טיפים לאריזה יעילה במהלך הכנות לטיול בחו"ל

הכנות לטיול בחו"ל הן תמיד מרגשות אבל דורשות לא מעט תכנון. איך למצוא את הטיסה הכי משתלמת, איך לחסוך בעלות המלון ומה לארוז ואיך. עד כמה שהוא מלחיץ, אל תוותרו על תכנון זה. אתם תודו לעצמכם אחר כך. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לארוז בצורה יעילה יותר ולחסוך מקום במזוודה:

תעשו זיפ להכל

שקיות סגירה חוזרת (זיפר) הן מחבריו הטובים של אורז המזוודה. ניתן למשל לשים בהן את הנעליים כדי שלא ילכלכו את הבגדים הנקיים. תוכלו לארוז בהן סטים מוכנים מראש של בגדים כדי לחסוך זמן בכל בוקר. גם את תכשירי הרחצה כדי שלא יישפכו במזוודה וינזלו על הכל. אם אתם מעדיפים פתרון אקולוגי יותר, ניתן לקנות גם סטים של ארגוניות למזוודה. אלה יוצרים חלוקה ברורה בין הדברים בדומה לשקיות הזיפר שלמען האמת גם בהן ניתן לעשות שימוש חוזר.

השקיעו בקומפקטי

איפה שרק ניתן, בחרו באופציה הקטנה יותר. למשל מוצרי טיפוח, חפשו בקבוקים קטנים ככל הניתן ורצוי כאלה שניתן יהיה להשתמש בהם שוב בפעמים הבאות. לא תאמינו כמה מקום זה חוסך.

בדקו מראש

חשוב לוודא מה גודל התיק או המזוודה שמותר להעלות למטוס או לרכבת בהם תתניידו במהלך הטיול. כמו כן, וודאו איזה ציוד תצטרכו בהתאם למזג האוויר והפעילויות שבכוונתכם לעשות בטיול. זה ישפיע על הבחירה מה לארוז. רצוי גם לדעת מראש אם יש מקום לאחסון הציוד במקום בו תשהו. לא בכל חדר מלון יש ארון ולא בכל אכסניה יש לוקר למשל.

קחו את הפריטים הגדולים עליכם

יתכן שתצטרכו לארוז איתכם מעיל גדול או נעליים כבדות אם אתם נוסעים למקום קר אבל אלה תופסים מקום רב במזוודה. בדקו את האפשרות לקחת אותם איתכם לטיסה על מנת לחסוך מקום רב במזוודה. גם אם משמעות הדבר היא "להיסחב" עם תיק יד גדול יותר.

רשמו הכל

כשאורזים מזוודה, קל לשכוח כשמגיעים ליעד מה ארזנו איפה. כמו למשל, באיזו פינה הטמנו חפצים בעלי ערך ואילו סטים של בגדים תכננו ללבוש באיזה יום. רשימה מסודרת ואפילו תמונות של בטלפון יעזרו לנו מאוד לזכור ולא "ללכת לאיבוד" בזמן אמת.

חוץ מאשר לחסוך מקום במזוודה, דעו שאתם יכולים לחסוך לא מעט גם במחיר חדר המלון במהלך הכנות לטיול בחו"ל. גם לאחר שהזמנתם אותו. פרובו, הוא שירות שעוקב אחר מחיר ההזמנה הקיימת שלכם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם ומתריע אם קיים מחיר זול יותר לחדר שהזמנתם, מה שקורה לא פעם. לאחר מכן תוכלו להזמין מחדש במחיר זול יותר ולחסוך עשרות ואף מאות דולרים.

Related Post