מדמיינים לכם חופשה רומנטית? אלה המסעדות עם הנוף היפה בעולם

עכשיו כשכל המסעדות סגורות, הכי הרבה שתוכלו זה להזמין משלוח הבית. כל שנותר לכם זה לשבת מול קופסת הקרטון ולדמיין את החופשה הרומנטית הבאה שלכם. ואם כבר חופשה רומנטית, דמיינו שאתם יושבים באחת מהמסעדות עם הנוף היפה בעולם. הנה כמה מהמובילות שבהן:

Vertigo – בנגקוק, תאילנד

זוהי אחת המסעדות באוויר הפתוח הגבוהות ביותר בעולם. ורטיגו מציעה חוויית סעודה באוויר הפתוח על מרפסת הגג של מלון Banyan Tree המפואר בלב בנגקוק. כפי שניתן לצפות, ורטיגו מתגאה בנופים מפילי לסתות. במסעדה תוכלו לסעוד פירות ים רכים ונימוחים וסטייקים מובחרים תוך כדי התענגות על קו הרקיע העצום של בנגקוק, 61 קומות מעל העיר. שווה להגיע קצת מוקדם לקוקטייל לפני ארוחת הערב, כדי שתוכלו לחזות בעיר במהלך אור הדמדומים (המסעדה נפתחת בשעה 17:00).

Sierra Mar – ביג סור, ארה"ב

היא ניצבת גבוה על צוקי ביג סור, המציעים נופים עוצרי נשימה של האוקיאנוס השקט. סיירה מאר היא מסעדת הדגל של מלון פוסט ראנץ 'אין וזוכה פרס הגרנד היוקרתי של Wine Spectator. המסעדה מציעה חוויית אוכל משובחת, לא שגרתית ותפריטים אקלקטיים. השפית אליזבת' מאריי מציגה יצירות אוכל סקרניות הכוללות מרכיבים המודגשים על ידי תחושת מקום ותרבות. מבחר ממרתף היין עטור הפרסים מעצים את המטבח החדשני ומלא ההשראה.

Felix, הונג קונג, סין

נופים מרהיבים של נוף העיר הדרמטי של הונג קונג מרתקים את הסועדים במסעדת פליקס. היא נמצאת בקומה ה-28 במלון פנינסולה, שיצר המעצב האוונגרדי פיליפ סטארק. חלונות מהרצפה עד התקרה משקיפים על קו הרקיע של העיר, על ספינות נמל ויקטוריה ועל אזור הקניות ההומה קואולון. התפריט העכשווי כולל מנות עונתיות טריות כמו סלט סרטנים וטרטר טונה עם סלט שן הארי, בס ים מבושל לאט עם מוס שרימפס שחור וטלה אוסטרלי בגריל.

Un Piano Nel Cielo – אמאלפי, איטליה

ארוחה במסעדת הגורמה של מלון קאסה אנג'לינה על חוף אמאלפי, משקפת את אישיותו הייחודית של השף, וינצ'נצו ואנקור. השף מתקשר באופן יצירתי באמצעות המטבח שלו את אהבתו לתוצרת טרייה ולמסורות קולינריות שמגיע לשיאו בחידושים. ותענוגות קולינריים. למסעדת הגג טרסה עוצרת הנשימה התלויה בין שמים לים. היא מהווה תפאורה מושלמת לחווית 'ארט דה vivre' בסגנון איטלקי מסוים עם נוף לרצועת החוף המרהיבה ביותר באירופה.

Signature Room at the 95th – שיקאגו, ארה"ב

המסעדה ממוקמת על גבי גורד השחקים העצום "875 North Michigan Avenue" שהיה מכונה בעבר מרכז ג'ון הנקוק. Signature Room at the 95th מציעה מנות "א-לה-קארט" ונוף מרהיב של קו הרקיע של שיקאגו. עיצובי העץ האלגנטיים ועיצוב הפנים בסגנון ארט דקו יוצרים אווירה מזמינה ואינטימית. בנוסף, החלונות מהרצפה עד התקרה מציגים נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של שיקגו ונופים של 360 מעלות של כל העיר ואגם מישיגן. נסו לבקש שולחן חלון הפונה לדרום-מערב כדי לקבל את הנוף המרהיב ביותר לעיר (לכיוון מגדל וויליס).

Dasheene – סנט לוסיה

רבים באים למסעדה המשובחת של אתר הנופש לאדרה כדי ליהנות ממאכלים עטורי פרסים ומהנופים המרהיבים של פיטונס והים הקריבי בטורקיז. בישולו של השף נייג'ל מיטשל מעניק פרשנויות מסוגננות למאכלים מסורתיים של סנט לוסיה. בין המנות תמצאו מרק בטטה וקוקוס, סלט טלה קריבי, קונכייה צלויה עם ירקות מוחמצים המוגשים בסלסלת בטטה.

Le Jules Verne – פריז, צרפת

ממרום המפלס השני של מגדל אייפל, 125 מ' מעל פני האדמה, מציע לה ז'ול ורן נופים נרחבים של עיר האורות. אורחי המסעדה משקיפים על שדרות רחבות וגגות רעפים אפורים בשעת הצהריים, או הולכים בערב להתבונן באורות המנצנצים של פריז. התפריט משקף את המסורות הקולינריות הנערצות של צרפת, אך צוותו של השף המפורסם אלן דוקאסה מביא טאץ' מודרני למתכונים הקלאסיים. לדוגמא, בס ים מבושל במיציו המקורמלים עם התזה של שמנת בסוף כדי להעצים את הטעם ולהבהיר את המנה. תפריט היין, כמתבקש, מאה אחוז צרפתי. בכל זאת, אין משהו שאומר חופשה רומנטית יותר מפריז…

Sense On the Edge – עומאן

אתר הנופש Six Senses Zighy Bay, הממוקם בצפון חצי האי מוסאנדאם שבסולטנות עומאן. הוא כולל יחידות אירוח יפות בסגנון כפרי בסביבה מרהיבה, עם ההרים הדרמטיים מצד אחד והחוף החולי של מפרץ זיגי מצד שני. מסעדת הדגל על פסגת ההר היא המקום המושלם ליהנות מנופים עוצרי נשימה וארוחת ערב בלתי נשכחת מאוד מתחת לכוכבים. ניתן לבחור בין תפריטים קבועים של חמש או שבע מנות המלוות בטעימות יין נהדרות.

Delaire Graff – דרום אפריקה

השף הראשי מיכאל דג מציע את המטבח ה"ביסטרו-שיק" בסגנון הייחודי שלו במסעדת אחוזת דלאייר גרף שבמחוזות היין של הכף המערבי. במנות המוקפדות להפליא הוא משתמש במרכיבים העונתיים האיכותיים ביותר של חקלאים אתיים וספקים אורגניים. בנוסף, הקינוחים הם התגלמות של פינוק ומקוריות. אם מזג האוויר מאפשר זאת, האורחים יכולים להירגע על הטרסה מתחת לחופה מנוקדת של אלוני מחט. בטרסה מרהיבה זו יוכלו להנות מהנוף הדרום אפריקאי עוצר הנשימה שמסביב.

Lycabettus – סנטוריני, יוון

מלון הסוויטות אנדרוניס עטורת הפרסים נצמד לצד מצוק תלול, גבוה מעל לוע הר הגעש המרהיב של סנטוריני. זהו שריד להתפרצות הר געש הרסנית שקרתה לפני 3,600 שנה. למסעדת ליקבטוס במלון, הקרויה על שם גבעה באתונה, יש מרפסת הממוקמת על צלעות סלע דרמטיות ממש מעל המים. זהו ככל הנראה אחד המיקומים הרומנטיים בעולם למסעדה ובהחלט מקום מומלץ לבקר בו בזמן חופשה רומנטית. מתכונים ים תיכוניים מסורתיים משולבים עם מרכיבים אורגניים ואלמנטים מהמטבח הנובלי יוצרים יחדיו תפריט עילאי.

גם כשמתכננים חופשה רומנטית, יש איך לחסוך בעלות המלון. מחירי החדרים יורדים לא פעם לאחר ההזמנה, לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר ההזמנה שביצעתם באמצעות פרובו. זהו שירות חינמי לגמרי מבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד למועד האחרון לביטול חינם. אם פרובו ימצא עבורכם מחיר נמוך יותר תקבלו על כך הודעה. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו החדר בפחות כסף ולהשאיר יותר בשביל מסעדה מפנקת.

Related Post