במהרה בימינו: טיפים לאריזה לחופשה בחורף שעושים את כל ההבדל

כבר עסקנו לאחרונה ביתרונות של חופשה בחורף ולמה רבים מאיתנו עשויים להזמין אחת כזו בקרוב, אם יתאפשר לנו. בנוסף, חלקנו כמה טיפים שחשוב להכיר לגבי החופשה עצמה והתכנון שלה. עם זאת, יש נושא מסוים אחד ששווה לגעת בו בנפרד, במיוחד עבורנו הישראלים שלא מורגלים במזג אוויר של "חורף אמיתי". לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים לאריזה לחופשה בחורף שיאפשרו לכם לא לקפוא מקור מצד אחד אך גם לא לארוז חצי בית מצד שני:

ארזו מעיל אחד

בראש ובראשונה, ארזו רק מעיל כבד אחד כדי שיהיה לכם חם ונעים בחוץ. וודאו שזה מעיל שאתם אוהבים ושהוא יהיה חם מספיק (מכיוון שתלבשו אותו כל הטיול שלכם) ויכול להתאים לכל הבגדים שאתם מתכננים ללבוש.

ארזו רק צעיף אחד, כובע וכפפות שמתאימים לכל דבר

בחרו צעיף, כובע וסט כפפות שתואמים למעיל האחד שלכם. בנוסף, וודאו שאתם אוהבים אותם מכיוון שגם הם יהיו היחידים שתלבשו לטיול שלכם. הכפפות המומלצות ביותר לדעתנו הן אלה שבאות עם אצבעות חצויות וכיסוי נשלף על גביהן. כך האצבעות יהיו חופשיות בקלות כדי להשתמש בטלפון או לצלם תמונות אך חמימות ומכוסות בשאר הזמן. אם אין לכם מקום בתיק לפריטים האלה, תוכלו לתכנן לקנות אותם כשתגיעו ליעד.

זוג מגפיים אחד

אם אפשר, ארזו רק זוג מגפיים חמים אחד. מומלץ לבחור כאלה שיהיו טובים לבוץ ולשלג, ועדיין ייחשבו אופנתיים עם ג'ינס סקיני…

לבשו את הבגדים המגושמים לשדה התעופה

תכננו ללבוש את הפריטים הכי גדולים שלכם לשדה התעופה, כך שהם לא יתפסו מקום לא הכרחי במזוודות שלכם. אז תכננו ללבוש את המגפיים הגדולים ביותר, את הז'קט הכבד ביותר ואת הסוודר למשל.

התלבשו בשכבות

כשאתם בוחרים את הבגדים שלכם, תכננו להתחמם באמצעות שכבות. כך למשל שלבו בין מעיל גשם או מעיל, מתחתיו חולצת פליז, מתחתיה חולצה על שרוול ארוך ומתחתיה גופיה או טישרט. כך תוכלו להתאים את הלבוש שלכם בקלות לתנאי חום ומזג אוויר שונים.

ודאו שכל הפריטים משתלבים זה עם זה

נסו את כל מה שאתם מתכוון לארוז כדי לוודא שתוכלו לערבב ולהתאים בין כל החולצות והמכנסיים והכל תואם למגפיים, המעיל, הצעיף, הכובע והכפפות שלכם. מומלץ להיצמד לצבעים נייטרלים כמו חאקי, ג'ינס, שחור, לבן, ירוק זית וכחול נייבי, כך שכולם יוכלו להתערבב ולהתאים יחד. אם פריט לבוש אחד הוא סופר ייחודי ותלבשו אותו רק פעם אחת, עדיף לוותר עליו ולא לארוז אותו. לאבזור, אם יש לכם מקום נוסף, קחו כמה שרשראות וצעיפים חמודים וקלילים.

קפלו את הבגדים בשיטת מארי קונדו

בעבר השיטה הרווחת הייתה לגלגל את הבגדים שלכם כמו כמו טורטייה (או לאפה, תלוי מה אתם אוהבים יותר…). עם זאת, כשאתם מגלגלים את הבגדים, אתם עורמים אותם ולא יכולים לראות הכל כשאתם פותחים את התיק או המזוודה. לכן אנחנו ממליצים על השיטה של מארי קונדו, אושיית סידור הארונות היפנית. הטכניקה של מארי עוזרת לשמור על הבגדים שלכם מסודרים כך שלא תעשו בלגן בכל פעם שתנסו למצוא עליונית חדשה או זוג תחתונים. לפי שיטה זו מקפלים את הבגדים לריבועים הדוקים ואורזים הכל אנכית כך שתראו את כל מה שיש לכם בתיק שלך כשאתם פותחים אותו. זה טיפ שעושה הבדל גדול.

בלי סוודרים גדולים, אלא אם כן תלבשו אחד למטוס

סוודרים מגושמים תופסים כל כך הרבה מקום. אל תתכנן לארוז סוודרים מגושמים לטיול שלכם, אלא אם כן אם אתה באמת אוהב אותם. במקרה כזה, בחרו את האהוב עליכם ביותר ולבשו אותו עליכם בעת העליה למטוס.

פריטי היגיינה – ארזו רק מה שחיוני או בכלל לא

יש טיפים לאריזה לחופשה בחורף שהיינו ממליצים לאמץ לכל חופשה: פריטי היגיינה יכולים לתפוס מקום רב ולהיות כבדים. קחו איתכם רק את הדברים החיוניים או תכננו לקנות אותם כשתגיעו ליעד.

הכניסו את הגרביים לתוך הנעליים

בגדי צמר וגרביים כבדות יכולים לתפוס הרבה מקום. אם אתם אורזים יותר מזוג נעליים אחד, הכניסו את הגרביים לנעליים על מנת לחסוך עוד מקום.

תכננו לעשות כביסה

אם אתם נוסע ליותר משבוע, תכננו לכבס. אנו ממליצים לארוז רק בגדים שתוכלו לזרוק ביחד למכונה אחת (אז בלי בגדים אדומים). כך לא תצטרכו להמשיך ולצבור כביסה עד שתהיה מספיק כדי להפריד מכונות. אם לא בטוח שתהיה לכם גישה למכונת כביסה ומייבש, קחו איתכם אבקה או נוזל כביסה המתאימים לשטיפה בכיור.

שימו את הנעליים בשקיות

ארזו את הנעליים בשקיות כדי שלא ילכלכו את הבגדים מהשלג, הבוץ או המלח שעשויים להצטבר עליהם במהלך ההרפתקאות הכיפיות שלכם.

לאחר שחלקנו איתכם טיפים לאריזה לחופשה בחורף, נקנח בטיפ שקשור להזמנת חדר במלון והוא נכון להזמנה בכל עונות השנה. גם אם תשווה היטב ותבדקו את מחיר החדר לפני ההזמנה, אתם עשויים לגלות שהוא ירד לאחר ההזמנה. לכן אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשלוח את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. המערכת של פרובו תבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות וספקים. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין מחדש את אותו החדר בדיוק. זהו שירות חינמי לגמרי שיכול לחסוך לכם כסף רב.

Related Post