עוד כמה מהמלונות המוזרים בעולם ששהייה בהם תהיה חופשה בלתי נשכחת

כבר סיפרנו לכם על כמה מהמלונות היותר מוזרים בעולם כיאה לימים המוזרים בהם אנחנו חיים, מלונות שלינה בהם תהיה בטוח חופשה בלתי נשכחת. עם זאת, מלונות מוזרים, כך מסתבר יש בשפע ולכן ראוי לציין עוד כמה לא פחות מעניינים ששווה להכיר:

מלון סאן קרוז, דרום קוריאה

כאן תוכלו להנות משיט תענוגות מבלי לסבול ממחלת ים. הרעיון של המלון הוא להנות מהחוויה של קרוז גם אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם אחד אמיתי. הספינה יושבת גבוה מעל חופי Jeongdongjin. עלו לגשר בלילה כדי להשקיף על החוף, הנוף מדהים. ישנם 211 חדרי אירוח, שתי מסעדות ובריכה חיצונית בעונה. באיזור יש המון שבילים לטיולים ומיקומים נהדרים לתמונות.

No Man's Fort, אנגליה

זהו אחד המקומות המבודדים במדינה. שהייה במלון זה היא כמו להיות עם סירה פרטית מפוארת משלכם, ללא שום שכנים. הוא נבנה כקו הגנה מפני מתקפות אויב על סולנט ופורטסמות'. זהו הגדול מבין שלושה מבצרים מרהיבים מעשה ידי אדם המהווים את הקולקטיב Solent Forts. החלונות הגדולים, מהרצפה עד התקרה, מציעים נופים פנורמיים ללא תחרות של הים הדרמטי.

Treehotel, הרדס, שבדיה

מלון בית העץ הזה הוא בין המפורסמים בעולם בגלל עיצובו העתידני וההיי-טקי. אחד הבתים, קוביית המראה, משקף את העצים שמסביב. אתם עשויים להיות מתחתיו ולא ממש לשים לב לבית עץ מעל לראשכם. בית עץ אחר במלון הוא בכלל בקתה ושלישי נראה כמו קן ציפורים ענק. מלבד ההנאה מהארכיטקטורה המדהימה, תוכלו לנסות סקי נורדי, אופנועי שלג ומזחלות כלבים.

Karostas Cietums, לטביה

חוויה אותנטית זו מיועדת לאנשים המחפשים הרפתקה יוצאת דופן. בכלא קרוסטה תוכלו לישון על דרגש כלא אמיתית או מיטת ברזל ולאכול ארוחת כלא. למעשה תוכלו להיכנס לנעליו של אסיר החל מהשעה 21:00 בערב עד 9:00 בבוקר. המופע, המבוסס על סיפורים אמיתיים מהחיים בכלא הנמל הזה, מיועד לקבוצות של 10 ומעלה.

מלון Attrap’ Reves, צרפת

שינה בבועה יכולה להיות חתיכת חוויה. זה כמו להיות באוהל מפואר שקוף. תארו לעצמכם עד כמה השמיים ברורים בלילה. זו אחת ההזדמנויות הטובות ביותר לצפייה בכוכבים שתקבלו אי פעם. תיהנו מנופים מדהימים של יער אורנים אמיתי בפרובנס. תוכלו לראות ארנבות וסנאים קטנים אוכלים וישנים ממש לידכם, בחוץ כמובן.

SiloStay, ליטל ריבר, ניו זילנד

זה המקום לשהות בו אם אתם מחפשים בידוד ושלווה. המלון הייחודי מציע סיכוי לחוות את מה שהגורו הנודע קריסמה ברק כינה "חזון האני הפנימי של האדם, המעוות את המעטה החיצוני המפותל של החברה". מקום האירוח מציע יחידות אירוח ידידותיות לסביבה. הממגורות מעוצבות על פני שתי קומות ומצוידות במלואן עם מטבח, מרפסות ומכשירי טלוויזיה.

מלון הקרח, Jukkasjärvi, שבדיה

זהו מלון הקרח הראשון בעולם. תוכלו לצאת ממנו לטיסות צפייה בזוהר הצפוני. גלו יערות מצופי שלג נוצצים וצפו באיילים מקרוב. החליפו את סדין המשי המפואר בשק שינה ואת התחרה בצמר. הצוות ממליץ להזמין לילה אחד קר ושניים חמים כאשר הקר הוא בהתחלה או בסוף.

Kokopelli's Cave Bed and Breakfast, פארמינגטון, ניו מקסיקו, ארה"ב

בית המערות של קוקופלי בנוי כ-21 מטר מתחת לאדמה אל תוך הצוקים האנכיים של אבן החול הטרטרי Ojo Alamo. הוא משקיף על עמק נהר לה פלאטה, מיקום מדהים לשקיעות וזריחות, כמו גם לתצפיות על אריזונה, ניו מקסיקו, יוטה וקולורדו המרכיבות את "ארבע הפינות". אנשים יכולים להגיע למערה בהליכה בשביל משופע ובמדרגות שנחתכות באבן החול לאורך השביל. במערה מעשה ידי אדם יש חדר רחצה עם מקלחת מפל וג'קוזי, מטבח, אזור קיווה, סלון וחדר מיטה.

אתם לא חייבים ללון במלון מוזר או אפילו מיוחד בשביל חופשה בלתי נשכחת, העיקר שהיא תהיה מהנה במיוחד. לא משנה איזה מלון תבחרו, יש דבר שכדאי לזכור לגבי כל חדר במלון שתזמינו: במקרים רבים מחיר החדר עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה. בדיוק מסיבה זו אנחנו ממליצים לכם להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. מדובר על שירות חינמי לגמרי שיבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר, תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולהשאיר יותר תקציב לדברים אחרים שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת באמת.

Related Post