הזמנת מלון בדובאי? זה מה שיש לעשות בעיר המיוחדת הזו

העיר דובאי הפכה זה עתה ליעד רלוונטי עבור ישראלים ובהחלט מדובר ביעד אטרקטיבי. מלאה בפאר מוגזם ואינספור דברים לעשות, אל תוותרו על ביקור בעיר הזו. אז אם טרם חשבתם על הזמנת מלון בדובאי, אלה רק חלק מהדברים המומלצים שיש לעשות בה:

תצפית על העיר ממגדל בורג' ח'אליפה

סעו במעלית המהירה ביותר בעולם לקומה 124-125 במבנה הגדול ביותר בעולם, מעשה ידי אדם, בורג' ח'אליפה. תיהנו מנוף פנטסטי של הנסיכות. עם זאת, כדי להימנע מהתורים הארוכים, ניתן להזמין כרטיסים מראש באינטרנט.

סיור ספארי במדבר

זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת. סיור ספארי במדבר מתחיל בדרך כלל אחר הצהריים ומסתיים בלילה. בסיור תצאו לנסיעה ברכב 4X4  על הדיונות האדומות של המדבר הערבי. אתה גם יכול לצפות בשקיעה ולהציץ לתרבות הבדואית. כמו כן, בלילה תוגש ארוחת הערב תוך כדי מופע מסורתי, כולל מופעי טנורה וריקודי בטן. תוכלו למצוא הרבה סיורי ספארי להזמנה אונליין וכמעט כולם מציעים את אותה החבילה. רובם כוללים איסוף מהמלון וחזרה אליו ומדריך דובר אנגלית.

IMG WORLDS OF ADVENTURE

פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם המשתרע על שטח של כמעט 140,000 מ"ר. הוא כולל עשרות אטרקציות בהשראת מארוול (ת'ור, ספיידרמן) ו-Cartoon network (Powerpuff Girls, Ben 10) בין היתר. יש גם מלון רדוף רוחות מפחיד, לחובבי האימה.

לגולנד דובאי

לגולנד דובאי היא הלגולנד הראשונה במערב אסיה. הוא כולל 40 אטרקציות בנושאי לגו ומחולק לשישה אזורים שונים. זה מקום מושלם לילדים ולילדים בנפשם.

סיור בעיר

אחת הדרכים הטובות ביותר להעריך את העיר באמת בעת הזמנת מלון בדובאי היא על ידי הצטרפות לסיור קבוצתי. לא רק שתוכלו לראות את אתרי התיירות, אלא תוכלו ללמוד עליהם לאורך הדרך, עם תובנות מצד המקומיים. רוב הסיורים בעיר דובאי יקחו אתכם לכמה מהפלאים ההיסטוריים והמודרניים של העיר. ביניהם בורג 'אל ערב, בורג' חליפה, מסגד ג'ומיירה, מוזיאון דובאי ואי הדקל. לרוב איסוף והורדה במלון כלולים.

קניון דובאי

קניון דובאי הוא אחד הקניונים הגדולים בעולם. מלבד מבחר גדול של חנויות ומסעדות, הוא מאכלס שלל אטרקציות שכל המשפחה יכולה ליהנות מהן כולל KidZania ופארק VR. אם אתם מתכננים לנסות שלוש מהאטרקציות כאן, עדיף לרכוש Dubai Mall Attraction Pass, בו תוכלו להשתמש עד 30 יום. הוא גם מגיע עם כרטיס SIM בחינם בשווי 65 דירהאם.

קניון האמירויות

קניון האמירויות הוא עוד קניון ידוע בדובאי עם מעל 600 חנויות ו-100 מסעדות. מלבד קניות, הוא מתגאה גם באטרקציות המהנות שלו, כולל סקי דובאי. זהו פארק סקי מקורה בו תוכלו ליהנות מפעילויות שלג כמו סקי ו"כדורי אוגר" (חפשו בגוגל…).

פארק המים WILD WADI

אף על פי שהיא נמצאת בסמוך למדבר עצום, בדובאי יש אובססיה לפארקי מים. אחד השם הידועים ביותר הוא פארק המים Wild Wadi, המתגאה ב-30 מגלשות מים ומתקנים מרטיטי לב. אחת מהם היא Jumeirah Sceirah בגובה 32 מטרים, המגלשה הגבוהה באזור.

המרינה והחופים של ג'ומירה

חופי המרינה של דובאי נמצאים לצד רובע ג'ומיירה הגובל בחופים ציבוריים (חוף JBR, חוף ג'ומירה). תוכלו לשחות, להשתזף או להנות מהנוף הנפלא. מלבד החוף, מבקרים רבים זורמים גם לעבר The Walk, שדרה על קו החוף עם שפע חנויות, בתי קפה ומסעדות.

DUBAI MIRACLE GARDEN

גן הפרחים הטבעי הגדול ביותר בעולם, המשתרע על שטח של יותר מ-70,000 מ"ר. הפארק כולל צמחים פורחים המפוסלים באופן יצירתי בדמות אתרים מפורסמים מהעולם, בעלי חיים וצורות יפות אחרות. זהו מקום נהדר לכל המשפחה ובמיוחד עבור ילדים. שימו לב שהגן לא פתוח כל השנה אלא סגור בחום הקיצוני של חודשי הקיץ. לרוב הוא סגור מאפריל-מאי עד אוקטובר ונפתח שוב בנובמבר.

GLOBAL VILLAGE

הכפר הגלובלי הוא פארק שעשועים תרבותי בינלאומי המשלב בין תיירות, בידור וקניות. מוצגות כאן תרבויות של כ-90 מדינות, מה שהופך את הביקור למרתק, ובמידה מסוימת, גם חינוכי. כיף פה במיוחד בלילה. גם הפארק הזה לא פתוח כל השנה אלא רק מסוף אוקטובר או תחילת נובמבר ועד תחילת אפריל. התאריכים המדויקים משתנים כל שנה.

ועוד דבר שחשוב לדעת לאחר הזמנת מלון בדובאי היא שמחירי החדרים עשויים לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שלכם באמצעות פרובו. פרובו יבצע בדיקות מחיר לחדר שלכם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא מחיר זול יותר, תקבלו התראה על כך כדי שתוכלו להזמין מחדש ולחסוך כסף רב.

Related Post