אמא'לה! יעדי טיול מומלצים לבקר בהם במהלך ליל כל הקדושים

יש חגים שנחגגים ברחבי העולם ששווה לחוות גם אם אינכם חוגגים אותם בעצמכם. ליל כל הקדושים, על מגוון נגזרותיו וגרסאותיו ברחבי העולם, הוא בהחלט אחד מהם. השנה, לצערנו, יכולנו לחוש את אווירת החג בעיקר בטלוויזיה וברשתות החברתיות אך אם יתאפשר באוקטובר הבא, זו בהחלט חוויה שאסור לפספס. הנה כמה יעדי טיול מומלצים ששווה במיוחד לבקר בהם במהלך חג זה:

אירלנד

אירלנד היא למעשה המקום שממנו הגיע חג ליל כל הקדושים. זה עדיין נשאר אחד המקומות הטובים ביותר לחגוג אותו, אם כי הוא ידוע בשם ליל סמהיין כאן. מקורו של הפסטיבל האירי מימי הביניים היה בסיום הקציר, שהביא איתו ימים קצרים יותר וחצי שנה חשוך יותר. האמונה הייתה שבאותה תקופה המתים מבקרים מחדש את עולם החיים. אם אתם רוצים לחוות את חגיגות ליל כל הקדושים הטובות ביותר במדינה, בקרו בעיר דרי. קרנבל The Banks of the Foyle Halloween הוא אירוע של תשעה ימים שחוגג את כל מה שמפחיד. תוכלו להנות ממצעדים, זיקוקים, סיורי רפאים, בתים רדופים, סדנאות, סרטים מפחידים ואפילו ספארי דרקונים. יש גם שפע של פעילויות לכל המשפחה לאורך כל הפסטיבל. בקרו במקור של ליל כל הקדושים לחוויה בלתי נשכחת.

טרנסילבניה, רומניה

לכל מדינת רומניה מוניטין מפחיד אך מדהים בזכות האדריכלות הגותית עוצרת הנשימה והיערות העוטפים אותה. אבל זוהי טירת בראן המרשימה שמושכת את מרבית המבקרים לכאן. אומרים שהטירה הייתה ביתו של ולאד המשפד, ההשראה לדרקולה המפורסם של בראם סטוקר. בטירה זו עשרות אלפי אויבים שופדו על מוטות על ידי ולאד שהשאיר את גופותיהם להירקב. היום הטירה פתוחה לקהל, למבקרים אמיצים. שום דבר לא נראה מפחיד יותר מאשר להסתובב כאן בליל כל הקדושים וללמוד את האמת על האגדות המבעיתות. תוכלו להזמין סיור מודרך ולשהות במקומות סמוכים או להצטרף לאחד מסיורי ליל כל הקדושים המיוחדים. אלה כוללים מטבח רומני, מוסיקה עממית רומנית חיה מימי הביניים, הופעות חיות וחתונת הרוזן דרקולה הידועה לשמצה בטירת הוניאד. רק אל תשכחו להתחפש.

ניו אורלינס, לואיזיאנה, ארה"ב

ניו אורלינס ידועה בחגיגות המארדי גרא שלה, אך ליל כל הקדושים הוא החג השני הכי מפורסם בעיר זו. זה גם במקרה אחד המקומות הכי מגניבים לחגוג את ליל כל הקדושים בעולם. שלבו את המוניטין שלה כעיר וודו עם כמה מהסיורים הרדופים והעל הטבעיים הטובים בעולם ויש לכם חווית ליל כל הקדושים שלעולם שלא תשכחו. ניו אורלינס ידועה בתור העיר הרדופה ביותר בארצות הברית. במהלך הביקור שלכם, הקפידו להזמין סיור ברובע הצרפתי או דרך אחד מבתי הקברות המפורסמים בעולם. בנוסף, Frenchmen Street הוא המקום בו תוכלו למצוא את מסיבות הרחוב הגדולות ביותר של ליל כל הקדושים בהן המקומיים והתיירים יוצאים לרחובות בתחפושות מושקעות במיוחד. בתים רדופים, פעילויות בגן החיות, מצעד שנתי מדהים של ליל כל הקדושים, וחווית מוסיקה ואמנות וודו הם כולם חלק מחגיגות העיר הזו. אם לא תוכלו להגיע לכאן בשביל מרדי גרא, ביקור בליל כל הקדושים הוא הדבר הבא הכי טוב.

מקסיקו

החג אינו נקרא ליל כל הקדושים במקסיקו אלא במקום זאת, הוא נקרא יום המתים. במקסיקו, יום המתים הוא חגיגה בת שלושה ימים המתחילה ב-31 באוקטובר בכל שנה. זו חגיגה של המתים בה מאמינים שהרוחות חוזרות בכל שנה בשלושת הימים הללו כדי לבלות עם יקיריהן. כל עיר ועיירה מציעות דרך אחרת לחגוג את יום המתים. אם תגיעו לאואחאקה, ליד אקפולקו, תגלו שהרחובות הפכו לפסטיבל רחוב ענק שבו אנשים מחופשים מבקרים בבתי קברות והעיירה מקושטת בגולגלות, שלדים ופרחים. הכיכר המרכזית היא המקום בו המסיבה הגדולה ביותר מתרחשת עם שפע של אוכל, שתייה וריקודים כל הלילה. אם תגיעו לאי הקטן יאניציו, תראו טקסים מורכבים הכוללים ריקודי עם, דייגים בסירות המשוטים שלהם עם לפידים, וכינוסי משפחות ליליים בבית העלמין לשירים ומזמורים. עם זאת, בהחלט תהיה לכם חוויה בלתי נשכחת בכל מקום אליו תלכו במקסיקו.

סליפי הולו, ניו יורק, ארה"ב

ביתה המפורסם של האגדה הנצחית על וושינגטון אירווינג, הפרש חסר הראש, בהחלט ראוי להיכלל ברשימת יעדי טיול מומלצים לבקר בהם במהלך חג זה. חגיגות ליל כל הקדושים מתקיימות לאורך כל חודש אוקטובר. באחד האירועים הפופולריים ביותר אחוזת פיליפסבורג, בת ה-300, הופכת למקום מבעית הכולל ערפדים, מכשפות, רוחות רפאים ואפקטים מיוחדים יוצאי דופן. אם אתם מחפשים סיור ידידותי יותר למשפחה, בקרו בטירת לינדהרסט שם מדריך ייקח אתכם לפגוש את רוחות המומיה, המפלצת של פרנקנשטיין ופנטום האופרה. פעילויות אחרות בעיר זו כוללות סיורים ליליים רדופים, מוסיקה חיה, ירידי רחוב, תהלוכות וסיורי עששיות. אל תפספסו את הביקור במגרש הקבורה ההולנדי העתיק שהוא אחד מבתי הקברות העתיקים ביותר בארצות הברית וכמובן בבית העלמין סליפי הולו בו קבור וושינגטון אירווינג האגדי.

ולאחר שתחליטו לאילו יעדי טיול מומלצים תרצו להזמין מלון לשנה הבאה, אנחנו ממליצים לכם בחום להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו גם לאחר ביצוע ההזמנה. במקרים רבים המחיר עשוי לרדת וסביר להניח שתרצו לדעת על כך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. זהו שירות חינמי לגמרי שמבצע עבורכם מעקבי מחירים בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר לחדר שלכם, תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין אותו מחדש ולחסוך כסף לתחפושת מושקעת במיוחד.

Related Post