איך השתנו מלונות אחרי הקורונה ואיך תוכלו להרוויח מכך?

נגיף הקורונה טרם נעלם מחיינו ולמען האמת נראה שבזמן הקרוב הוא כאן כדי להישאר. בתוך כך אנחנו חוזרים בהדרגה לשגרה או לפחות מתרגלים לשגרה חדשה. בתוך כך, נשאלת השאלה איך השתנו מלונות אחרי הקורונה, כשיותר ויותר מהם נפתחים מחדש ויעדים נוספים הופכים שוב לנגישים עבורנו. הצורך לעמוד במגבלות החדשות, כמו גם הרצון למשוך אותנו להזמין כמה שיותר, מאלצים את המלונות להיערך מחדש. נכון, ברוב המקרים הבריכה וחדר הכושר יישארו סגורים ולרוב גם חדר האוכל, אבל יש כמה נקודות לחיוב ששווה להכיר לקראת ההזמנה הבאה שלכם:

הנקודות שלכם שוות יותר

מי שמזמין חדרי מלון לעתים קרובות יחסית מכיר בוודאי את תכניות הנוסע המתמיד למיניהן של אתרי ההזמנות ורשתות המלונות. אלה נועדו לעודד אתכם להמשיך ולהזמין מהם גם בעתיד על ידי צבירה של נקודות. תשמחו לגלות שאם תוקף הנקודות שלכם עומד לפוג בקרוב, אתרים ורשתות רבים האריכו את התוקף למספר חודשים ולפעמים אף יותר. מעבר לכך, הנקודות שצברתם שוות היום יותר. רשתות רבות הפחיתו את מספר הנקודות הדרוש לקבלת לילה במתנה, לעתים אף בחמישים אחוז. רשתות אחרות הפחיתו את מספר הנקודות הדרוש לשדרוג החשבון למעמד זהב או פלטינה, המקנה תעריפים מוזלים יותר ושלל הטבות. בקיצור, שווה לבדוק.

מאנלוגי לדיגיטלי

הצורך לצמצם מגע אנושי האיץ את פיתוח השירותים הדיגיטליים בתחומים רבים. אז איך השתנו מלונות אחרי הקורונה והפכו לדיגיטליים יותר גם הם. רבים מהם מאפשרים היום לבצע צ’ק אין בשירות עצמי באפליקציה ייעודית עם הגעתם למלון. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציה זו על מנת להזמין שירותים נוספים, לקבל מידע ולתקשר עם צוות המלון. אמנם יש מי שקשה לו לוותר על החיוך בעמדת הקבלה, אך רבים יעדיפו את הגמישות והנוחות שבמעבר לשירות דיגיטלי. אנחנו בעד.

פינוקים בחדר

הצורך בשמירה על ריחוק ייאלץ אותנו לשהות בחדר המלון עצמו יותר מבעבר. כדי להנעים את השהות הזו, מלונות מסוימים מעניקים חבילות פינוק הכוללות מטעמים ואפילו משחקים. אם פעם הזמנת ארוחה לחדר היה נחשב למותרות, היום מלונות שכן מגישים ארוחת בוקר, יגישו אותה לחדר כסטנדרט. קפה למיטה, מישהו?

מתגמשים בשבילכם

כשרבים נאלצו לבטל את ההזמנות שלהם ולעתים בהתראה קצרה יחסית, הפכנו למודעים יותר לצורך במדיניות ביטול גמישה ככל הניתן. השוואה לעומת שנה שעברה מראה איך השתנו מלונות אחרי הקורונה גם במדיניות הביטול. כיום הם מציעים תאריכי ביטול נוחים הרבה יותר שמגיעים גם ליום או יומיים לפני ההגעה למלון. הדבר היה הסטנדרט גם קודם לכן בחלק מהרשתות אבל ממש לא בכולן. הדבר ניכר במיוחד בתנאי הביטול במלונות בישראל שהשתפרו פלאים לאחרונה.

בזכות הגמישות הזו במדיניות הביטול תוכלו גם לחסוך לא מעט בעלות ההזמנה בזכות השירות של פרובו. מדובר בסטארט אפ ישראלי המסתמך על העובדה שמחירי החדרים יורדים לא פעם לאחר ביצוע ההזמנה. אם הזמנתם חדר עם אפשרות לביטול חינם, העבירו את אישור ההזמנה שלכם ל-save@pruvo.co.il  וחכו להודעה שההזמנה נקלטה למעקב. מאותו הרגע פרובו יבצע מעקבי מחירים לחדר שלכם כל הזמן עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו הודעה על כך. כל שיהיה עליכם לעשות זה להזמין מחדש במחיר זול יותר ולבטל את הקודמת.

Related Post