אם כבר סגר אז שם: דמיינו חופשה במלון הכל כלול באתרי הנופש הטובים בעולם

לרובנו המחשבה של להיות כל הזמן במקום אחד קשה מנשוא יותר מהרגיל בימים אלה. אבל דמיינו לכם מצב שבו אתם בסגר במסגרת חופשה במלון הכל כלול, לא בטוח שהייתם מתנגדים, נכון? הנה כמה מאתרי הנופש הטובים בעולם שלא הייתם מתנגדים שיאריכו לכם את הסגר בהם:

Travaasa Hana, Maui

אתר זה שנחשב לאחד מאתרי הנופש המדהימים ביותר בהוואי ממוקם בעיירה הזעירה חנה בקצה המזרחי של מאווי. מנהגים מקומיים נצחיים כמו דיג ברשת וייצור ליי הם עדיין חלק מהותי ממארג הקהילה הזו. Travaasa Hana הוא אתר הנופש הראשון באי שמברך את השמש העולה ושוכן בין שדות דשא מתגלגלים ועצי דקל מעל מפרץ האנה. הקוטג'ים המרווחים והסוויטות הפרטיות של אתר הנופש משרים אווירה שלווה, וחלקם מציעים נוף לגלים המתגלגלים על פני האוקיאנוס השקט מהלאנאי הפרטי שלהם. אתר הנופש מציע מגוון תעריפים, ביניהם תעריף הכל כלול לחופשה מושלמת. Travaasa Hana ממוקם בסופה של נסיעה בת שלוש שעות, לאורך קו החוף המזרחי המחוספס של מאווי. אזור זה הנחשב לאחד המסלולים היפים ביותר על פני כדור הארץ.

GRAND VELAS RIVIERA MAYA, MEXICO

תיהנו מהמיסטיקה של הג'ונגל ומהנופים האינסופיים של האוקיאנוס באתר הנופש הכל כלול היוקרתי זה. הנכס מחולק לשלושה חלקים: 'The Zen Grand ambiance' המשפחתי טובל בסביבה הטבעית של ג'ונגל המאיה עם צמחייה עבותה ונחלי מים מתוקים. 'The Ambassador ambiance' הוא עוד אזור ידידותי למשפחות אשר כולל סוויטות המסודרות סביב בריכת האינסוף הראשית עם טרסות מרהיבות עם נוף לים. ולבסוף, 'The exclusive Grand Class section' למבוגרים בלבד נועד לפרטיות ורגיעה מיטבית עם סוויטות הנהנות מנוף מעולה של הים. כאן האורחים מתענגים על מאכלי גורמה של שפים ידועים, מביאים איזון לגוף ולנפש עם טיפולים בספא ההוליסטי. הם יכולים להירגע בסוויטות עם טרסות פרטיות, בריכות מים עמוקים ונוף מים חסר עכבות. אתר נופש זה עושה מעל ומעבר כדי להציע חופשה של פעם בחיים.

THE CAVES, JAMAICA

המערות שוכנות על צוקי הגיר של ווסט אנד הציורי בנגריל, ג'מייקה, ולוכדות את כל המהות של מפלט מפתה מול הים. אתר נופש עוצב על ידי אומן תוך שילוב בין הזוהר הטבעי של נגריל עם גישה של מטרופולין מודרני. פנינת הנירוונה הטבעית הזו נמצאת דקות ספורות מחופי החול הלבנים והמדהימים של נגריל שמזמנים שפע של קסם והרפתקאות. אתר נופש זה משלב קסם של אי אותנטי עם יוקרה נינוחה, והוא המפלט האולטימטיבי למנוחה, התחדשות ורומנטיקה טהורה. המקום מיועד למבוגרים ולזוגות מגיל 16 ומעלה, וכולל 12 קוטג'ים אידיליים על הצוק, וילה מפוארת, שתי מרפסות אוכל, מערות פרטיות ובר רום מרשים. יש גם ספא, ג'קוזי, סאונה, ג'קוזי פרטי ובריכת שחייה עם מים מלוחים, הכל במרחק צעדים ספורים מהים הספירי הנוצץ.

CONSTANCE MOOFUSHI, MALDIVES

מקירוי קש אקולוגי ועד מים צלולים, קונסטנס מואפושי הוא אתר נופש ייחודי עם נשמה הממוקמת ממש בלב דרום ארי אטול. כל 110 הווילות – שנחלקות לשלוש קטגוריות – מעוטרות בגווני טבע מופלאים עם רמז לשיק של קונסטנס. הן בנויות על החולות הלבנים המסנוורים או על כלונסאות שצפות מעל מי הטורקיז. אתר נופש זה שוכן על מסלול הנדידה של סוגים שונים של חיים ימיים, כמו כרישי לוויתן, דולפינים, מנטות ונשרי ים. בשל כך הוא מציע אתרי שנורקלינג וצלילה מעולים. אבל התכונה הטובה ביותר למשפחות היא שקונסטנס מואפושי הוא אחד מאתרי הנופש הבודדים במלדיביים שמציע חופשה במלון הכל כלול. ממשקאות פרימיום ומטבח מעולה ועד לינה מפוארת מעל המים באמת הכל כלול. כך למשל, בני נוער בעלי תאבון בריא של מי שגדל יכולים לאכול ולשתות בלי סוף בלי שהוריהם יצטרכו לדאוג לחשבון.

LITTLE PALM ISLAND, FLORIDA KEYS, USA

זה הכי קרוב שתוכלו להגיע לחוויית אי פרטי אקסלוסיבי בארה"ב. אתר הנופש המיועד למבוגרים בלבד בסגנון הכל כלול, נגיש רק בסירה או במטוס ימי. הוא ממוקם על אי פרטי זעיר מול חופי פלורידה קיז עם אווירה רומנטית בסגנון רובינזון קרוזו. מדורג בין אתרי הנופש הטובים ביותר בארה"ב, זהו עולם מבודד של גנים טרופיים שופעים ושבילי צדפים מרוסקים. במקום יש 15 בונגלוס בסגנון בהאמה עם גגות מקש המאכלסים 30 סוויטות מפוארות. ללא טלפונים או טלוויזיה, פס הקול באתר הנופש הזה הוא רחש גלי האוקיאנוס, רשרוש העלים ברוח והמנגינה של הציפורים שכנות וצפרדעי העצים. את הימים מבלים בערסלים קבועים לעצי הדקל, בכיסאות הנוח על החוף הקטן ובמסעדה והספא ברמה העולמית.

גם כשמזמינים חופשה במלון הכל כלול, המחיר עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות פרובו שיבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות. ברגע שפרובו ימצא עבורכם מחיר זול יותר, תקבלו על כך הודעה ואז תוכלו להזמין אותו החדר בדיוק מחדש. זהו שירות חינמי לגמרי שיכול לחסוך לכם כסף רב.

Related Post