חולמים על טיול משפחתי בארצות הברית? אלה פארקי השעשועים הטובים במדינה

מערכת הבחירות האחרונה בארצות הברית הייתה רכבת הרים רגשית עבור רבים ולא רק בגבולות המדינה. אבל עם כל הכבוד לרכבת ההרים הלא מאוד כיפית, יש בארצות הברית הרבה כאלה שדווקא תרצו מאוד לעלות עליהן. אז בפעם הבאה שתרצו לתכנן טיול משפחתי בארצות הברית כדאי לבקר לפחות בחלק מהפארקים הנפלאים האלה:

אולפני יוניברסל: לוס אנג'לס, קליפורניה ואורלנדו, פלורידה

אחד הפארקים היחידים שיכולים להתחרות באלה של דיסני גם בחוף המזרחי וגם המערבי. זהו המקום האולטימטיבי עבור חובבי סרטים ורכבות הרים כאחד. עם פתיחת עולם הקוסמים החדש של הארי פוטר גם באורלנדו וגם בלוס אנג'לס, חובבי הארי פוטר רבים נהרו לאולפני יוניברסל כדי לאחוז בשרביטיהם, לשתות בירת חמאה ולרכוב על כמה מתקנים קסומים.

דיסני וורלד: אורלנדו, פלורידה

עם שלל הפארקים, המסעדות, הדמויות החביבות של דיסני והדברים שאפשר לעשות לאורחים בכל הגילאים, זהו אחד הפארקים הפופולריים ביותר בארה"ב. גם אם תבלו שבוע שלם בפארק המאסיבי הזה (בגודל של כמעט פעמיים מנהטן) במהלך טיול משפחתי בארצות הברית, עדיין לא תוכלו לעשות הכל. לכן באופן טבעי אנשים נוטים לבקר בו שוב ושוב.

האי בפיג'ון פורג': פיג'ון פורג', טנסי

הדבר הראשון שכדאי לעלות עליו כשמגיעים לפארק המשפחתי הזה בטנסי הוא הגלגל הענק המואר בשלל צבעים. מראש הגלגל, המכונה The Great Smoky Mountain, תוכלו להנות מתצפית בגובה 60 מטר על כל הפארק והנוף שמסביב. מעבר למתקנים המהנים שהוא מציע, פארק זה הוא גם יעד נהדר לקניות ומסעדות באזור.

SeaWorld: אורלנדו, פלורידה

אקווריום ופארק שעשועים זה הוא גם מרכז אוטיזם מוסמך, כך שכל הילדים יכולים ליהנות מהפארק בבטחה. בפארק היו תמיד מופעים, כולל כאלה עם לווייתני אורקה שעוררו מחלוקת מסוימת, כמו גם כאלה עם כלבי ים ודולפינים. מחוץ לאקווריום, תוכלו למצוא גם רכבות הרים מהנות וטיולים על בסיס מים שבטוח מעלים חיוך על הפנים.

דיסנילנד: אנהיים, קליפורניה

הפארק הראשון של דיסני, דיסנילנד, נפתחה רשמית בשנת 1955 והשתפר מאוד מאז. כמו בן דודו בפלורידה, בפארק זה יש משהו לכל אחד. תוכלו להנות בו מרכבות הרים קלאסיות כמו Space Mountain, כמו גם מתקנים לכל המשפחה, מופעים ומסעדות. עם פתיחת האטרקציות החדשות של מלחמת הכוכבים, מספר המבקרים בפארק צפוי רק לעלות משנה לשנה.

סילבר דולר סיטי: ברנסון, מיזורי

פארק השעשועים ברוח 1880 זה הוא באמת חגיגה של אמריקנה. תוכלו ליהנות מהריגוש של רכבות הרים מעץ, טיולי עצים, ואפילו מכמה מתקני קרנבלי קלאסיים. בנוסף, תוכלו להשתתף במופעים ייחודיים, לצפות במלאכות יד ולסייר במערת מארוול. יש גם הרבה מקומות טעימים לאכול בהם בפארק, כולל כאלה עם מנות אמריקאיות קלאסיות ומסעדות ברוח החלוצים.

גני בוש: טמפה, פלורידה וויליאמסבורג, וירג'יניה

בגני בוש יש את רכבות ההרים הטובות ביותר במדינה. פארק מפרץ טמפה הוא למעשה ביתם של רכבת ההרים הגבוהה והמפחידה ביותר בפלורידה. בווירג'יניה, האורחים יכולים לבקר בקולוניאל וויליאמסבורג, פארק שעשועים פופולרי של אמריקה המוקדמת, עם פעילויות מהנות כולל מלאכת יד וסיורים במוזיאון ההיסטוריה הגדול בעולם. ווטר קאנטרי ארה"ב, פארק המים בבוש גרדנס, הוא עוד יעד פופולרי עבור נופשים בקיץ.

הכפר של סנטה: ג'פרסון, ניו המפשייר

להנות מרוח חג המולד כל השנה בפארק המוזר הזה, שכולו ברוח החג. חובבי חג המולד יכולים ליהנות מהקסם של הקוטב הצפוני גם באמצע חודש יולי, ברכיבה על מכוניות עתיקות, ברכבת חג המולד ומתקנים כמו צניחת ארובות ובית הספר לאלפים. בקיץ תוכלו אפילו ליהנות מטיול בפארק המים שנפתח בסוף מאי.

קנובלס: אליסבורג, פנסילבניה

ברוכים הבאים לפארק החינמי הגדול ביותר באמריקה. כן כן, באמת, הכניסה חופשית לגמרי. רכבות הרים קלאסיות, שחייה, קמפינג, גולף ואטרקציות ידידותיות לילדים הופכים אותו ליעד מדהים למשפחות. יש אפילו בית גידול של נשר קירח, עם שני תושבי קבע, בו תוכלו ללמוד על המינים המופלאים האלה שנמצאים בסכנת הכחדה. אורחים שמתעניינים במיוחד באמריקנה יאהבו גם את מוזיאון הקרוסלה ומוזיאון הכרייה.

סידר פוינט: סנדוסקי, אוהיו

פארק זה מכונה בירת רכבות ההרים העולמית עם 18 רכבות הרים בסך הכל ברחבי הפארק. המפורסמת ביותר היא נקמת הפלדה, רכבת ההרים ההיברידית המהירה והארוכה בעולם. בנוסף לרכבות הרים, סידר פוינט מלא גם במתקנים מפחידים נוספים לצד כאלה המתאימים לכל המשפחה ופארק מים במהלך הקיץ.

במהלך טיול משפחתי בארצות הברית, בין פארק לפארק, תצטרכו הרי להניח איפשהו את הראש. את המלונות מומלץ להזמין מראש עם אפשרות לביטול חינם, במיוחד בימים טרופים אלה. עוד סיבה בגללה כדאי לעשות זאת היא העובדה שמחירי החדרים עשויים לרדת במקרים רבים לאחר ההזמנה. לכן מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם למעקב של פרובו. שירות חינמי זה יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו מפרובו הודעה על כך כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר בדיוק בפחות כסף ולפנות יותר תקציב לפינוקים אחרים.

Related Post