לטוס לפסטיבל בחו”ל: 8 פסטיבלי המוזיקה הטובים בעולם

אחרי שחג הסוכות גרם לנו לרצות לטוס לפסטיבל בחו”ל ולהיזכר בכמה מפסטיבלי התרבות המובילים בעולם, המשכנו להפליג בדמיון גם לכמה מפסטיבלי המוזיקה המובילים. אתם מוזמנים לשים את השיר האהוב עליכם ברקע ולצאת איתנו לסיבוב במות:

Rainbow Serpent

פסטיבל קשת הענן השטנית מתקיים מדי שנה בינואר בלקסטון, אוסטרליה. אנשים מגיעים מכל רחבי העולם כדי להשתתף בשילוב בן ארבעה ימים של מוזיקה, אמנות, חינוך רוחני ורגיעה. בכל אחת מהבמות הרבות ברחבי הפסטיבל תוכלו להנות מסטים של די ג'ייז והופעות חיות. אף פעם אין רגע משעמם, בין מופעי המוזיקה יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות. אמנים נודדים, מיצבי אמנות, מסיבות ריקודים ועוד.

Tomorrowland

כל שנה שונה כאשר משתתפים ב-Tomorrowland בבום, בלגיה (כן, זה השם של העיר). הנושא של פסטיבל המוזיקה האלקטרונית  משתנה מדי שנה. הפסטיבל האחרון היה בסימן ספר החוכמה, שמתכתב עם אחד מהנושאים הפופולאריים ביותר שלהם משנת 2012. האירוע שנמשך על פני שני סופי שבוע מפגיש אלפי אנשים למסיבה אפית. הכיף לא מסתכם בבמות, תוכלו להגיע גם ל-DreamVille. עיר תוססת זו מקבלת את פני המבקרים בפסטיבל עם מקומות מוסדרים לקמפינג, ירידי דוכנים ומסיבות אפטר פארטי. Tomorrowland הפך כל כך פופולרי שהוא מקיים כעת פסטיבל חורף ב- Alpe d’Huezשבאלפים צרפתיים.

Rock in Rio

זהו אחד מפסטיבלי הרוק הגדולים בעולם. מאז הופעת הבכורה שלו בשנת 1985 בריו דה ז'נרו, ברזיל, היא הסתעפה למקומות אחרים בכל רחבי העולם, כולל ליסבון, פורטוגל, מדריד, ספרד ולאס וגאס. החגיגות כוללות בכל שנה שורה של אייקוני מוזיקה מכל העולם, לא רק מעולם הרוק אלא גם פופ, פאנק, סול, מוזיקה אלקטרונית ועוד. אנשים בכל הגילאים מגיעים "לתת בראש" במשך סוף שבוע שלם.

Glastonbury Festival

פסטיבל זה נחשב לאחד האירועים המצופים ביותר בשנה עבור רבים מחובבי הפסטיבלים. פסטיבל מוסיקה זה בן חמישה ימים מתקיים ליד פילטון, סומרסט, אנגליה וממשיך לאמץ את שורשיו בתנועת ההיפים בשנות השבעים. הפסטיבל מתקיים תמיד בסוף השבוע המלא הראשון לאחר היום הארוך בשנה, כלומר סוף השבוע האחרון ביוני. הוא מתקיים כמעט בכל שנה אך פעם בחמש שנים המארגנים לוקחים הפסקה על מנת לאפשר הפוגה להם, לתושבים המקומיים ולאדמה. זהו אירוע מאסיבי ונחשב כיום לפסטיבל greenfield הגדול בעולם. בנוסף למוזיקה, מתקיימים בפסטיבל מופעי מחול, קומדיה, תיאטרון, קרקס, קברט ואמנויות אחרות.

Coachella

אחד מפסטיבלי המוזיקה המוכרים ביותר בעולם, שמפגיש אלפי אנשים מדי שנה במדבר אינדיו, קליפורניה. האירוע מתקיים בשני סופי שבוע בדרך כלל באפריל. הוא כולל אמנים מוסיקליים פופולריים ממגוון ז'אנרים כולל רוק, פופ, אינדי, היפ הופ ומוזיקה אלקטרונית. הפסטיבל מתרחש על פני חמש במות עיקריות, בימת קואצ'לה, התאטרון החיצוני, אוהל גובי, אוהל מוג'בה ואוהל סהרה. בפסטיבל מופיעים כמה מהשמות הגדולים בעולם כמו גם להקות קטנות יותר לאורך כל היום. בשנים האחרונות הוא נתפס כיותר מפסטיבל מוזיקה בלבד. הוא כולל גם מיצגי אמנות והפך למוקד אופנה מרכזי.

Fuji Rock Festival

פסטיבל המוסיקה הגדול ביותר ביפן שנערך באתר הסקי הפופולרי, Naeba Skit Resort, במחוז ניגאטה. אירוע המוסיקה בן השלושה ימים נערך בסוף יולי או בתחילת אוגוסט מדי שנה עם כמה מהשמות הגדולים ביותר במוזיקה. בערך עשר במות מוצבות ברחבי היער במורדות ההרים, כך שתוכלו ליהנות מהמופיעים ומהטבע סביבכם. אירוע זה נתפס גם כפסטיבל הנקי ביותר בעולם מה שהפך למוטו של הפסטיבל. ישנה מערכת מיחזור שנאכפת על ידי עובדי הפסטיבל המורים לאנשים למשל להפריד בין התווית, הבקבוק והפקק מבקבוקי מים ולזרוק אותם בפחים נפרדים.

Sandbox Festival

פסטיבל זה, באל גונה, מצרים, הוא המקום עבור מי שמחפש לטוס לפסטיבל בחו”ל שמוביל את הסצנה המחתרתית של המוזיקה האלקטרונית. הפסטיבל השנתי בן שלושה הימים מתקיים ממש על חוף הים האדום, כך שתוכלו להאזין למוסיקה שיש לו להציע בזמן מנוחה בשמש. הליין אפ נע בין אמנים בעלי שם עולמי לכמה מהכישרונות המקומיים החדשים והמבטיחים ביותר. בנוסף למוזיקה תמיד מתקיימות פעילויות מהנות כמו שיעורי יוגה, קייט סרפינג, עיסויים מרגיעים, סיבוב במתחם האוכל ועוד.

Shambhala

פסטיבל מוביל נוסף בסצנת המוזיקה האלקטרונית שמתקיים בכל שנה במשך ארבעה ימים ב- Salmo River Ranch שבקולומביה הבריטית בקנדה. בקרו באחת משש הייחודיות או ושימו לב לכל מיצגי האמנות שבדרך. הפסטיבל מתגאה בקידום אחדות בקרב חוגבי הפסטיבל ומציע מספר פעילויות להכרת חבריכם אוהבי המוסיקה. בין היתר תוכלו להנות מהפעלות יוגה, תהלוכות ואפילו קפלה בה תוכלו להתחתן בין העצים.

וכסוף סוף תוכלו לטוס לפסטיבל בחו”ל הרי לא תרצו לישון כל הזמן באוהל. סביר להניח שתזמינו חדר במלון לפחות לחלק מהחופשה שלכם. לאחר שתעשו זאת, אנחנו ממליצים לכם להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו למעקב. זהו שירות חינמי שמבצע בדיקות מחיר לחדר שהזמנתם מרגע קבלת ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם פרובו ימצא מחיר זול יותר לחדר שלכם, מה שקורה בלא מעט מקרים, תקבלו על כך התראה. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו מחדש ולחסוך במחיר החופשה.

Related Post