חופשה מרגיעה במיוחד – 6 היעדים הרוחניים ביותר בעולם

הימים שלפני יום כיפור הם זמן טוב להתחבר לצד הרוחני שלכם, גם אם אינכם בהכרח דתיים במיוחד. השנה רובנו ניאלץ לעשות את חשבון הנפש שלנו בעיקר בבית אך תמיד נחמד לדמיין את עצמנו עושים זאת במקומות שמעודדים התעוררות רוחנית. הנה שישה מהמקומות הרוחניים ביותר בעולם שאנחנו מאחלים לכם להגיע אליהם עבור חופשה מרגיעה ושלווה בהקדם:

קמינו דה סנטיאגו – ספרד

משופע ברוחניות, ומבוסס על מסלול הליכה עוצר נשימה, זהו אחד מאתרי הצליינות הפופולריות ביותר בעולם. כיום זהו מסלול פופולרי מאוד עבור מטיילים ואנשים עם מגוון אמונות והשקפות רוחניות אשר באים כדי ליהנות מהנוף הציורי. בקמינו דה סנטיאגו ישנם למעשה שבעה מסלולים שונים, כולם מובילים אל קברו הקדוש של סנט ג'יימס. קמינו פרנסס הוא הפופולרי ביותר, ואילו המסלול שנחשב למקור (קמינו פרימיטיבו) מתחיל באוביידו. ישנם אכסניות רבות וסוגי לינה אחרים לאורך כל מסלול.

ברגסלגן – שוודיה

עבור שקט, שלווה ורוגע, הגיעו לברגסלגן למרכז היוגה על שפת האגם ביער פראי. הוא מציע טבע נורדי במיטבו, ללא טלפונים ניידים באופק ואפשרות לשחייה מחדשת באגם. בנוסף ניתן להנות מטיולים קבוצתיים וסשנים של מדיטציה. ריפוי הוליסטי וארוחות צמחוניות בריאות הם דרך נוספת להגביר את רוחניות תוך השארת המתח והלחץ של השגרה היומיומית מאחוריכם. כמובן שניתן להגיע למקום הקסום הזה גם כדי פשוט להנות מהשקט.

קו פנגן – תאילנד

מעבר להיותה יעד נופש פופולרי, תאילנד היא היעד הרוחני האולטימטיבי עבור חופשה מרגיעה לאנשים רבים. Wonderland Healing Center באי קו פנגן מספק כל מיני שיטות ריפוי, מניקוי רעלים, למדיטציה ויוגה, יש הרבה טיפולים שונים לנסות. אם חוויתם תקופה קשה בחיים לאחרונה, אז שבוע במרכז הריפוי יכול לעזור לכם לחזור למסלול ולהעניק לכם מרץ מחודש לחיים. המרכז מציע גם מגוון טיפולים המותאמים לצרכים הספציפיים שלכם. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני מאשר יוגה, למה לא לבחור בדיקור או טיפולים הוליסטיים. הסביבה הטרופית הקסומה מעניקה בפני עצמה השראה ומסייעת לריפוי הנפש.

שביל האינקה למאצ'ו פיצ'ו – פרו

אם תמיד רציתם לבקר באחד משבעת פלאי תבל החדשים, ליהנות מטיולים ולגלות תרבויות שונות, זה בהחלט יכול להיות הטיול האידיאלי עבורכם. מעבר לחוויות המדהימות אליהן תיחשפו במהלך הטיול בין נופים מדהימים, תוכלו ללמוד עוד על רוחניותם של אנשי האינקה. אנשים תמיד מחפשים תובנות רוחניות לסיטואציות יומיומיות, אז מדוע לא לגלות צורות עתיקות אחרות של רוחניות כחלק מחופשה מאירה? אנשים רבים שצעדו בשביל המאצ'ו פיצ'ו מספרים על ההתעוררות הרוחנית העזה שהם חוו.

טיבט – סין

טיבט ידועה ברחבי העולם ממספר סיבות, כולל היותה ביתם של הרי ההימלאיה והאוורסט. היא ידועה גם במנזרים ובנזירים הטיבטיים. הנוף המדהים בטיבט הופך אותה למקום נהדר לביקור בו ניתן לקחת פסק זמן מאורח חיים עמוס כדי להתחבר בשקט ובשלווה לרוחניות הפנימית שלך. המקומות המומלצים ביותר לבקר בהם הם הר קאילאש ואגם מנאסארובר, שהוא אגם מים מתוקים המהווה אתר עלייה לרגל להינדים ומקום מפלט רוחני. להאסה היא מקום יפהפה נוסף בו מומלץ לבקר עם כמה מנזרים ומקדשים מרשימים להפליא, כולל ארמון פוטלה המרהיב.

ורנאסי – הודו

ורנאסי היא העיר העתיקה ביותר בהודו והיא ידועה כבירה הרוחנית של הודו. אנשים נוסעים לכאן לרחצה בנהר הגנגס, שכן המים נחשבים לקדושים. ישנם כמה אתרים עתיקים ויפים כמו מסגד אלמגיר, מקדש דורגה ומקדש טולסי מאנאס ששווה ביקור, כאשר מקדש קאשי וישוואנאת נחשב למקדש החשוב ביותר בעיר. חובבי האדריכלות יעריכו את שרי וישוואנאת מנדיר, המתגאה במגדל המקדש הגבוה בעולם. ורנאסי הוא יעד קדוש להינדים ויש לו גם הרבה קשרים בודהיסטים, כאשר בודהא נשא את דרשתו הראשונה בסארנת, ממש מחוץ לוארנאסי.

גם כשמזמינים חופשה מרגיעה ורוחנית צריך ללון איפשהו. גם בחופשות מסוג זה חשוב לזכור שמחיר החדר במלון עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה, לא משנה כמה השוויתם ובדקתם לפני. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שלכם באמצעות פרובו. זהו שירות חינמי שמבצע בדיקות מחיר מרגע קבלת ההזמנה שלכם עד לתאריך האחרון לביטול חינם בעשרות אתרי הזמנות. אם פרובו ימצא את החדר שהזמנתם במחיר זול יותר תקבלו הודעה על כך. באותו הרגע תוכלו להזמין אותו מחדש ולהיות שלווים ורגועים עוד יותר לגבי החופשה שלכם.

Related Post