הזמנת מלון בחו"ל ליעד רחוק? אלה הדברים שיעזרו לך לצלוח את הטיסה הארוכה

הזמנת מלון בחו"ל ביעדים אקזוטיים וארצות רחוקות יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה מאוד. עם זאת, עצם ההגעה לשם הוא אף פעם לא מרגש במיוחד. טיסות ארוכות יכולות להיות מאוד משעממות ומעייפות. במיוחד כשיושבים במושב צפוף במשך שעות רבות בלי לעשות יותר מדי כדי להעביר את הזמן.

למרבה המזל, ישנן דרכים להתמודד עם השעמום וחוסר הנוחות שלעתים קרובות יכולים להופיע בטיסות ארוכות. כל עוד תזכרו לארוז את הפריטים הנכונים בתיק היד שלכם, תוכלו להפוך כל טיסה ארוכה לחוויה מהנה יותר, מרגיעה, מבדרת ואפילו פרודוקטיבית. להלן שמונה פריטים שאתם חייבים לקחת לכל טיסה ארוכה:

כרית נסיעה לצוואר

כולנו יודעים שמושבי מטוסים בדרך כלל לא יזכו בפרסים כלשהם על נוחות. לכן כדאי לקחת כרית נסיעה שתעזור לכם להרגיש בנוח יותר ובאופן פוטנציאלי לנוח קצת בטיסה הארוכה שלכם. עבור אנשים רבים זה די מאתגר להירדם במטוס, אך עם כרית נסיעה טובה זה יכול להיות הרבה יותר קל. כריות נסיעה מגיעות בצורות, גדלים וסגנונות שונים, כך שתמיד תוכלו למצוא אחת שמתאימה לכם.

מוצרי טיפוח באריזות קומפקטיות

אנשים רבים יורדים מהמטוס, נכנסים אל שדה התעופה ופשוט לא יכולים לחכות להגיע למלון או חזרה הביתה כדי להתרענן. עם זאת, אם תבחרו לנסוע עם מוצרי טיפוח, לא תצטרכו להתמודד עם ההרגשה הזאת כשאתם מחכים בתור לביקורת הדרכונים. קרמים פשוטים יכולים לעזור ולהחיות את עורכם, בעוד שפופרת משחת שיניים קטנה יכולה לעשות את כל ההבדל בסוף טיסה מעייפת.

לפטופ או טאבלט

ניתן להעלות מחשב נייד או טאבלט לצפייה בסרטים או למשחקים, וזו גם אפשרות נהדרת למי שרוצה להיות פרודוקטיבי במטוס. אולי יש לכם חיבור לכתוב או פרוייקט לסיים. תוכלו להשתמש במחשב הנייד או הטאבלט כדי לכתוב את כל זה במהלך הטיסה.

עט ונייר

כולם אורזים בימינו מכשירים אלקטרוניים לטיסות ארוכות, כאשר מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים נמצאים כמעט בכל תיק יד בשדה התעופה. עם זאת, אל תוותרו גם על פריטים מסורתיים יותר כמו עט ונייר קלאסיים. בעזרת עט ונייר, תוכלו לכתוב כל מה שאתם אוהבים, לרשום הערות שימושיות, לשחק משחקים פשוטים עם שותפיכם לטיסה. עט יכול להיות שימושי גם אם צריך למלא טפסים כלשהם במהלך הטיסה.

כיסוי עיניים ואטמי אזניים

שימוש בכרית נסיעה יכול לעזור רבות לכל מי שרוצה להירדם בטיסה ארוכה, אבל זה רק חלק אחד מהפאזל. פריטים כמו מסיכת עיניים וסט אטמי אוזניים יכולים גם הם להקל על השינה במטוס. מסיכת העיניים, למשל, עוזרת לחסום את כל אותם אורות קריאה והמסכים המסנוורים מהטלפונים והטאבלטים של נוסעים אחרים. אטמי האוזניים, יסייעו נגד רעש מנועי המטוס ופטפוט האנשים הסובבים אותך.

ג'ל לחיטוי הידיים

נתונים סטטיסטיים מראים שהרבה אנשים חולים לאחר טיסות ארוכות, וקל לראות בדיוק איך זה קורה. במהלך טיסה, אתם תקועים בחלל צפוף עם הרבה אנשים במשך פרק זמן ארוך. מצבים מסוג זה הם מושלמים להפצת חיידקים ווירוסים. תכשיר ניקוי ידיים קטן יכול לעשות הבדל גדול בהגנה על עצמך ועל שותפיך לטיסה.

אוכל ושתייה

כדי לא להרגיש עייפים בסוף הטיסה, חשוב לשמור על רמת הנוזלים והאנרגיה בגוף. בקבוק מים הוא חיוני, וחשוב להקפיד לשתות במהלך הטיסה כי קל לשכוח כמה זמן עובר ולהתייבש. מבחר חטיפים יכול גם הוא לעזור לשמור על רמות האנרגיה שלכם, ולסייע להבטיח שתרגישו פחות עייפים כאשר המטוס ינחת לבסוף.

גרבי לחץ

להיות משועממים או עייפים בטיסה ארוכה זה משהו שרבים מאיתנו דואגים לו. אך אחד הנושאים החמורים יותר שיכולים להשפיע באמת על בריאותכם הוא פקקת ורידים עמוקה, הידוע גם בשם DVT. קל להגיע למצב כזה כשאתם יושבים במושב קטן במטוס במשך זמן רב. זה יכול להיות כואב מאוד, אך זוג גרבי הלחץ הנכון יכול לעזור במניעתו. הקפידו להזיז את הרגליים לעתים קרובות ולהסתובב מדי פעם ברחבי המטוס.

עוד דבר שחשוב לזכור לאחר הזמנת מלון בחו"ל הוא שמחיר החדר שהזמנתם עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה. לא משנה אם מדובר ביעד קרוב או רחוק. מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר בכמה שיותר אתרי הזמנות, תגלו לא פעם שניתן להזמין את אותו החדר מחדש במחיר זול יותר. לשם כך קיים השירות פרובו שעוקב כל הזמן אחר מחיר החדר שכבר הזמנתם עד לתאריך האחרון לביטול חינם בעשרות אתרי הזמנות. פרובו מתריע כשהוא מוצא מחיר זול יותר כדי שתוכלו לחסוך כסף רב במחיר המלון

Related Post