מהו האזור המומלץ ביותר להזמין מלון בדובאי

דובאי היא עיר גלובלית אמיתית, בה אנשים מכל העולם נפגשים. זוהי בירת אמירות דובאי, אחת משבע הנסיכות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות). לאחרונה יעד זה הפך רלוונטי יותר מתמיד עבור ישראלים. מכיוון שרובנו עוד לא מכירים אותה כראוי, רבים מכם תוהים בוודאי מהו האזור בו כדאי לכם להזמין מלון בדובאי.

היכן להזמין מלון בדובאי

דובאי היא עיר חוף, קטע ארוך של בטון בין גלי המפרץ הפרסי לדיונות של המדבר הערבי העצום. העיר מחולקת למספר מחוזות, אבל אלה החלקים שתיירים צריכים להכיר יותר כשרוצים להזמין מלון בדובאי:

מרכז דובאי – אם לא ביקרתם בדובאי, זה כנראה הדימוי שעולה לראשכם כשאתם מדמיינים את העיר. במרכז העיר דובאי תוכלו למצוא כמה מהמבנים האיקוניים ביותר בעיר כולל בורג' חליפה, הבניין הגבוה בעולם וקניון דובאי, אחד מתחמי הקניות הגדולים בעולם. אזור זה נקרא לפעמים גם דובאי החדשה.

המרינה של דובאי – זהו אחד המקומות הכי אידיאליים להתארח בעיר, וזו כנראה הסיבה שבגללה רוב מי שעבר לעיר מאירופה גר כאן. האזור מוקף על ידי חוף הים ונגיש בקלות. חלק זה קרוב להרבה אטרקציות.

חוף ג'ומיירה – מחוז נוסף לאורך חוף הים המקושר כמעט לכל מקום בעיר. ג'ומיירה נמצא במיקום מרכזי, מוקף במרינה, באזור העיר התחתית והעיר העתיקה. זה ביתם של קהילות מגוונות כולל אירופאים, פקיסטנים ופיליפינים.

אל ברשה – ממוקם בין המרינה לג'ומיירה. הדבר הגדול באיזור זה הוא שהוא מחובר היטב לשאר חלקי העיר. תוכלו למצוא כאן גם כמה מלונות במחירים סבירים.

בור דובאי – הלב והנשמה של דובאי. כשאומרים העיר העתיקה, בדרך כלל מתכוונים לבר דובאי. זה היה מרכז העיר לפני שכל ההתפתחויות התרחשו. אם מעוניינים בטיול בגישה תרבותית והיסטורית יותר, זה המקום להיות בו. כאן תמצאו הרבה בזארים תוססים, מבנים מסורתיים, מסעדות שונות, ולינה זולה.

דיירה – באופן מסורתי נחשב לשלוחה של העיר העתיקה. אפשר לחשוב עליו כעל בור דובאי מודרנית יותר, עם שפע אפשרויות אוכל, קניות ולינה במחירים סבירים. החלק הטוב ביותר בדיירה הוא הקרבה לשדה התעופה.

מהו האזור הכי טוב

ובכן, זה תלוי במה שתרצו לחוות וכמה תהיו מוכנים להוציא. אזורי מרכז העיר והמרינה קרובים לאטרקציות המודרניות אך יקרים במיוחד. כשתגיעו להזמין מלון בדובאי, אל תתפלאו לראות מלונות במחיר של 400 עד 1000 דולר ללילה. דובאי נחשבת לרוב כיעד מפואר, ולכן ישנם עשרות מלונות יוקרה במיוחד באזורים אלה. ישנן כמה אפשרויות נוחות יותר. בור דובאי ודיירה מציעים חוויה מסורתית יותר במחיר נמוך משמעותית. אם התקציב של מוגבל, בור דובאי ודיירה עשויים להציע אפשרויות נוספות שנמצאות בטווח ההוצאות שלכם. תוכלו למצוא חדר זוגי במלון נהדר במחיר של 100 דולר ללילה. ניתן למצוא גם מלונות המציעים חדרים זולים בהרבה.

איך לחסוך בעלות המלון

לא משנה באיזה אזור תבחרו להזמין מלון בדובאי ובאיזו רמת תקציב, דעו שמחירי החדרים עשויים לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר ההזמנה שביצעתם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו שיבדוק את מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם יימצא מחיר זול יותר תישלח אליכם התראה כדי שתוכלו להזמין מחדש, לבטל את ההזמנה המקורית ולחסוך כסף רב.

Related Post