יעדים מפורסמים לחופשה מהסרטים – רשימת צפייה לימי הסגר

בימים אלה, החופשה היחידה שאתם יכולים לצאת אליה היא במחוזות הסטרימינג. ואם כבר אתם יכולים רק לדמיין כרגע את החופשה הבאה שלכם, ריכזנו עבורכם כמה סרטים מפורסמים שהמקומות בהם צולמו הפכו לאיקוניים בפני עצמם. אלה הפכו להיות יעדים מפורסמים לחופשה בעקבות הסרטים עצמם ומושכים אליהם תיירים מכל העולם. גם אם ראיתם חלק מהם ואפילו יותר מפעם, אולי צפייה מחודשת תצית את הדמיון שלכם:

עד קצה העולם

זוהי באמת קלאסיקה נצחית, התגלמות תחושת הספונטניות, העצמאות וההתרגשות שמגיעים עם תרמילאות ונדודים. רוח החלוציות של כריסטופר מקנדלס תעורר יצר נדידה חזק לחיק הטבע, כמו גם הדחף לחקור את מה שנמצא מחוץ לאזור הנוחות והגבולות שלכם. עד היום מעריצי הסרט עדיין נוהרים למקומות המתוארים בו, כמו הר הישועה, הולד בירד והפארק הלאומי דנאלי באלסקה. למען האמת, הסרט מתרחש בחלק עצום מארצות הברית: אלסקה, קליפורניה, אורגון, וושינגטון, ג'ורג'יה, אריזונה, נבאדה, דרום דקוטה וגם קצת במקסיקו.

דרום אמריקה באופנוע

סרט זה הוא דרמטיזציה מעוררת יראה למסע של צ'ה גווארה, שנים לפני שהיה אקטיביסט מפורסם ברחבי אמריקה הלטינית. לא רק שהביוגרפיה הזו מזכירה לנו איך צ'ה הפך לדמות משפיעה, אלא שהיא נותנת הצצה בכמה מקומות יפים בדרום אמריקה. בין היתר תוכלו לראות את מאצ'ו פיצ'ו, אגם נאוול וואפי, מדבר אטקמה, פטגוניה, ונצואלה, קראקס, בואנוס איירס ומיראמר.

החוף

רוצים לראות את לאונרדו דיקפריו לפני שנהייתה לו "כרס אבא"? הכוונה לא לטיטניק אלא לסרט ההרפתקאות משנת 2000 "החוף". סרט זה יעורר אנחות הערצה וקנאה כשליאונרדו דיקפריו הצעיר ללא החולצה, צף במים הצלולים והיפים של מפרץ מאיה בקופיפי. אולם דבר אחד חשוב לציין: תנופת התיירות אילצה את הרשויות התאילנדיות לסגור את מפרץ מאיה המפורסם לציבור עד שנת 2021. טוב שגם ככה אנחנו יכולים כרגע רק לדמיין.

שבע שנים בטיבט

בסרט זה המבוסס על סיפור אמיתי, בראד פיט מגלם חוקר אוסטרי שהתיידד עם הדלאי למה כשסין השתלטה על טיבט. זהו סיפור אמיתי מרתק המתואר בחינניות מאופקת על ידי ההשחקנים, הכוכבים האמיתיים של הסרט הם הנופים. חוץ מטיבט כמובן, ניתן להנות בסרט זה מהנופים של ארגנטינה, קנדה, אוסטריה, צ'ילה ואנגליה.

לאכול, להתפלל, לאהוב

היופי השובה של הארצות במסע הגילוי העצמי של ג'וליה רוברטס מבריק כמו החיוך חושף השיניים שלה. בין אם זה פיאצה נבונה באיטליה, האשראם מלא האושר בהודו, או שדות האורז המרתקים של טרסת האורז טגלאלנג באינדונזיה. סרט זה לוקח את צופיו לנסיעה מהנה שהיא רוחנית ורומנטית כאחד.

שר הטבעות

הארץ התיכונה היא אמנם ארץ בדיונית שיצר טולקין, אך רבים מהנופים הציוריים שנראים בטרילוגיית שר הטבעות הם עוצרי נשימה ורצוי לראות אותם באופן אישי. בניו זילנד תוכלו לבקר במקום מושבם של ההוביטים בחבל וואיקטו או להגיע למורדור האמיתית ליד הר רואפהו.

שודדי הקריביים

ג'ק ספארו הוא לא היחיד שיכול להפליג בים הפתוח בימינו. כל חובב של סרטי שודדי הקאריביים יכול לצאת לטיול אל סנט וינסנט והגרנדינים כדי לקבל הצצה לנופים שנראים בכל אחד מהסרטים. סעו למפרץ וולילאבו ותראו את מקלטם של הפיראטים, פורט רויאל, על שם הנמל המקורי שהיה בעבר בג'מייקה. בזמן שאתם שם, שוטטו בקינגסטון ותוכלו לראות לוקיישנים מפורסמים גם מסרטים אחרים.

פארק היורה

אין זה מפתיע שמקום מדהים כמו קאואיי יעודד במאים לארוז את כל הדברים שלהם ולהתחיל לצלם. צאו לסיור אווירי במפלי מנאוויאופונה עוצרי הנשימה, המפלים של פארק היורה הקסום לנצח של סטיבן שפילברג. יתכן שלא תראו דינוזאורים אמיתיים בזמן שאתם שם, אבל אנו מבטיחים שהנופים יפצו על כך.

נערה עם קעקוע דרקון

סדרת ספרים זו שובה את הקוראים וצופי הסרטים כבר שנים, וככזו היא גם מפתה רבים לצאת לשוודיה שם צולם חלק גדול מהם. תיירים ואוהדים כאחד יכולים לערוך סיורים המוקדשים לסרט ולעקוב אחר המסע המעוות של ליזבת סלנדר דרך החלקים האפלים ביותר של שטוקהולם. צאו לטיול ברכבת התחתית בשטוקהולם, בקרו באחוזת ונגר או פשוט טיילו ברחובות כדי לספוג את מזג האוויר הקר. מזג אוויר היה חלק בלתי נפרד מסרטי הפילם הנואר המודרניים האלה.

וכשתוכלו סוף להזמין חדר במלון באחד מאותם יעדים מפורסמים לחופשה, אל תשכחו לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם. לא משנה כמה תשוו מחירים מראש, הם עשויים לרדת לאחר ההזמנה. בדיוק מסיבה זו מומלץ להשתמש בפרובו לאחר כל הזמנה. זהו שירות חינמי לגמרי שעוקב אחר מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא מחיר זול, תקבלו על כך התראה כדי שתוכלו להזמין את החדר מחדש ולהנות ממחיר מהסרטים.

Related Post