הזמנת מלון באירלנד? זה הזמן לתכנן מסלול בעקבות משחקי הכס

ישנן סיבות רבות בגללן הזמנת מלון באירלנד צריכה להיות ברשימת היעדים הבאים שלכם לטיול. עם זאת, לחובבי משחקי הכס יש אפילו הרבה יותר סיבות. רבות מהסצנות צולמו בצפון אירלנד בלוקיישנים מרהיבים לכשעצמם. תוכלו אפילו להוריד אפליקציה רשמית שמרכזת את כל אתרי הצילום ולנווט אליהם. ריכזנו עבורכם כמה מהלוקיישנים המומלצים ביותר שאסור לאף חובב של הסדרה האהובה לוותר עליהם:

Murlough Bay

מראה מרבדי העשב המתנפנפים ברוח ומשקיפים על מפרץ מורלו עוצר נשימה לכשעצמו. אתם עשויים לזכור אותם מעונה 2 כשסטאניס נוסע עם מליסנדרה לפגוש את רני ואת צבאו. אזור זה הוא מקום מקסים לצאת לטיול לאורך העמק. בנוסף, בקרבת מקום תוכלו למצוא את טירת בלגאלי, מלון לינה וארוחת בוקר המארח סיורי משחקי הכס. תוכלו גם להשתתף בארוחות נושא למקרה שרציתם לטעום את אחת מעוגות הלימון האהובות על סאנסה.

The Dark Hedges

ממוקמים ממש מחוץ לבלפסט והם בדרך כלל אחת התחנות הראשונות בכל סיור של משחקי הכס. מכיוון שזו נקודה כל כך פופולרית לצילום (והכבישים האיריים צרים), הדבר הנאות כאן הוא לחנות בבית גרייסהיל, מועדון הגולף בקצה דרך ברגהג מול הגדר. אף אחד לא רוצה לראות מכונית מודרנית בתמונות שלהם, ובנוסף זה כיף ללכת מתחת למשוכות העצים בדיוק כמו אריה. ב-Gracehill House יש מסעדה שהיא מקום מושלם לעצור בו לכוס בירה או תה תוך כדי התבוננות בתמונות שלך. כאן תוכלו גם לאתר אחת מדלתות העץ של משחקי הכס בפנים (אך עוד על כך בהמשך).

Tollymore Forest

החורף מגיע! ויער טולימור נמצא מעבר לחומה בה נמצאים ההולכים הלבנים. יש כמה לוקיישנים לראות ביער טלימור כולל את הנחל מעונה 1 בו מצא נד את גורי זאבי הבלהות. צולמו כאן גם לא מעט סצנות של ההולכים הלבנים. מומלץ להגיע עם מדריך המצוין בו בטאבלט בו תוכלו לצפות בקליפים של סצנות בעודכם עומדים במקומות בהן הן צולמו ממש.

The Causeway Coast

חוף Causeway בצפון אירלנד הוא אחד המקומות היפים ביותר בעולם לנהוג בהם. בדרך תעברו בכפרים ציוריים וקטעי חוף כל כך אפיים שתרצה לעצור לתמונה בכל סיבוב. בכל מה שקשור לאתרי חובה, ישנו שביל הענקים (אחד מפלאי הטבע בעולם), גשר חבלים קאריק א-רדה ומזקקת הוויסקי של בושמיל'ס. ויש יותר לוקיישנים ממשחקי הכס לאורך המסלול הזה מאשר בכל מקום אחר בעולם. התחילו בחוף דאונהיל והתקדמו מזרחה לאורך החוף כדי לבקר בפורטסטווארט סטרנד, באלינטוי, לרייביין, מפרץ מורלו, מערות קושנדון, נמל קרנלו וטירת בולגאלי.

הדלתות מה-Dark Hedges

כמה עצים מהמשוכות האפלות שהוזכרו לעיל התפוצצו במהלך הסופה גרטרוד. אסון הטבע הפך לאמנות, כאשר העצים גולפו בצורה מורכבת ל"דלתות משחקי הכס", המתארות כל אחד מעשרת הפרקים של עונה 6. אבל הכיף האמיתי הוא שהדלתות הוצבו בעשרה פאבים ומסעדות ברחבי צפון אירלנד מה שיוצר את אחד מסבבי הפאבים המגניבים בעולם. בעת סיור בצפון אירלנד, הקפידו להוסיף את הפאבים למסלול הטיול שלכם.

Inch Abbey

במשחקי הכס שימש מנזר אינץ' כמקום המחנה לצבא של רוב סטארק באיזור הנהר. במקום זה הוכתר למלך הצפון וצבאו חיכה לטרידנט כדי לעבור. אבל אפילו מחוץ להקשר של הסדרה, מנזר אינץ' הוא אתר היסטורי מדהים ששווה לבקר בו.

Castle Ward

בטירת וורד, תרגישו כאילו נכנסתם לווינטרפל ולממלכת הצפון. יש כל כך הרבה מה לראות, מהשדה של אודלי בו רוב סטארק פוגש את טליסה, ועד ווינטרפל שם תוכלו ללמוד לירות בחץ וקשת כמו בראן סטארק. יש אפילו סיור Winterfell בו תוכלו לפגוש את זאבי הבלהות או לחגוג במשתה בסגנון ימי הביניים באוהל מחנה ברוח התקופה.

ועוד דבר שלא כדאי לכם לוותר עליו לאחר הזמנת מלון באירלנד הוא להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. פרובו הוא שירות שעוקב אחר מחיר החדר שהזמנתם עד לתאריך האחרון לביטול חינם בעשרות אתרי הזמנות. אם ימצא מחיר זול יותר לחדר שלכם (מה שקורה בלא מעט מקרים) תקבלו על כך התראה. תוכלו להזמין אותו מחדש ולחסוך לא מעט כסף.

Related Post