דברים שחשוב לדעת לפני הזמנת מלון באיי יוון

יוון קרובה אלינו יחסית והיא יעד פופולרי מאוד בקרב ישראלים. במיוחד איי יוון וקיימים מאות מהם. אלה שונים מאוד אחד מהשני לא פעם. חלקם גדולים ומתויירים מאוד, אחרים קטנים ומבודדים. יש כאלה שמציעים חיי לילה עשירים, אחרים מושלמים לחופשות בטן-גב ויש כאלה שיציעו מסלולי טיול נפלאים. לא משנה איזה מהם תבחרו, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני הזמנת מלון באיי יוון:

למה לצפות באיי יוון?

איי יוון מציעים תרבות נינוחה למדי וכזו שיש בה דגש על הנאה מהחיים וכל מה שיש להם להציע. תוכלו לצפות לשפע של אוכל ושתייה טובים במהלך הטיול. חלק מהאיים יש מתויירים הרבה יותר מאחרים. זה יכול להשפיע על כמות דוברי האנגלית שתפגשו בכל אחד מהם. רבים מהאיים נוצרו מפעילות געשית מה שיצר נופים דרמטיים וייחודיים. אחד הבולטים שבהם הוא סנטוריני בו תמצאו כפרים מדהימים. זה הופך אותו ליעד רומנטי במיוחד.

קצת על האיים

ישנם בסך הכל 168 איים יוונים מיושבים הנמצאים בימים האגאי והיוני, ואלה מחולקים לשמונה קבוצות איים עיקריות. כרתים הוא הגדול באיי יוון ומושך אליו מבקרים רבים, בעוד שבאיים היוניים יש יעדים פופולריים כמו קורפו, קפלוניה וזנטה. רבים ממתחמי הנופש הגדולים ביותר והיעדים עם חיי הלילה הטובים ביותר נמצאים בקבוצת איים זו. באיים הקיקליאדיים יש את המגוון הטוב ביותר של איים מיושבים שאפשר לבקר בהם. סנטוריני מפורסם בזכות העיירות והכפרים שבו, בעוד במיקונוס ובפארוס תמצאו כמה חופים נהדרים.

התמצאות באיים היוונים

בחלק מהאיים היוונים הגדולים יהיו שדות תעופה המותאמים לטיסות בינלאומיות, כאשר שדות התעופה ברודוס וקורפו הם הגדולים ביותר המציעים את מגוון הטיסות הרחב ביותר. עם זאת, אם אתם מתכננים לטייל בכמה איים שונים באותו איזור, הדרך המשתלמת לעבור ביניהם היא באמצעות מעבורת. מכיוון שמדובר באזור כה גדול, ישנם מגוון חברות מעבורות המשרתות חלקים שונים באיים. המחירים ולוחות הזמנים יכולים להשתנות בצורה דרמטית, במיוחד אם אתם מחפשים לנסוע מחוץ לעונת התיירות.

קחו בחשבון זמן לטייל באי

זה יהיה חבל אם תגיעו לאי רק בשביל לשהות כל הזמן במלון או בחוף הקרוב. ברוב האיים יש כל כך הרבה לראות ולגלות. אל תפספסו את ההזדמנות לטייל ולראות מה עוד יש לו להציע מבחינת נופים, אנשים ותרבות.

לשהות בזול באיי יוון

כשאנחנו חושבים על איי יוון הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא אתרי נופש. אבל אפשר לשהות באיים במחירים זולים בהרבה. תוכלו למצוא מיטה בהוסטל במחירים שמתחילים בעשרה יורו. במלונות הזולים תוכלו למצוא חדרים שמתחילים ב-25 יורו. גם בכל הקשור לאוכל ושתייה ניתן להסתדר עם תקציב מוגבל. אם תוותרו על הקוקטיילים המפוארים ותאכלו בעיקר אוכל רחוב, תוכלו להסתדר עם לא יותר מ-10-20 יורו. כמובן שהמחירים גבוהים יותר באתרי הנופש ובאיים הגדולים, במיוחד בעונת השיא.

גם אם תזמינו חדרים במלונות יקרים יותר, דעו שמחיריהם עשוי לרדת לאחר ההזמנה. עם זאת אין לדעת מתי בדיוק זה יקרה. לכן לאחר הזמנת מלון באיי יוון מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר באמצעות פרובו. פרובו יבצע בדיקות מחיר מתמידות בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם אכן יימצא מחיר זול יותר, תקבלו התראה על כך. באמצעות אשף ההזמנות של פרובו תוכלו להזמין מחדש ולחסוך בחופשה שלכם באיי יוון.

Related Post