לכבוד סוכות – המלצות לטיול בחו"ל: אתרי הקמפינג היפים בעולם

סוכות תמיד גורם לנו לחשוב על קמפינג, ואכן סוכה ליד הבית זה כנראה הכי קרוב שנגיע לקמפינג בקרוב. עם זאת, זה לא אומר שאי אפשר לדמיין יעדים שהם המלצות לטיול בחו"ל עם כמה מאתרי הקמפינג היפים בעולם. אנחנו מאוד מקווים שתוכלו להגיע לפחות לחלק מהם מתישהו:

קווינסטאון, ניו זילנד

הקיץ בניו זילנד ציורי מאוד, עם היצע אינסופי של נופים של גלויות ותנאי מזג אוויר מושלמים. זה המיקום העיקרי להקים את האוהל באחד מאתרי הקמפינג הרבים ולבלות את ימיכם בטיולים סביבכם. אם תרצו, תוכלו גם לעבוד על השיזוף שלכם בחוף. אל תשכח לנסות את הבאנג'י הגבוה ביותר במדינה, כי טיול קמפינג עם צניחה של 134 מטר תמיד יהיה בלתי נשכח.

אוברביגד, נורבגיה

בנורבגיה, כדי לראות את זוהר הקוטב, כל מה שצריך לעשות זה לצאת החוצה בלילה. מדמיינים את עצמכם ישנים מתחת תחת הכוכבים עם הגוון הקסום הזה של ירוק וסגול? סוכניות רבות יוכלו להביא אותך לאחד האוהלים הסאמיים בטבע. תוכלו לחלוק את החוויה עם עוד 12 אנשים אחרים. אמנם הטמפרטורה יורדת כאן הרבה מתחת לאפס אך יהיו איתכם מספיק שקי שינה כדי לחמם זה את זה.

נורת' סטראדברוק איילנד, אוסטרליה

יש שפע של חופים באוסטרליה, אך לא כולם מאפשרים לך לצאת לטיולי 4X4 כמו שצריך. סטראדי, כפי שקוראים לה המקומיים, היא בריחה מתוקה אל הגלים, החופים ואגמי עץ התה. זה המקום להנות משמי לילה זרועי כוכבים ונופים מרהיבים על הכביש המהיר שתפגשו כשאתם נוסעים את אתר הקמפינג שלכם.

הרי סימיאן, אתיופיה

ברכס ההרים המדהים הזה באפריקה יש שפע של מקומות בשבילכם להקים מחנה לערב לצד קבוצת חובבי אוהלים ומדריך טיולים בקמפינג. הרי סימיאן הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ולכן הם נראים כמו גן העדן שיד אדם לא נגעה בו. אין סימן לחיי מטרופולין לאורך קילומטרים זוהי שלמות ושלווה.

ג'ספר, קנדה

אי אפשר בלי לכלול את קנדה ברשימה הזו וג'ספר הוא רק אחד מאינסוף המקומות המדהימים לתקוע בהם יתד של אוהל. מספיק להסתכל על ההרים הענקיים, על המים הכחולים המזוגגים, ועל עצי האורן שמפיצים ריח רענן לאוויר העולם כדי להתפעל.

וולדסילגארטן, גרמניה

קמפינג רגיל זה טוב ויפה אבל באתר הנופש בהר וולדסילגארטן תוכלו ללון באוהלים שתלויים מהעצים וזו בהחלט חוויה יוצאת דופן. אנחנו לא בדיוק בטוחים איך אתם אמורים להיכנס ל"קן" הקטן הזה שלכם. עם זאת, אנחנו יכולים לדעת שזה לגמרי שווה את זה עם כמה נופים עוצרי נשימה שבהחלט לא הייתם רואים על הקרקע. זהו בהחלט מקום ששווה להגיע אליו לפחות פעם בחיים.

מחנה הבסיס הדרומי של הר אוורסט, נפאל

אי אפשר בלי לכלול ברשימה את אתר הקמפינג המטורף הזה. טיפוס למחנה הבסיס של ההר הגבוה בעולם הוא אחד מהישגי החיים הגדולים והמגניבים ביותר שיכולנו לחשוב עליו. זו לא רק נקודת המחנה הטובה ביותר אי פעם כמו העובדה שתובלו במעלה 5,364  מטר על ידי בני השרפה חכמים להפליא שמכירים את ההר כמו כף ידם. זו חוויה שאנחנו יודעים שהרבה אנשים רק חולמים עליה. אם תקחו בה חלק סביר להניח שיהיו לכם סיפורים נהדרים לכל החיים.

עם זאת, גם אם תבחרו בעתיד באחת מאותן המלצות לטיול בחו"ל לא תמיד תרצו ללון באוהל. לפחות בחלק מהזמן סביר להניח שתרצו להזמין חדר במלון. לרוב מומלץ להזמין מראש ולא לבנות על מחירי הרגע האחרון. עם זאת, לא תאמינו כמה פעמים המחיר עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה. מסיבה זו בדיוק מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם באמצעות פרובו. מדובר בשירות חינמי שמבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם פרובו ימצא את אותו החדר במחיר זול יותר, תקבלו על כך מיד הודעה. באותו הרגע תוכלו להזמין אותו מחדש ולחסוך גם כשאתם "מתפנקים" על מיטה רכה ונוחה יותר מזו שבחיק הטבע.

Related Post