קחו מקל, קחו תרמיל ובואו להכיר 11 יעדים מומלצים לטיול תרמילאים

בין כל אלה שלא יכולים לטוס לחו"ל מזה זמן מה, יש גם את החיילים המשוחררים וכאלה שתכננו טיול לפני התואר, אחרי התואר או סתם כי הם הרפתקנים. אנחנו מדברים על כל מי שתכנן לצאת לטיול תרמילאים, לגלות מקומות רחוקים ולצאת לטרקים מאתגרים. אנחנו מקווים בשבילכם, חברים יקרים שהתכניות שלכם לטיול כזה לא ירדו לטמיון ועוד ייצאו לפועל בעתיד. הנה כמה יעדים מומלצים לטיול תרמילאים שכדאי להם לשקול לצאת אליהם:

פטגוניה, צ'ילה וארגנטינה

נופים פנורמיים הם כל העניין בפטגוניה (מהצד הצ'יליאני והארגנטינאי), זה באמת אחד המקומות היפים בעולם. עם זאת, רק למטיילים רציניים מומלץ לנסות לחצות את הנוף זרוע המכשולים הזה המורכב מצוקים קפואים, קרחונים ואגמים תכולים. אתם צריכים להיות בכושר די טוב כדי לטייל כאן, ונדרש תכנון יסודי, אך הנוף החי והלא מעובד שווה את השרירים הכואבים.

הפארק הלאומי גליישר, מונטנה, ארצות הברית

אי שם בצפון במונטנה שבארה"ב נמצא הפארק הלאומי גליישר, שהוא פארק מדהים ובהחלט שווה לכלול אותו ברשימת יעדים מומלצים לטיול תרמילאים. הפארק משמר יותר מ-4000 דונם של יער ומתגאה באחו אלפיני, אגמים כחולים צלולים ועמקים מגולפים בקרחונים בין פסגות מחוספסות. כאן תוכלו לראות את הזוהר הצפוני כל השנה, אם כי האביב הוא זמן הצפייה האופטימלי. ישנם 65 אתרי מחנאות עם סך של 203 חניוני לילה, כך שיש מספר מסלולים שונים שתוכלו לקחת.

מפורטו לאלגרבה, פורטוגל

פורטוגל היא מפלט חוף מדהים לתרמילאים. רובם נעים דרומה, מתחילים את המסע שלהם בפורטו שבצפון ועושים את דרכם בנינוחות לאלגרבה, בקצה הדרומי ביותר של פורטוגל על גבול ספרד. הדרך נוחה למדי בין היתר בזכות התחבורה הציבורית הנוחה במדינה. תוכלו לעצור לאורך החוף לסיורי יין, נוף מדהים, פסטיבלים מלאי חיים, מאכלי ים טעימים ומקומיים ידידותיים.

באלי, אינדונזיה

אם אתם מטיילים בתקציב של תרמילאים, אך רוצים להשתזף, לסעוד, לשתות ולטייל כמו מלכים, אז טיול בבאלי באינדונזיה הוא בהישג ידכם. לא רק שחופי הזהב מדהימים, מקומות הלינה והאוכל זולים במיוחד. עם זאת, הגולשים הנינוחים, התרמילאים האחרים והקופים הצוהלים שיהיו לכם לחברה במהלך המסע שלכם יהיו יקרים מפז.

דרך האינקה, פרו

דרך האינקה היא יעד נחשק עיקרי לתרמילאים הרפתקנים המחפשים את מסתרי מאצ'ו פיצ'ו. עם זאת, יעד דרום אמריקאי זה מציע יותר לחוקר מאשר פשוט העיר הנשכחת. אם תטיילו לאורך קו החוף הפרואני, תמצאו תרבות עשירה, חופים מבודדים, עיירות קטנות ותוססות עם פסטיבלים, אוכל פיקנטי נהדר ומקומיים ידידותיים.

איי באיה, הונדורס

איי באיה בהונדורס הוא מקום זול לחקור ולהניח את הראש העייף אחרי יום ארוך של טרקים. זהו גם ביתם של צלילת כוכבים במים הצלולים של האי שמלאים עד אפסם באוסף צבעוני של חיים ימיים, כמו להקות דגים תוססות, דגי מנטה ריי ולווייתנים.

מפרץ האלונג, וייטנאם

טיול תרמילאים בתוך יופיו של מפרץ האלונג הוא כמו כניסה לאגדה. האיים והאיונים המרכיבים את הנוף (מעל 1,600 בסך הכל) ידהימו אתכם. אלה יוצרים נוף ימי מגוון של עמודי גיר, מערות נסתרות, נקיקים ולגונות כחולות.

קפדוקיה, טורקיה

הרגישו כמו סולטנים בקפדוקיה, עם הנוף המדהים הייחודי של טורקיה של סלעים שנישאו ברוח ברוח ונקיקים נסתרים. בעיר זו התושבים המקומיים חוצבים את ביתיהם הקטנים בצד מצוקים וסלעים חלולים. ארץ זו של כנסיות צבועות בשלל צבעים מלאה באנשים צבעוניים באותה מידה שמוכנים להציע מקום נעים לתה ולעצירת התרעננות לאורך המסע שלכם. "ארובות הפיות" הפופולריות – תצורות סלע בצורת חרוט – הן דבר שרק בשבילו להגיע לחבל ארץ זה.

יוסמיטי, ארצות הברית

בפארק זה ישנם כמה מטיולי המחנאות הטובים ביותר בארצות הברית. הפארק ממוקם בהרי סיירה נבאדה בקליפורניה, עם פסגות מלכותיות כמו אל קפיטן וחצי כיפה וקניונים בוגדניים כמו טנאיה. כאן תוכלו לחנות באוהלים ולהכין ארוחות משלכם בחוץ, לכן תרצו לוודא שיש לכם את הציוד הנכון. שימו לב, טרקים ביוסמיטי דורשים ניסיון, ואינם מיועדים למתחילים, אם כי ישנם טיולי יום מתאימים כמו מסלול אגם המראה (קל) ושביל ארבעת המייל (מאומץ, אך יפה). עם זאת, שבילי התרמילאים מבטיחים עצי ענק עתיקים ונופים מפילי לסתות לאלה שישלימו את הטיפוס.

סנטה אלנה, קוסטה ריקה

קופי שאגן יכריזו על הגעתכם לאורך טרק התרמילאים בסנטה אלנה שבמרכז אמריקה. העיירה הקטנה והכפרית בקוסטה ריקה מורכבת מסביבה מקסימה כמעט כמו המקומיים האדיבים. אלה ייקחו אתכם לסיבוב סלסה, יראו לכם היכן להשיג את פירות הים הטובים ביותר, למצוא את מקומות הלינה הנוחים ביותר בזול, או לטייל בין העצים באמצעות סיורי אומגה.

טסמניה, אוסטרליה

טסמניה באוסטרליה הייתה פעם בית סוהר של פורעי חוק בריטים, מה שזיכה את האי במוניטין המופקר שלו. זה גם ירגיש לכם כך כשתחזו ביופי הבלתי נגוע, היערות השמורים, הכרמים המשתרעים והשטחים הפתוחים המובילים ישירות אל דרום האוקיאנוס השקט. עצרו בדרך לטבול באוקיאנוס, לגלות את תצורות הסלע הייחודיות, ואולי תקבלו הצצה לאחד המינים הנדירים בעולם, השד הטסמני.

לאחר שתבחרו אילו מאותם יעדים מומלצים לטיול תרמילאים מתאים לכם יותר, תצטרכו לבחור היכן ללון בין טרק לטרק. בין אם מדובר מלון או אכסניה, סביר להניח שתרצו להזמין מראש עם אפשרות לביטול חינם, במיוחד בימים טרופים אלה. שימו לב שמחיר החדר או המיטה שתזמינו עשויים לרדת לאחר ביצוע ההזמנה, כפי שקורה במקרים רבים. לכן מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מחיר ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם באמצעות פרובו. שירות חינמי זה יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות ויתריע אם ימצא מחיר זול יותר. עם קבלת ההתראה תוכלו להזמין את אותו החדר או המיטה מחדש ולחסוך כסף רב. אחרי הכל, בטיול תרמילאים, כל דולר נחשב…

Related Post