7 מקומות מומלצים נוספים עבור הזמנת מלון בקפריסין

אם הכתבה הקודמת שלנו לא גרמה לכם לחשוב בהתלהבות על הזמנת מלון בקפריסין, שימו לב שאלה לא היו כל המקומות המומלצים שיש לנו עבורכם. עד כמה שהיא קרובה, לשכנה הזו שלנו יש עוד המון מה להציע. אז הנה עוד כמה יעדים מומלצים בקפריסין ששווה לכם לשקול לחופשה הבאה שלכם:

פגיה

פגיה, שנמצאת על ראש הצוקים המשקיפים על Coral Bay, היא מקום נהדר לבקר בו אם אתם מחפשים עיירה קטנה יותר. כאן תמצאו בניינים חדשים יותר והמסעדות והטברנות מפוזרות ברחבי העיירה ולא במוקדים כמו בעיירות אחרות. עם זאת, אם תבחרו את המלון שלכם בתבונה, תוכלו להנות נופים מדהימים על הצוקים ועל המפרץ. מומלץ לשכור כאן רכב שכן רוב האתרים ההיסטוריים נמצאים מחוץ לעיירה במרחק נסיעה של פחות משעה.

פוליס

פוליס היא עיירה קטנה ואתר נופש תיירותי שקט בקצה הצפון-מערבי של האי קפריסין. כשאתם כאן, צאו לטייל בשבילים של שמורת הטבע בחצי האי אקאמאס שנמצאת בקרבת מקום. זהו אחד האזורים הבודדים באי שלא הפך מתוייר מדי. תוכלו לטייל בו בשביל הטבע של אדוניס. עם זאת, אם אתם יותר בעניין של רביצה על חוף הים, קפצו לחוף לאצי. בנוסף, למרות שהוא נמצא בערך 40 דקות נסיעה מפוליס, הקפידו לבקר גם בערוץ אבאקאס המהמם. קחו בחשבון שזהו טרק לא פשוט שמומלץ לצאת אליו עם סנדלים או נעלי הליכה טובות ואטומות למים.

פרבוליה

בימי קדם היה הכפר פרבוליה מקום מנוחה למלכים ולעשירים. בימינו, אינכם צריכים להיות בני מלוכה כדי להירגע כאן. כאן שווה לבקר במגדלור פרבוליה, לראות את מגדל Regaena (בן ה-500 שנה) ולזלול באחת הטברנות המקומיות. בנוסף, אל תשכחו את כנסיית אגיוס לאונטיוס שהוקמה במאה ה-16.עם זאת, אם אתם רוצים שמש, ים וחול אז התמקמו לכם בחוף פארוס.

ניקוסיה

בהיותה העיר הגדולה ביותר באי, ניקוסיה היא אחד המקומות הטובים ביותר בקפריסין לבקר בהם אם תרצו טעם אמיתי מהחיים הקפריסאים. לעיר עצמה יש אלפי שנות והמון מה לעשות כשמגיעים לכאן. כשאתם כאן, בקרו במוזיאון ומצפה הכוכבים של מגדל שאקולה, במסגד Selimiye ובמוזיאון קפריסין. בשביל ארוחה טובה, קפצו ל-Anamma שיש בה את האוכל הכי טעים וגן מקסים.

קיפרונטה

קיפרונטה, שנמצאת גבוה בהרים, היא אחד הכפרים הגבוהים באי. קל מאוד לבקר בקיפרונטה אם אתם שוהים בלימסול (כשעה נסיעה משם) וזהן מקום קטן וחביב לבלות בו את אחר הצהריים. בקרו ביקב קיפרונטה וצאו לטייל בשבילי הטבע המקיפים את הכפר עצמו. זו דרך נהדרת לצאת לחיק הטבע באזור מדהים זה.

פאפוס

מעבר להיותו יעד פופולרי לנופש, זהו מקום נהדר לבקר בו כדי לגלות את ההיסטוריה הארוכה של האי. מומלץ לבקר בחורבות אודאון העתיקות ובפארק הארכיאולוגי קאטו פאפוס בו תוכלו לראות את הפסיפסים, האמפיתיאטרון והקטקומבות. לאחר מכן, קפצו אל קברי המלכים, בקרו במנזר אגיוס נאופיטוס ובבית דיוניסוס. כשאתם רעבים קפצו למסעדת Londos Perasma שמגישה כמה מהמאכלים היווניים הטובים ביותר באזור.

קוריון

קוריון שוכנת על דרך החוף ההיסטורית בין העיירות פאפוס ולימסול. זהו עוד מקום נהדר לבקר בו בקפריסין אם אתם אוהבים היסטוריה עתיקה. כשאתם כאן, מומלץ לשוטט במרחצאות, לראות את תיאטרון הקוריון וגם את בית אוסטוליוס, כולל הפסיפסים שבתוכו. אם יש לכם זמן, בקרו גם במקדש אפולו הילאטס. שימו לב שבקיץ מקומות עשויים להיות עמוסים בתיירים. לכן נסו לכוון להגיע מחוץ לשעות השיא בהן מגיעות קבוצות גדולות באוטובוסים.

אחרי שתבחרו את היעד המועדף עליכם בשביל הזמנת מלון בקפריסין ותזמינו חדר, מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר. לא תאמינו כמה פעמים מחיר החדר יורד לאחר ההזמנה, לכן מומלץ להשתמש בפרובו. זהו שירות חינמי לגמרי שעוקב אחר מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא מחיר זול יותר תקבלו מיד התראה על כך. באותו הרגע תוכלו להזמין מחדש את אותו החדר בדיוק בפחות כסף ולחסוך.

Related Post