מה לעשות בבחריין – 7 מקומות ששווה לבקר בהם ביעד שהפך לרלוונטי עבורנו

בחריין היא קבוצת איים קסומה במפרץ הפרסי ואחת המדינות הקטנות ביותר באסיה. לאחרונה, בעקבות נירמול היחסים עם מדינה מוסלמית זו, היא הפכה ליעד שבקרוב אולי נוכל לבקר בו. זו בשורה משמחת למדי שכן יש לא מעט מה לעשות בבחריין ומקומות ששווה לבקר בהם. אלה רק חלק מהם:

מסגד אל פתאח

מסגד זה הוא אחד המסגדים הגדולים בעולם ויכול להכיל עד 7,000 מתפללים בו זמנית. לא-מוסלמים רשאים לבקר במסגד בתנאי שהם עומדים בקוד הלבוש. ראוי לשים לב לארכיטקטורה של המסגד המעוטרת בפיתוחים אקזוטיים. השטיח באולם התפילה הוא מסקוטלנד, ריצוף השיש המבריק מאיטליה, נברשת קריסטל הסברובסקי שתלויה באולם הראשי מאוסטריה. 952 מנורות הזכוכית שנופחו בעבודת יד הן מצרפת, ודלתות עץ הטיק בפנים מהודו.

המוזיאון הלאומי של בחריין

האם ידעתם שעוד לפני שהתגלה נפט בבחריין, שליית פנינים הייתה ענף הייצור העיקרי במדינה? האם ידעתם שבחריין הייתה פעם בירת התרבות העתיקה של דילון (ב-2300 לפני הספירה)? אם אתם חובבי היסטוריה, בקרו במוזיאון היפהפה הזה הממוקם על קו החוף וחקרו בקצב שלכם. המבנים המגניבים בכניסה מתאימים, על הדרך, גם לצילומים יצירתיים.

קלת אל-בחריין

קלת אל-בחריין, הידועה גם כמצודת בחריין, היא אתר מורשת עתיק שהיה בעבר בית התרבות של דילמון. אונסק"ו הכריזה על אתר זה כאתר מורשת עולמית בשנת 2005, ונמצאו בו חותמות, סירים, כלים, חתיכות נחושת וכלי דיג עתיקים. הדילמונים השתייכו לתקופת הברונזה וסחרו בעיקר עם המסופוטמים. אחד הדברים המרשימים הוא שהמצודה ממוקמת בתוך העיר ותוכלו להבחין בשרידי המבצר, במפרץ הפרסי ובבניינים המודרניים בנוף פנורמי אחד.

שוק מנאמה

זהו שוק מסורתי בו ניתן למצוא מוצרים מתוצרת מקומית כמו תמרים, טקסטיל, תבלינים, קטורת, בשמים, עבודות יד ומזכרות. צאו לטייל כאן בערב כדי לחוות את התרבות הערבית ולנהל אינטראקציה עם המקומיים.

סיטי סנטר בחריין

סיטי סנטר בחריין ידוע כקניון הגדול ביותר בבחריין והוא יעד קניות ובילוי אידיאלי. הקניון הזה כל כך מאסיבי שיש לו פארק מים בקומה השנייה, לא תאמינו למראה עיניכם כשתראו את זה. אל תוותרו על ביקור בקניון הזה כשאתה בבחריין כי זה בהחלט שווה את זה.

איי אל דאר

זהו ללא ספק אחד המקומות המומלצים ביותר לבקר בהם בבחריין. תוכלו להנות מחופים פנומנליים באי הזה וקל למצוא בהם קטעי חוף מבודדים. מי הטורקיז הבוהקים בקרני השמש הטבעיות ומגע החול הרך והמשיי בין בהונותיכם יגרום לכם להרגיש חופש אולטימטיבי.

The Avenues

אחד ממרכזי הקניות היחידים במזרח התיכון שמציע נופים מרהיבים של המפרץ הפרסי. קניון זה צפוי להמם אתכם כשאתה הולכים מתחת לתקרת הזכוכית המפוארת. הקניון הזה, שנבנה על קו החוף, כולל מגוון חנויות ומסעדות, והוא אידיאלי לבילוי משפחתי או עם חברים. במקום תוכלו להנות גם מנופים מרהיבים של מרכז הסחר העולמי בחריין, הבניין היחיד בעולם ששילב טורבינות רוח בעיצובו.

אחרי שגיליתם מה לעשות בבחריין ולמה כדאי לכם לשקול לבקר בה בחופשה הבאה שלכם, סביר להניח שתרצו להזמין בה חדר במלון. גם במקרה הזה חשוב לדעת שמחירי החדרים עשוי לא פעם לרדת לאחת ההזמנה. לכן מומלץ להשתמש בפרובו על מנת לעקוב אחר מחיר ההזמנה שביצעתם. זהו שירות חינמי לגמרי שמבצע בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם יימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין מחדש את אותו החדר בדיוק ולהוזיל את עלות החופשה שלכם.

Related Post