להזמין מלון בזול – 5 היעדים הזולים בעולם

לטייל בחו"ל עולה לא מעט אבל זה לא חייב להיות כך. אם אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם, שווה לכם לשקול אחד מחמשת היעדים האלה בהם תוכלו להזמין מלון בזול, לאכול ממש בזול ולעשות קניות בלי חשבון:

נפאל

נפאל יפה מכל נקודת מבט והיא מקום חובה לבקר עבור כל חובב של נופים הרריים, שכן ההימלאיה מחכה להם שם. אבל נפאל אינה מיועדת רק לאלה שמבקשים לחזות ביופיים של ההרים. יש הרבה היסטוריה לגלות, במיוחד בעיר המפורסמת, קטמנדו. מטיילים רבים המגיעים לנפאל מחפשים איזושהי התעוררות רוחנית. לא משנה מה מטרת הטיול שלכם, תוכלו למצוא מקומות לינה במחיר של 4 $ ללילה. לכן תארו לעצמכם עד כמה זולים שאר הדברים בנפאל.

אינדונזיה

אינדונזיה היא מקום חלומי: טיולים ארוכים או גלישה בחופים הלבנים, צלילה, נופי ג'ונגל עוצרי נשימה ומקדשים. במילים אחרות, אינדונזיה היא אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ. יפה ככל שתהיה, אינדונזיה היא גם אחת המדינות הזולות בעולם. לדוגמא, עבור דולר אחד תקבלו 14,500 רופי, כמעט פי שניים יותר מאשר לפני 8 שנים. אפשר למצוא אירוח ממש זול אם אתה רוצים באמת. השהייה בווילה עם בריכה לא תעלה לכם יותר מ-20$ ללילה לחדר זוגי. אפשר לאכול ארוחה נהדרת בפחות מ-3$. לשכור ופנוע לביקור בסביבה לא אמור לעלות יותר מכמה דולרים. השכרת רכב עולה כ-15$ ליום.

הודו

ניתן לתאר את הודו כמדינה פרדוקסלית מכיוון שהיא כאוטית וגם שקטה, גסה וחברותית, ללא דופי ומזוהמת. בין אם תאהבו את זה או לא, אי אפשר להכחיש שביקור בהודו יכול להיות חוויה אחת ייחודית ומרתקת ביותר. אמנם תוכלו למצוא אתרי נופש מפוארים באמת לחופשה שלכם, אך תוכלו למצוא אירוח נוח באמת באכסניות יפות ב-8 דולר בלבד. אם אתם עדיין רוצים משהו יותר מפואר, תוכל להזמין מלון בזול. חדר זוגי במלון 3 כוכבים יעלה 30$ ללילה. אבל בהחלט אפשר לשקול את הלינה יקרה יותר בהתחשב בעובדה שאפשר לאכול ארוחה טעימה בלא יותר מ-20 סנט. במסעדות תוכלו ליהנות מארוחה גדולה עם שתייה כלולה במחיר של 2$ בלבד.

תאילנד

תאילנד היא אחד המקומות המתויירים ביותר באסיה ומסיבה טובה. תמצאו בה איים טרופיים מדהימים, פארקים לאומיים וג'ונגלים, קווי חוף מדהימים, לגונות כחולות, חורבות עתיקות ומקדשים בודהיסטיים. אלה רק חלק ממה שהופך את תאילנד לבחירה של תיירים רבים כל כך. תוכלו לישון בבקתה ממש על החוף בפחות מ-15$ ללילה. גם הארוחות זולות מאוד. תוכלו לאכול ולשתות בלא יותר מ-3$ לארוחה מלאה. הדבר היקר ביותר מחופשתכם בתאילנד יהיה ככל הנראה כרטיסי הטיסה. בכל אופן, יהיה שווה לחלוטין לקחת בחשבון כמה תחסכו באוכל, לינה ובעצם בכל השאר.

לאוס

למרות היופי המדהים שלה, לאוס לא "נגועה" עדיין בתיירות ההמונית. אם תבחרו בלאוס כיעד הבא שלכם, לא תצטרך לברוח מההמונים, תוכלו להרגיש חופשי לחקור את הג'ונגל והסביבה בשלווה. התושבים ידידותיים במיוחד ומזמינים כל תייר לישון תחת קורת הגג שלהם תמורת 10$ ללילה. כמובן שאם אתם זקוקים לאינטימיות ונוחות רבה יותר, לילה אחד במלון טוב לא יעלה יותר מ-20$. לאוס נחשב לגן העדן לחובבי אדרנלין, אך רבים מגיעים לכאן לבריחה רוחנית. לאוס מוקפת מפלים מרהיבים, שמורות טבע מדהימות, מערות עוצרות נשימה, מקדשים יפים, וערים היסטוריות מדהימות.

בין אם תבחרו להזמין מלון בזול באחד מהיעדים האלה או בכל מקום אחר בעולם, תוכלו לחסוך עוד לאחר ההזמנה. מחירי החדרים יורדים לא פעם לאחר ביצוע ההזמנה ולא תמיד אנחנו מודעים לכך. לכן מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. פרובו יעקוב אחר מחיר חדר שהזמנתם עד לתאריך האחרון לביטול חינם בעשרות אתרי הזמנות וספקים. אם ימצא מחיר זול יותר עבורכם תקבלו על כך התראה ותוכלו להזמין מחדש, לבטל את ההזמנה הקודמת ולחסוך לא מעט כסף.

Related Post