חופשה באיי סיישל: מה יש לעשות באיים המטריפים האלה?

לצערנו לא נוכל לטוס ליעדים רבים בזמן הקרוב ולכן כל מה שנותר לנו זה לפנטז. ואם כבר לפנטז אז למה לא בגדול? אז בדקנו מה יש לעשות בסיישל. נכון, כשחושבים על חופשה באיי סיישל מדמיינים בעיקר חופים מדהימים אבל יש בהם הרבה יותר מזה. אז הנה רק חלק ממה שיש לעשות, בעיקר בגדולים שבאיים אלה

חוף Anse Source d’Argent באי לה דיג

חוף זה מפורסם בהיותו אחד החופים המצולמים ביותר על פני כדור הארץ, זהו בהחלט "נער הפוסטר" של סיישל. זה לא חוף אחד, אלא סדרה של מפרצונים וחופים שממוסגרים על ידי סלעים ענקיים ועצי קוקוס המתמתחים אל על. אי אפשר לבקר בסיישל מבלי להגיע לכאן. כיף לטייל בין המפרצונים ולגלות פינות נסתרות שמרגיש כאילו אתם הראשונים שמבקרים בהן. החוף נמצא בבעלות פרטית של אחוזת L'Union, כך שהכניסה היא בתשלום של 15$ ליום. באחוזה יש מסעדות, בקתות קוקוס, גלריה לאמנות וחוות צבי ענק.

שיט קייקים מזכוכית באי לה דיג

מדובר בחוויה בהחלט יוצאת דופן. בשיט של כשלוש-ארבע שעות מסביב לאי, המדריכים הנחמדים יראו לכם שוניות אלמוגים ודגי מאנטה ריי בנקודות נבחרות. תוכלו לשוט לאורך חוף Anse Source d’Argent ולהגיע לחופים נידחים שניתן להגיע אליהם רק דרך הים. תוכלו למשל להגיע לחוף ששימש תפאורה לסרט רובינזון קרוזו משנת 1988 או לבריכות טבעיות שהן פשוט מקום מושלם להיות בו בשקיעה.

שנורקלינג ב- Anse Bananeבאי לה דיג

חוף מרהיב בעל חולות לבנים, מים רדודים וצלולים וחיים ימיים תוססים ששווה לבקר גם בו בחופשה באיי סיישל. זהו מקום נהדר לשנורקלינג בזמן הגאות. ישנם חופים רבים אחרים באזור הצפון מזרחי של האי, אך מה שמייחד חוף זה מאחרים הוא הצל הנעים מעצי קזוארינה בחוף. זה מקום נהדר לרבוץ בו, במיוחד אחרי ארוחה או בירה במסעדת החוף Chez Jules. זו מסעדה פנטסטית שמגישה אוכל טוב ויש בה גם צב ענק!

טיול בשמורת Vallée de Mai בין עצי קוקו דה מר באי פרסלין

זהו אחד משני המקומות היחידים בעולם בהם דקל הקוקו דה מר הנדיר צומח במצבו הטבעי (השני בסמוך לאי קוריוז). אתר מורשת עולמית זה הוא גם מוקד צפרות. תוכלו למצוא בו את בולבול סיישל האנדמי, היונה הכחולה המקסימה, חרקן סיישל והתוכי השחור שנמצא בסכנת הכחדה. זוהי פיסה אמיתית של גן עדן. ישנם סיורים מודרכים בחינם פעמיים ביום אך מומלץ לקחת לקחת מדריך פרטי לסיור מודרך דרך היער. המחיר סביר לגמרי ותפספסו הרבה מאוד אם תלכו לבד.

חוף Anse Lazio באי פרסלין

החוף, שנמצא בקצה הצפון-מערבי של האי, מופיע לעיתים קרובות ברשימות החופים היפים בעולם. בחוף הארוך יש מים צלולים בצבע אינדיגו עם גלים נהדרים, שוליים עבים של עצי דקל וטקמקה וסלעי גרניט בכל קצה.

טיול בפארק הלאומי Morne Seychellois באי מאהה

בחלקו הפנימי של האי, בפארק הלאומי מורן סיישלואה, מתנשאות להן כמה פסגות הרים יפהפיות. ביניהן גם פסגת ההר הגבוה ביותר, מורן סיישלואה (905 מטר) שנתן לפארק זה את שמו. צאו לטיול מודרך בין העצים הצפופים, חופי זרועים צמחי מנגרוב והרים מחוספסים ותגלו שסיישל היא לא רק חופים. ישנם כמה מסלולי טיול שמובילים למפלים, כאשר הקצר ביותר הוא הטיול למפל פורט גלאוד, שמתאים אפילו לילדים קטנים.

לאכול בשוק הלילה ב- Beau Vallon באי מאהה

Beau Vallon היא עיירת התיירות הראשית באי, ואולי המקום היחיד בו תוכלו לשכור מיטת חוף (תמורת 23 $ ליום). בכל יום רביעי בערב, יש שוק אוכל רחוב ב-Beau Vallon שמגיש פירות ים בגריל, קארי עם אורז וקוקטיילים. גם אם תפספסו אותו תוכלו למצוא כמה דוכנים נחמדים בשאר ימות השבוע. זה בהחלט מקום נהדר לנסות מאכלי ים מקומיים.

לאחר הזמנת מלון עבור חופשה באיי סיישל (או בכל יעד אחר) חשוב לזכור שהמחיר עשוי לרדת. לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני, מחיר החדר עשוי לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר ההזמנה שלכם באמצעות פרובו. זהו שירות חינמי שמבצע בדיקות מחיר מתמידות בעשרות אתרי הזמנות וספקים. כאשר פרובו ימצא עבורכם מחיר זול יותר, תקבלו התראה על כך. באותו הרגע תוכלו להזמין מחדש את אותו החדר ולהוזיל את מחיר החופשה כולה.

Related Post