עוד מסעדות שאתם חייבים לבקר בהן כדי שבאמת תהיה לכם חופשה מפנקת בדובאי

הזמנתם כבר טיסה לדובאי? עוד לא? למה אתם מחכים?! חופשה בעיר המדהימה הזו נמצאת כבר בהישג ידינו וזו חוויה שאסור לכם לפספס. בתוך כל הפאר המוגזם תמצאו שפע של מסעדות ברמה גבוהה. כל כך הרבה שקשה לבחור, לכן המלצנו לכם כבר על כמה שכדאי לכם להכיר. עם זאת, בשביל שזו באמת תהיה חופשה מפנקת בדובאי, יש עוד כמה שחשוב לנו לציין:

Buddha-Bar Dubai

הבודהה-בר, שנחשב לאחד המקומות הטובים ביותר בדובאי, ממוקם במלון גרוסוונור האוס. המקום, שנקרא על שם פסל הבודהה הענק שמשגיח על האווירה המפוארת, כולל מסעדה, בר וטרקלין חיצוני הנפתח לים הערבי. בודהה-בר מפורסם באוכל הייחודי, באווירה האקלקטית ובמוזיקת האמביינט של הדי-ג'יי במקום. המסעדה המפוארת מגישה שילוב של סושי, אוכל סיני ותאילנדי, עם בר שמארח את ההמונים המסוגננים של דובאי.

Pierchic

פיירצ'יק, הממוקם על מזח מרוצף במפרץ הערבי, מציע כמה ממאכלי הים המשובחים ביותר של דובאי. בעבר הוא הוכר כמסעדת מאכלי הים הטובה ביותר של Time Out. המזח הוא מקום רומנטי, רחוק מהרעש וההמולה של דובאי ומציע נופים לא מרהיבים של המפרץ התכול. תוכלו ליהנות מארוחת ערב אינטימית של מנות מאכלי ים אירופאיות מודרניות באוויר הפתוח, ולהתבונן בנופים של המפרץ הערבי משולחן האוכל מעל המים. המסעדה ממוקמת בקצה רציף במלון Jumeirah Al Qasr המהולל, לשם יועברו האורחים באמצעות ריקשה. לפני ארוחת ערב של מאכלי ים טריים, תוכלו ללגום קוקטיילים ב-Pierchic Bar המסוגנן.

Rhodes W1

לדובאי אין עדיין מדריך מישלן משלה, אך היא מאמצת שפים בעלי כוכבי מישלן במסעדות כמו Rhodes W1. בראש מסעדת הדגל במלון Grosvenor House עומד גארי רודס, העוסק בשילוב מדהים של המטבח האנגלו – צרפתי. תפריט הטעימות החדשני הוא יוצא דופן ומשתמש בחומרי גלם טריים שמקורם באירופה, בהתאמה לאוסף נרחב של יינות מודרניים ווינטאג'. הישיבה בגן הטרסה מספקת נוף פנורמי של מרינת דובאי. חללי הפנים שופעים בצמחייה ירוקה וגוונים צהובים אופנתיים עם כח משיכה רענן ואנרגטי.

Choix Patisserie & Restaurant

השף הנודע פייר גגניר, הידוע בכך שהוא לוקח את היצירתיות במטבח לגבולותיה המוחלטים, עומד מאחורי מסעדה זו במלון InterContinental Dubai Festival City. בהתאמה להצלחה של המסעדות האחרות שלו בלונדון, פריז וטוקיו, Choix  התפרסם בכל רחבי דובאי, במיוחד בזכות תה המנחה. המסעדה מציעה ארוחות א-לה-קארט לארוחות הבוקר, הצהריים והערב, עם מגוון דקדנטי של מאפים וקינוחים כדי להפוך את הארוחה למיוחדת עוד יותר. התענגו על דג היום, סטייק אנטריקוט או טורטליני פטריות. חללי הפנים הלבנים העכשוויים משתלבים היטב עם הנוף לעיר עליו חולש חלל האוכל.

Zuma Dubai

היופי של זומה הוא שהוא מפואר בפשטותו ומתמחה בסגנון האוכל היפני של איזאקאיה, בו האוכל מוגש למרכז השולחן כדי לחלוק. זומה משלבת את המנות היפניות הקלאסיות שלה עם טעמים עזים ואינטנסיביים ודגש על הגשה פשוטה הנרכשת באמצעות מרכיבים איכותיים. בסגנון האוכל היפני של איזאקאיה, מנות מובאות לשולחן בהתמדה, המתוזמנות ליצור סגנון אכילה נינוח ששומר על אווירה של אלגנטיות. אין ספק ששווה לבקר כאן במהלך חופשה מפנקת בדובאי.

Table 9

מסעדת קונספט זו במלון Hilton Dubai Creek מהווה פלטפורמה לסדרה של שפים כדי להציג את היצירתיות שלהם כאשר כל אחד מהם יוצר חוויית סעודה שונה. מאז פתיחתה התפרסמה המסעדה בכך שהיא מביאה לשולחן מנות איכותיות וייחודיות לחלוטין עם שירות אישי. בחרו בתפריט בן ארבע מנות או אפשרויות עונתיות כמו רביולי סרטן מלך וקרפצ'יו פטריות פורטובלו. בביסטרו המודרני עטור הפרסים יש אווירה נינוחה שהופכת אותו לאידיאלי לארוחת בראנץ' כמו גם לארוחת ערב. ניק אלביס וסקוט פרייס, שהוכשרו על ידי גורדון רמזי, עומדים מאחורי הקמתו.

כמובן שזו לא תהיה חופשה מפנקת בדובאי בלי חדר במלון נעים ונוח, כדי לשים בו את הראש לאחר ארוחה טובה. לאחר שתבחרו איזה באיזה מלון תרצו להזמין, מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שלכם לאחר ההזמנה, אפילו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. במקרים רבים מחיר החדר עשוי לרדת ויהיה חבל אם לא תדעו על כך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעביר את אישור ההזמנה לפרובו. המערכת של פרובו תבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות וספקים סיטונאיים. ברגע שיימצא מחיר זול יותר, תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין את החדר מחדש ולחסוך כסף רב. בזכות שירות חינמי זה תוכלו להנות מעוד ארוחה בלתי נשכחת.

Related Post