מיקומים מפורסמים מסרטים ששווה לבקר בהם בזמן חופשה בניו יורק

בזמן שריכזנו עבורכם כמה סרטים מפורסמים שהמקומות בהם צולמו הפכו לאיקוניים לא יכולנו שלא להתעכב על ניו יורק, אולי אחת הערים המצולמות בעולם. ניו יורק, ובמיוחד מנהטן היא מקום התרחשות מרכזי באינספור סרטים וסדרות ויש כמה מקומות איקוניים שחוזרים בהם במיוחד. נכון, כנראה שלא תוכלו לבקר בהם בזמן הקרוב אך בהחלט תוכלו לחוות אותם שוב ושוב על המסך הקטן. ובכל זאת, אם כבר אתם מדמיינים לכם חופשה בניו יורק, אל תוותרו על ביקור במקומות האלה:

גשר ברוקלין

ישנם 21 גשרים המחברים את האי מנהטן לרובעים השכנים אבל אם תשאלו את כל מי שהתמודד עם התנועה בניו יורק, איכשהו זה עדיין לא מספיק. בעוד שכמה מהגשרים של התפוח הגדול הופיעו באופן בולט על גבי המסך הגדול, אין ספק שגשר ברוקלין הוא אחד היותר מפורסמים שבהם. הגשר התלוי הראשון בעולם מככב בקשר הצרפתי, ספיידרמן ובסדרה ללא גבולות. תוכלו גם לראות אותו מתפוצץ במגוון סרטים כמו פגיעה קטלנית, גודזילה וקלוברפילד.

איטליה הקטנה

המרכז האיטלקי הנערץ של ניו יורק היה מרכז ההתרחשות בכמה מקלאסיקות המאפיה הגדולות בכל הזמנים. זהו גם חלק מה- Lower East Sideששווה לבקר בו אם אתם חובבי אוכל. היכנסו לדה ניקו או לגלסו אנד גרנד לארוחת הצהריים ולעולם לא תסתכלו על פיצה באותה דרך שוב. על פי IMDB, איטליה הקטנה שימשה רקע ליותר מ-20 סרטים לאורך כל השנים. אזור זה מוכר במיוחד בשל הופעתו בסרטו הקלאסי של פרנסיס פורד קופולה "הסנדק" בשנת 1972, כמו גם סרטו האחרון ה"אירי".

בניין האמפייר סטייט

הבניין בן 102 הקומות היה גורד שחקים אולטרה-מודרני כשנפתח בשנת 1931. בגובה 381 מטר, יצירת המופת בסגנון ארט דקו של משרד האדריכלים שרב, למב והרמון, נחשבה לבניין הגבוה בעולם עד 1970. זה לא אומר שבניין האמפייר סטייט הפך פחות איקוני מאז. יותר מארבעה מיליון מבקרים בשנה עולים למרפסות התצפית בקומות 86 ו-102 כדי ליהנות מנופים של 360 מעלות של ניו יורק והסביבה. אם זה לא מרשים, בדקו את הפילמוגרפיה ההיסטורית של הבניין המונה למעלה מ-250 הופעות בקולנוע ובטלוויזיה. מקינג קונג (1933) ועד נדודי שינה בסיאטל, לבניין האמפייר סטייט יש מספיק קרדיטים כדי לגרום לסמואל ל' ג'קסון להסמיק.

מייסי'ס בכיכר הראלד

סניף הדגל של רשת חנויות הכלבו מייסי'ס משמש את ניו יורק כמקום קניות אהוב מאז 1901. זה מקום נהדר להתעדכן באופנות האחרונות במשך כמה שעות, ולקחת למזכרת את סוודר הקשמיר שתמיד רציתם. אתר ציון דרך היסטורי לאומי זה מוכר גם לחובבי הנס ברחוב 34, אושן 11 וקינג קונג (2005).

מרגש ההחלקה על הקרח במרכז רוקפלר

זו קלישאת סרטי ניו יורק, כל סרט שמתרחש בה לקראת חג המולד כולל סצנת החלקה על הקרח ברחבת מרכז רוקפלר. מגרש ההחלקה בביתם של רדיו סיטי מיוזיק הול ו-NBC, הוא המבשר המצחיק ביותר של החורף בצד זה של סנטה קלאוס. אם תגיעו בעונה הנכונה, תוכלו גם אתם להחליק על הקרח ממש כמו בסרטים כגון אלף וסתיו בניו יורק.

סנטרל פארק

הפארק השופע בגודל 3.41 קמ"ר של ניו יורק מארח 38 מיליון מבקרים בשנה. זה גם אחד הלוקיישנים המצולמים ביותר בעולם. סנטרל פארק הוגדר כציון דרך היסטורי לאומי בשנת 1963. שום ביקור בניו יורק אינו מושלם ללא טיול או נסיעה בכרכרה במרחב הירוק והמיוחד הזה. אם לא תצליחו להגיע אליו באופן אישי, תוכלו לחוות אותו בכמה מהלהיטים הגדולים של הוליווד. תוכלו לראות אותו בוול סטריט, משחקי פיתוי, משפחת טננבאום, שכחו אותי בבית 2 או עוד מאות סרטים אחרים.

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות

ה"מט" מתגאה באחד מאוספי האמנות המובילים והגדולים בעולם. אוסף הקבע האדיר כולל יצירות של מאסטרים כמו מונה, אל גרקו וואן גוך. המוזיאון האייקוני הזה נפתח בשנת 1872. כשבעה מיליון חובבי אמנות מבקרים בו מדי שנה והוא שני רק ללובר בפריז במספר המבקרים בו. אין ספק שזו אחת הסיבות לכך שבהוליווד אוהבים אותו. תוכלו לראות אותו באושן 8, היצ', כשהארי פגש את סאלי או אני האגדה.

וכשסוף סוף תגיע העת להזמין חופשה בניו יורק יש דבר אחד שכדאי לדעת לגבי מחירי המלונות בה. לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני ההזמנה, יש סיכוי לא קטן שמחיר החדר שתזמינו יירד לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שלכם ממש מרגע ביצוע ההזמנה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו וזה אפילו בחינם. שירות זה מבצע בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות מרגע קבלת ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם יימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה ותוכלו להזמין את החדר מחדש בפחות כסף.

Related Post