עלינו על הגל: 5 יעדים מומלצים נוספים עבור טיול גלישה בחו"ל

אמנם כבר עסקנו במבחר יעדים מומלצים במיוחד בשביל טיול גלישה בחו"ל אך יש עוד כמה שלא יכולנו שלא לציין. אם כן, קבלו חמישה יעדים נוספים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת אם אתם מחשיבים את עצמכם כגולשים אמיתיים:

ג'פריס ביי, דרום אפריקה

סביר להניח ששמעתם על התקפת הכריש שספג אחד הגולשים המפורסמים בעולם, מיק פאנינג, בשנים האחרונות. למרבה המזל, הדבר קרה בזמן שנערכה במקום תחרות גלישה עולמית. ג'פריס ביי הוא אחד החופים המפורסמים ביותר לגלוש בהם, ואחת התחנות בליגת הגלישה העולמית בה מתקיים אחד האירועים המוקדמים. העיירה הקטנה הזו, שהייתה בעבר יעד רק לדייגים והיפים, היא היום אחד ממוקדי הגלישה בעולם. במקום זה הגולשים האמיצים ביותר נכנסים לאוקיאנוס ומחכים לגלים הטובים ביותר שישברו. נדרש אומץ כי, כפי שאתם יכולים לדמיין, כרישים רבים נצפו בסביבה. עם כריש או בלעדיו, כל שנה גולשים נוספים נוסעים ליבשת אפריקה בחיפוש אחר הרפתקה וחוויה ייחודיים.

גולד קוסט, אוסטרליה

אי אפשר שלא לכלול את אוסטרליה ברשימה הזו. תוכלו למצוא יעדי גלישה נהדרים בכל מקום ואכן כולם עושים זאת, נשים וגברים במגוון רחב מאוד של גילאים. לא משנה מה המקצוע או המצב הכלכלי שלהם, שווים אל מול הגלים. את הדבר הקסום הזה ניתן לראות במעט מאוד מקומות בעולם. אלפי גולשים בוחרים ביעד זה כדי ליהנות מהגלים הטובים ביותר, ממזג האוויר הטוב ביותר ומאווירת גלישה יוצאת דופן שאין בשום מקום אחר בעולם. אחד האזורים המועדפים על מי שעוסק בספורט זה הוא גולד קוסט בגלל קו החוף הארוך, איכות הגלים. בנוסף, סביר להניח שלא תצטרכו שם חליפת גלישה באף יום בשנה, שכן למים יש טמפרטורה אידיאלית כמעט כל השנה. בנוסף, חוף הזהב מציע מגוון גדול של שירותי תיירות, פעילויות, תכניות וחיי לילה מרהיבים. עם זאת, בזמן הקצר בו תהיו מחוץ למים מומלץ לבקר בפארקי הטבע ובאזורים הכפריים מסביב עם יערות גשם, מפלים, שבילים ופינות שישאירו אתכם פעורי פה.

פייפליין, הוואי

אי אפשר לעסוק ביעדים הטובים ביותר בעולם לגלוש, על החופים הטובים ביותר, הנקודות הטובות ביותר, הגלים הטובים ביותר … בלי לציין את הוואי. זה ה-מקום בו הכל התחיל. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, בהוואי ניתן לגלוש כמעט בכל מקום בו הגלים נשברים, אך אחד הבולטים ביותר הוא פייפליין. כאן רק הגולשים המנוסים ביותר יכולים לקפוץ למים בחיפוש אחר גלי ענק הנשברים על שוניות רדודות מאוד. סיבה נוספת לכך שהיעד הזה הוא גם אחד המפורסמים והמרהיבים ביותר, הוא שבצינורות שלו גולשים כמה מהמקצועיים ביותר בליגת הגלישה העולמית. ללא ספק אחד היעדים המסוכנים אך האטרקטיביים ביותר בתחרות זו וגם לכל הגולשים שהגיעו לאי.

האיים המלדיביים

אין גן עדן אולטימטיבי מזה. מלבד היותו אחד היעדים התיירותיים הטובים ביותר לרוגע, הרפתקאות והנאה עבור מטיילים רבים, זהו גם יעד חלומי לגולשים. חופים של מים צלולים, חול לבן וגלים מושלמים ממתינים לנו ביותר מאלף האיים שיוצרים את האיים המלדיביים. פעילויות אינסופיות בתוך המים ומחוצה להם, מלונות חלומיים, בריכות אינסוף, זהו אחד מיעדי הגלישה המדהימים ביותר בהם תבקרו. מחודש מרץ עד נובמבר תוכלו להנות מתנאי גלישה יוצאי דופן. חלק מהחופים נגישים לרמות שונות, החל מגולשים מומחים, דרך בינוניים ועד מתחילים. עם זאת, הדרך הנוחה ביותר לנוע בין החופים השונים תהיה בסירה. רק כך נוכל להגיע לפינות הנסתרות ביותר בשביל חווית גלישה בלתי נשכחת.

מרוקו

מרוקו היא אחד מיעדי הגלישה המוכרים ומועדפים על ידי הגולשים ברחבי העולם. עם יותר מ-1800 קילומטרים של קו חוף תוכלו למצוא את הגלים המתאימים ביותר לרמה ולטעם שלכם. לגלישה רגועה יותר בקרו באזור סידי, איפני או מירלפט בהם במהלך חודשי החורף, בניגוד ליעדים אחרים, הטמפרטורה מושלמת. לעומת זאת, אם הטיול שלכם הוא באמצע הקיץ, באזורים הצפוניים יש מקומות נפלאים כמו ג'דידה או מדיה. עם זאת, הגלים המפורסמים ביותר בקרב הגולשים נמצאים באזור המרכזי של קו החוף. שם תוכלו לגלוש בנקודות אגדיות כמו Anchor Point, Banana, Killers או Boilers.

וכשתגיעו להזמין מלון עבור טיול גלישה בחו"ל אנחנו ממליצים לכם בחום לעקוב אחר מחיר החדר לאחר ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם. במקרים רבים המחיר עשוי לרדת בעשרות ולעתים אף מאות דולרים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. מרגע קליטת ההזמנה למעקב, פרובו יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו הודעה כדי שתוכלו להזמין מיד את אותו החדר במחיר נמוך זה. כך תוכלו לחסוך כסף לחופשה מהנה עוד יותר.

Related Post