לא רק חוף ובריכה – מה יש לעשות בזמן חופשה במאוריציוס

נכון, רובכם לא תוכלו להרשות לעצמכם חופשה במאוריציוס בזמן הקרוב. מצד, שני אנחנו לא יכולים לטוס כרגע לרוב המקומות בעולם אז מה נשאר לנו חוץ מלפנטז? נגיד והייתם טסים עכשיו לחופשה באי המופלא הזה, תתפלאו לגלות כמה דברים יש לעשות בו חוץ מאשר לנוח בחופים המדהימים שלו:

להנות מהמים

הדרך הטובה ביותר להיכנס לרוח האי היא לצאת למים, ובמאוריציוס יש פעילויות ימיות מהנות רבות לנסות, תלוי כמה אמיצים אתם. מכיוון שהשונית מגנה על רבים מהחופים, לא תמצאו גלים גדולים עד שתתרחקו קצת מהחוף. לאורך חלקים מסוימים של השונית, במיוחד בדרום האי, תוכלו לראות שורה ארוכה של גולשי קייט סרפינג שתופסים גובה רציני. גלישת וויקבורד וסקי מים פופולריים גם הם, ולמי שמחפש פעילות רגועה יותר יש גם סאפ. זו פעילות מרגיעה ונעימה ועם המים החמימים והשקטים לא נורא כל כך אם תיפלו אליהם. ב- Heritage Le Telfairתוכלו לנסות שפע פעילויות אחרות, כולל שייט, קיאקים ושנורקלינג. בנוסף, תוכלו לשוט בסירה עם רצפת זכוכית ולראות חיות ימיות יפהפיות כמו דגים טרופיים וצבי ים.

לגלות את Port Louis

כדי להכיר את מאוריציוס באמת, צאו לטיול בבירתו התוססת פורט לואי. תוכלו לראות את המקומיים יוצאים לקניות, הולכים לעבודה, ילדים הולכים לבית הספר, כמויות מטורפות של תנועה, אזורי נמל צבעוניים ועוד! בהשוואה לשאר האי, היא לא 'יפה' במיוחד אבל כאן תוכלו לראות את החיים האמיתיים באי. גולת הכותרת היא שוק האוכל בשבת בבוקר. הוא רועש ושוקק ותוכלו למצוא בו קוקוסים טריים, לימונים, ירקות אסייתיים ותה. תוכלו לפגוש שם את איש התה המפורסם שמציע תה שיעזור לכל מחלה, החל מבעיות לב ועד צלוליט.

סיור אוכל

המטבח המאוריטי הוא כור היתוך מדהים של תרבויות הודיות וסיניות, וכמה מהמנות הטעימות ביותר נמצאות בדוכני הרחוב. אוכל רחוב הוא זול, טעים ובוודאי שאין להתעלם ממנו. כדי לגלות את המקומות הטובים ביותר לנסות כדאי לצאת לסיור אוכל מודרך. זוהי דרך נהדרת להכיר באמת לא רק את התרבות והמטבח, אלא גם את האנשים שהקימו את דוכני האוכל שלהם בעיר. לכל אחד מהם יש סיפור מעניין שנותן לאוכל משמעות רבה יותר. זה ירגיש לכם כמו אחד הדברים הכי לא תיירותיים שאפשר לעשות במאוריציוס.

ללמוד לשחק גולף

גם אם מעולם לא דמיינתם שתשחקו גולף בחופשה שלכם, שווה לבקר באחד ממסלולי הגולף המובילים בעולם. ב-Heritage Golf Course, שמארח לעתים טורנירים בינלאומיים, תוכלו לשכור ציוד ולעבוד על ההנפה שלכם. תתפלאו לגלות כמה זה מהנה גם אם לא התנסיתם בכך בעבר.

לגלות את המפלים ואדמת שבעת הצבעים

כולם מכירים את מאוריציוס על חופי הים הבתוליים שלה, אבל יש בה גם טבע פראי. טיילו אל היערות ושמורות הטבע ותמצאו גם נהרות, מפלים ואת "המפל המוזר". הוא נמצא למעלה ב-Chamarel, קרוב לתופעת טבע מסקרנת, האדמה בעלת שבעת הצבעים. בעקבות תנאי מזג האוויר והרכב הקרקע, האדמה דמוית הדיונה מרהיבה בצבעי אדום, חום, סגול, ירוק, כחול, סגול וצהוב. זהו בהחלט מקום ששווה לבקר בו בעת חופשה במאוריציוס.

לטעום את הרום באי

במאוריציוס הבחינו תוכלו להבחין בשדות מלאים בקני סוכר. בדומה לאיים הקריביים, גם למאוריציוס יש מוניטין טוב בייצור הרום שלה. חבויה בהרים בצד הדרומי של האי, נמצא הרומרי דה שאמרל – אחת המזקקות החדשות יותר באי. הם מייצרים מגוון סוגי רום איכותי, במגוון טעמים, חלקם משלבים את התבלינים השופעים של האי. בנוסף לקניית כמה בקבוקים, תוכלו לסייר במזקקה ולדגום חלק מהאוסף שלהם.

לנוח ולהירגע

טוב, זה בכל זאת מאוריציוס. אנשים רבים לכאן כדי לבלות חלק נכבד מהזמן על החוף ואז לנוח ליד הבריכה. גם זו כיף מאוד בזמן חופשה במאוריציוס.

לאחר שתזמינו חופשה במאוריציוס, מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם. תתפלאו לגלות כמה פעמים המחיר יורד לאחר ההזמנה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו. זהו שירות חינמי שמבצע בדיקות מחיר מתמידות בעשרות אתרי הזמנות. כאשר פרובו מוצא מחיר זול יותר נשלחת אליכם התראה כדי שתוכלו להזמין מחדש באותו הרגע ולחסוך במחיר החופשה שלכם.

Related Post