לילדים ולילדים בנפשם: המלצות לחופשה משפחתית בפארקי השעשועים הטובים בעולם

מתחילים להרגיש קצת את ההקלות ואפילו נתב"ג נפתח שוב אבל בואו נודה, ההורים שבינינו מרגישים את הילדים מטפסים על הקירות. רק דמיינו שהייתם יכולים לקחת אותם לאחד מפארקי השעשועים הגדולים בעולם. זה אולי נשמע קצת רחוק כרגע אבל הנה כמה המלצות לחופשה משפחתית במקומות נבחרים בעולם:

Fuji-Q, יפן

ממוקם ליד הבסיס של הר פוג'י, בתוך הסביבה היפה של הפארק הלאומי פוג'י-האקונה-איזו, זהו אחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר ביפן גם למבוגרים וגם לילדים. נכון לעכשיו, יש כמעט 40 סוגים של אטרקציות בפארק, כאשר רבות מחזיקות בשיא גינס, יש אפילו חדרי מבוך וחדרי פאזלים. בהחלט חוויה ייחודית מהנה לכל המשפחה.

Wonderla, הודו

וונדרלה בבנגלור נחשב בין פארקי השעשועים המובילים בעולם וזו אחת הרשתות הגדולות ביותר של פארקי שעשועים בהודו. הפארק כולל מגוון רחב של אטרקציות, כולל 55 מתקנים, חלקם במים, מזרקה מוזיקלית, מופעי לייזר ומופע מציאות מדומה. בפארק יש גם רחבת ריקודים עם מקלחות גשם בשליטה אלקטרונית. בנוסף, יש בו אטרקציות שתוכננו במיוחד לילדים, ואלו מעודנות יותר אך עדיין יוצאות דופן, כמו נפילה חופשית לילדים ועוד. זהו פארק מושלם לחופשה משפחתית.

Gardaland, איטליה

גרדלנד, שנחשב לאחד מעשרת הפארקים המובילים בעולם, הוא מסע מדהים עבור כולם. יש בו מתקנים מסעירים כמו הטורנדו הכחול, ראפטור, הר הקסמים, הרפתקאות סקויה, שכחה: החור השחור, ועוד הרבה יותר. אתר הנופש כולל את פארק גרדלנד, גארדלנד סי-לייף ומלון גרדלנד, כל מה שנחוץ לחופשה מדהימה.

Europa Park, גרמניה

פארק אירופה, פארק השעשועים השני הפופולרי ביותר באירופה והגדול ביותר בגרמניה, הוא טירת אגדות שלוקחת אתכם למסע וירטואלי. בפארק, המשתרע על שטח של 950,000 מ"ר, תמצאו 13 רכבות הרים. הישנה ביותר היא Alpenexpress Enzian, רכבת המופעלת במהירות במכרה יהלומים, והרכבת החדשה ביותר היא Ba-a-a Express, רכבת הרים לילדים. בפארק אירופה רכבות הרים ואטרקציות בעלות מספר מקומות גדול כך שהפארק יכול להכיל כ 60,000 אורחים ביום. ב-2019 נפתחו פארק המים Rulantica ומלון חדש בנושא "Krønasår" כחלק ממתחם הפארק. בפארק יש 25 אטרקציות מים, כולל 17 מגלשות מים שמספקות עבורכם כל מיני אפשרויות מרגשות.

Ocean Park, הונג קונג

פארק השעשועים והאקווריום הגדול בעולם. זהו אחד הפארקים המתויירים ביותר והוא ללא ספק אחד המקומות המדהימים ביותר לבקר בהם אם אתם בהונג קונג. יש בו למעלה מ-80 מתקנים ואטרקציות, שכולם משתלבים בכדי להעניק חוויה טבעית ובידורית מדהימה מאין כמוה.

Tivoli Gardens, דנמרק

אחד מפארקי השעשועים הוותיקים בעולם שמקבל את פני מחפשי הריגושים מאז 1843. גני טיבולי היו ההשראה של וולט דיסני להקמת דיסנילנד. הרכבת המקורית של הפארק, Rutschebanen, נותרה הרכבת הטובה ביותר בפארק עם מסלול השזור בצלע ההר ובסביבתה. זהו אחד הפארקים היחידים ברשימה זו ממוקם בעיר גדולה ומיוחדת בפני עצמה, לא רק באירופה אלא ברחבי העולם. אין ספק שתמצאו שפע של דברים נוספים לעשות בקופנהגן.

לאחר שתסיימו להנות מאותן המלצות לחופשה משפחתית, הרי שבסופו של כל יום תחזרו בוודאי לחדר המלון שלכם. יש דבר חשוב שעליכם לדעת לגבי ההזמנה שלו, המחיר עשוי לרדת במקרים רבים לאחר ביצוע ההזמנה. לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני, שווה להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר לאחר עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך הטובה והנוחה לעשות זאת היא באמצעות פרובו. כל שעליכם לעשות זה להעביר לפרובו את אישור ההזמנה שלכם והוא יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות כל הזמן. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך התראה. כך תוכלו להזמין מחדש את אותו החדר בפחות ולהשאיר עוד תקציב לפינוקים למשפחה.

Related Post