איך לבלות בעיר בתקציב מוגבל כאשר מזמינים מלון זול בפראג

בפראג, עיר הבירה של צ'כיה, יש המון מה להציע בכל הקשור לתרבות, ארכיטקטורה, אוכל ושתייה. היא יעד אהוב מאוד על הישראלים מכיוון שניתן להנות מכל אלה במחיר זול יחסית. הטיסה לא יקרה, קל למצוא מלון זול בפראג ואם התקציב מוגבל יש גם לא מעט מה לעשות בעיר בזול. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה מהדברים הזולים שאסור לפספס בפראג:

השעון האסטרונומי בכיכר העיר העתיקה

השעון האסטרונומי של פראג או 'Orloj' 'מתוארך מהמאה החמש עשרה והוא דוגמא יפה לאומנות מימי הביניים. כדי לצפות בשעון עליכם לבקר בכיכר העיר העתיקה. פני השעון מקושטים במוטיבים מזהב ועיצוב כחול יפהפה. מדי שעה צצות ממנו דמויות של שנים עשר השליחים ומלאך המוות שמכה על פעמון.

Staromestské nám, 1. 110 00 Praha 1- Staré Mesto, Czech Republic

קיר ג'ון לנון

הקיר היה בעבר קיר ריק רגיל ללא שום כוונה להפוך למה שהוא היום. מאז 1988 כשהתחיל להתקשט, עמד כסמל לביטוי של אהבה וחופש ביטוי, במיוחד עבור סטודנטים צ'כים. הקיר היה מעוטר בגרפיטי ובו תמונות של לנון ומילות שיריו. המסר העיקרי היה להפיץ את הרעיונות הפציפיסטיים הרווחים ביצירותיו של לנון. הקיר נצבע שוב ושוב לאורך השנים, בעיקר כדי לדכא את האידיאולוגיה, ומהווה חובה בעת ביקור בפראג.

Velkoprevorské námestí, 100 00 Praha 1, Czech Republic

גשר קארל

אחד התכשיטים בכתר של פראג הוא ללא ספק גשר הגשר בעל 16 הקשתות שמשתרע מעל נהר ולטאבה. מבחינה היסטורית היה זה גשר חשוב מאוד, בהיותו החיבור היחיד בין טירת פראג לעיר העתיקה מהמאה ה-15. כיום הוא משמש תזכורת ליצירת אדריכלות נפלאה. אחד הדברים הנפלאים בו הוא שהוא מיועד להולכי רגל בלבד. הליכה לאורך הגשר היא אחד התענוגות הגדולים בפראג, במיוחד אם באים מוקדם בבוקר כשהוא אינו עמוס מדי. שבו לשתות משהו מול הנוף המקסים לצד הנהר, צפו בהמונים הפוקדים את המקום וצפו בפסלים הרבים הפזורים בחופשיות לאורך הגשר.

מופעי רחוב בכיכר העיר העתיקה

מעט כיכרות באירופה יפות יותר מכיכר העיר העתיקה של פראג. מה שהיה פעם זירת הפעילות השוקקת של השוק, עד סוף המאה העשרים, הוא עכשיו כוורת רוחשת פעילויות לרוב. צפו באמני רחוב מלהטטים, מנגנים ג'אז, מספקיים קונצרטים מאולתרים ועוד הרבה יותר. בחורף תוכלו למצוא פה את אחד משווקי חג המולד הטובים ביותר באירופה.

מופעים של להקות מקומיות ב-La Loca Music Bar

אם אזור הלאונג' / מסעדה של Mosaic House Hostel, שנקרא La Loca, נראה מאופק בשעות היום. בלילה הוא לובש צורה אחרת לגמרי ומתמלא במוזיקה נהדרת. בואו לגלות כמה כשרונות צ'כיים מקומיים לא רעים בכלל.

קפצו להמבורגר ובירה ב- Nase Maso

כשאתם מזמינים לכם מלון זול בפראג, אל תפספסו את ההמבורגרים העסיסיים, מהטובים בעיר, במחירים סבירים לגמרי. מומלץ להזמין גם בירה קרה ליד. לא תצטערו.

Dlouhá 39, 110 00, Praha 110 00 Praha- 1, Staré Mesto, Czech Republic

נסו את הטרדלניק ב- Good Food Coffee and Bakery

אל תעזבו את פראג מבלי לנסות את הטרדלניק המסורתי ואם כבר אז ב- Good Food Coffee and Bakery. זהו בעצם מאפה בצק כרוך מסביב לגליל עץ שנאפה על גחלים ומזוגג בסירופ מתוק ושברי אגוזים. אפשר לומר שזו הגרסה הצ'כית לקורטוש ההונגרי. אם אתם בפראג בחורף, מומלץ להזמין ליד גם יין חם.

Karlova 160/8, 110 00 Praha, 1 Staré Mesto, Czech Republic

שיט בסירת פדלים על נהר הולטבה

הנהר הארוך שחוצה את העיר משתרע מתחת לשמונה עשר גשרים שונים, ביניהם גם גשר קארל כמובן. מעבר לכך שזו פעילות מהנה, תקבלו נקודת מבט מעניינת על העיר במחיר של כמה יורו בודדים לשעה.

בקרו בגשר מנעולי האהבה במאלה סטראנה

גשר מנעולי האהבה הוא גשר קטן להולכי רגל, בסמוך לחומת ג'ון לנון. גשרים עם מנעולי אהבה אינם תופעה ייחודית באירופה, אולם זה אחד הציוריים והרומנטיים שבהם.

צפו בפסל "תינוקות" של צ'רני מחוץ למוזיאון קמפה

עבור חובבי דוד צ'רני, פראג היא סוג של ארץ פלאות. ברחבי העיר מפוזרים כמה מפסליו החתרניים של האמן. אם תבקרו במוזיאון קמפה באי קמפה תוכלו לראות כמה תינוקות אדירים, עם פנים של מכונות מזל, השומרים על הכניסה למוזיאון.

U Sovovych Mlynu, 503/2, 118 00, Praha 1- Malá Strana

להנות מהנוף ממצודת פראג

מצודת פראג שנבנתה במאה התשיעית, היא ככל הנראה הטירה העתיקה הגדולה ביותר בעולם. מתחם המצודה מכיל בניינים מימי קדם, המייצגים מגוון רחב של סגנונות אדריכליים. כשתבקרו, תמצאו שילוב של סגנון גותי עם רומנסק ובארוק. מבנים שאסור לפספס במתחם הם קתדרלת ויטוס הקדוש, בזיליקת סנט ג'ורג', הארמון המלכותי העתיק ומגדלי שחור לבן. עם זאת, אל תפספס את ההזדמנות לצלם את הנוף הפנורמי מהטירה.

דרך מצוינת לחסוך אפילו יותר כשאתם מזמינים מלון זול בפראג היא לעקוב אחר מחיר החדר לאחר ביצוע ההזמנה. לא משנה כמה תשוו מחירים לפני, תתפלאו לגלות כמה פעמים המחיר יורד לאחר ביצוע ההזמנה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא פשוט להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. השירות החדשני הזה יעקוב אחר מחיר החדר שלכם עד לתאריך האחרון לביטול חינם. פרובו יתריע אם ימצא מחיר זול יותר כדי שתוכלו להזמין מחדש, לבטל את ההזמנה המקורית ולחסוך כסף במחיר המלון. פשוט העבירו את אישור ההזמנה ל-save@pruvo.co.il

Related Post