כשהשמש נוגעת באופק: יעדים מומלצים לנופש עם השקיעות היפות בעולם

לפעמים כל מה שצריך זה להיות במקום הנכון, בזמן הנכון. במקרים רבים המקום הנכון הוא עם הפנים מערבה כאשר הזמן הנכון הוא שקיעת השמש. השקיעה יוצרת נוף מרהיב כמעט בכל מקום בעולם אך יש כמה מקומות בהם השקיעה הופכת אותם לנוף עוצר נשימה. הנה כמה יעדים מומלצים לנופש, שמעבר להיותם מקומות נפלאים, תוכלו להנות בהם מהשקיעות היפות בעולם:

חוף שי שי, וושינגטון, ארה"ב

בפינה הצפון-מערבית הרחוקה של חצי האי האולימפי נמצא אחד החופים היפים ביותר של מדינת וושינגטון. הביאו את ציוד הקמפינג שלכם שכן הגעה לשי שי מחייבת טיול דרך יער עצי האשוח העבות עד לקצה המצוק הנופל לאוקיאנוס השקט. טיילו בשביל הסלעי אל החוף הבתולי המורכב מבריכות טבעיות ועצים שנסחפו אליו. הקימו מחנה על החוף כדי לצפות בשקיעה מאחורי עמודי הסלע המדהימים והקשתות הסלעיות לשקיעה דרמטית באוקיינוס השקט.

ריו דה ז'נרו, ברזיל

בין אם אתם עומדים עם הרגליים בחול בבארה דה טיג'וקה או לוגמים קאיפיריניה על חופי הזהב של לבלון, ישנן דרכים רבות ליהנות מהשקיעה בריו דה ז'נרו. תושבים מקומיים שמחפשים מפגש רומנטי, מגיעים בדרך כלל ל- Arpoador, חצי אי קטן שיושב בין איפנמה לקופקבנה ומבצבץ אל האוקיאנוס. הגיאוגרפיה של ארפואדור מאפשרת נוף מדהים לכל הכיוונים והופכת אותו למקום המושלם לצפות בשמש טובלת באוקיינוס.

מליבו, קליפורניה, ארה"ב

לתמצית חוויית השקיעה של קליפורניה, סעו ישר למאליבו. Point Dume State Beach מציע נוף שאין שני לו של האוקיאנוס השקט, הכפים המפורסמים של מליבו, ואם יש לכם מזל, דולפינים שמשחקים במים החמים. הישארו בסביבה כדי לראות את השמים הופכים מכחולים לורודים ואז לאדומים. בנוסף תוכלו להגיע אל El Matador State Beach הסמוך כדי לרבוץ בחוף זומה, לחקור את מערות הים ולראות את השמש שוקעת מאחורי תצורות הסלע הייחודיות של החוף. כל אלה הופכים את נופי השקיעה המרהיבים לדרמטיים עוד יותר.

"האי הגדול", הוואי, ארה"ב

בתור המדינה המערבית ביותר בארה"ב, הוואי ממוקמת בצורה מושלמת לשקיעות מדהימות. צאו למפרץ Kailua Kona באי הגדול כדי לראות את השמש צונחת לאוקיאנוס על רקע סלעים וולקניים כהים. לחלופין, בלו את היום בהשתכשכות במי הטורקיז ומנוחה על החולות הלבנים של Hapuna Beach State Recreation Area. מצאו נקודה טובה לפיקניק בשקיעה כשקרני השמש הופכות את השמים והמים למופע אורות בכתום וורוד.

בגאן, מיאנמר

אם אתם רוצים לצלם כמה תמונות שקיעה דרמטיות, הגיעו לבגאן, עמק המקדשים של מיאנמר. בכל לילה כשהשמש צונחת בשמיים, היא מאירה את קווי המתאר של יותר מ-2000 מקדשים עתיקים, פגודות ומנזרים שנמצאים בעמק במשך אלף שנים. ישנם מקומות רבים ברחבי בגאן בהם תוכלו ללכוד נופים מדהימים של השקיעה ולצלם תמונות של המקדשים בשעת בין הערביים. אך עבור תמונות מרהיבות באמת, ממעוף הציפור, טוסו בכדור פורח מעל העמק.

סאלאר דה אויוני, בוליביה

אין כמו מדבר מלח כדי להוסיף דרמה לשקיעה. השטח בעל "נוף הירח היפה" של בוליביה, המשתרע על פני 7,895 קמ"ר, משקף את השמים הכחולים האינסופיים. כאשר השמש מתחילה לרדת באטיות אל האופק הרחוק, שדות המלח משקפים את קרני השמש ויוצרים נוף לא מהעולם הזה. שימו לב, כאשר השמש שוקעת, הטמפרטורה יורדת בצורה דרמטית.

אנחנו מקווים שעשינו לכם חשק ובקרוב תוכלו לבחור לאילו יעדים מומלצים לנופש תרצו להגיע כל מנת להנות מהשקיעה. לאחר שתזמינו חדר במלון ביעד הנבחר זכרו שהמחיר עשוי ללכת בעקבות השמש ולרדת לאחר ביצוע ההזמנה. לכן מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם אפילו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות פרובו שיבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו התראה על כך כדי שתוכלו להזמין את החדר מחדש ולחסוך בעלות החופשה שלכם.

Related Post