איך לחסוך בעלות המלון בטיול הבא שלכם?

לא משנה אם הייתם בחל”ת שכלל בעיקר חוסר מעש מעיק, עבדתם מהבית או הייתם סגורים בבית עם הילדים במשך חודשים. סביר להניח שכבר מדגדג לכם בקצות האצבעות להזמין את החופשה הבאה שלכם. עם זאת, עבור רבים מאיתנו התקציב נעשה מעט דחוק יותר. עכשיו, יותר מתמיד, אנחנו מחפשים איך לחסוך בעלות המלון ולממן חופשה שתהיה זולה אך מהנה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג זאת:

מנת הבית

רבים מאיתנו גילו, בתקופה בה כל המסעדות היו סגורות, שלהכין לעצמנו את האוכל בבית זה לא כזה נורא. שפים רבים פרסמו מתכונים וטיפים ברשתות החברתיות וגם הפחות בשלנים שבינינו הצליחו להוציא תחת ידיהם מנות לא רעות בכלל. נסו “לעלות הגל” הזה ולאכול פחות בחוץ (וגם לא להזמין, אל תתחכמו…). כל ארוחה שחסכתם עכשיו מתורגמת לעוד ארוחה מפנקת בטיול שלכם.

מועדון חברים

אז למדתם לבשל בבית אבל מה קורה כשרוצים לשתות עם חברים? הזמינו אליכם הביתה! יש לזה הרבה יותר יתרונות ממה שאתם חושבים. במחיר של כוס יין בבר או מסעדה אפשר לקנות בקבוק יין שלם ובמחיר של כוס בירה, שישייה שלמה. תוכלו לשתות כמה שתרצו כי לא צריך לנהוג לשום מקום וכשתהיו גמורים, המיטה תהיה במרחק כמה צעדים. וכמובן שמה שתחסכו פה יילך ישירות לתקציב הטיול.

תוכלו לתת יד שנייה?

בכל הזמן הזה בבית, בטוח נתקלתם בדברים שפשוט שוכבים ולא הבנתם למה אתם עדיין שומרים אותם. למה שלא תמכרו אותם? הקדישו כמה דקות לפרסום המוצר ברשת ומישהו יבוא בסופו של דבר לקחת אותו מכם. כך גם יתפנה לכם עוד מקום בבית וגם עוד תקציב למלון.

זה שווה?

אז בישלתם, אירחתם ומכרתם. חסכתם כסף כדי להזמין חופשה אבל השאלה איך לחסוך בעלות המלון כדי שהיא תהיה כמו שיותר מפנקת? רגע לפני שאתם ניגשים מתוך הרגל לאתרי ההזמנות הפופולריים כמו בוקינג.קום והוטלס.קום, קחו בחשבון שהם לא בהכרח האתרים הזולים ביותר. זה נכון שהם מאוד נוחים ונגישים. עם זאת, תתפלאו לגלות שאותו המלון יכול להיות זול יותר לעתים באתרי הזמנות קצת פחות מוכרים אבל לא פחות טובים. חפשו המלצות לאתרים כאלה בקבוצות מטיילים בפייסבוק למשל.

כמה נמוך אפשר לרדת?

גם אחרי שתזמינו חדר במלון, תשמחו לגלות איך לחסוך בעלות המלון אפילו עוד יותר. מחירי החדרים יורדים לא פעם לאחר ביצוע ההזמנה, במיוחד בימים מוזרים אלה. בדיוק בשביל זה קיים השירות של פרובו. פרובו משווה ובודק מחירי חדרים שכבר הוזמנו עד לתאריך האחרון לביטול חינם ומתריע כשנמצא מחיר זול יותר. כל שעליכם לעשות זה להעביר את אישור ההזמנה שלכם ל-save@pruvo.co.il  ולחכות שההזמנה תיקלט למעקב. מאותו הרגע פרובו יבדוק את מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות וספקים באופן מתמיד על מנת לחפש מחיר זול יותר. כשיימצא אחד כזה, תקבלו התרעה. כל שיהיה עליכם לעשות זה לעקוב אחר ההנחיות באתר או באפליקציה על מנת להזמין מחדש ולבטל את ההזמנה הקודמת. כמה דקות ששוות לא מעט כסף.

אנחנו מקווים שהצלחנו להדליק בכם את הרצון להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלך ושהטיפים שלנו יעזרו לכם לחסוך בעלות המלון.

Related Post