מלונות יוקרה בישראל – 6 מהמלונות היותר שווים שקיימים בארץ

מגבלות התקופה האחרונה הביאו לכך שישראלים רבים הזמינו את החופשה שלהם השנה כאן בישראל. רבים מכם יתפלאו לגלות שגם כאן ניתן למצוא מלונות יוקרה מפנקים ויפהפיים ברמה בינלאומית. ריכזנו עבורכם שישה מלונות יוקרה בישראל שיגרמו לכם להתאהב מחדש ביופי שיש לארצנו להציע:

אוריינט – ירושלים

מלון יפהפה הנמצא בכניסה למושבה הגרמנית. 240 החדרים שבו מתחלקים בין המבנה המרכזי המודרני ושני מבנים טמפלריים, שעברו שיחזור ושימור. במלון קיים מגוון חדרים מסוגים שונים המציעים נוף לעיר העתיקה או גינה פרטית, מיטת אפיריון רומנטית ורצפות מצויירות. גם בבריכה שעל גג המלון תוכלו להנות מנוף מרהיב על העיר העתיקה. קיימת גם בריכה פנימית מחוממת באזור הספא. עם זאת, אחד הדברים השווים באמת במלון זה הוא ארוחת הבוקר שמשלבת את כל הטוב הקולינרי של ירושלים. מבייגלה ירושלמי וכנאפה בסגנון העתיקה, דרך זיתים וחלבה כמו בשוק מחנה יהודה ועד דג מלוח וקיגל כמו במאה שערים.

בראשית – מכתש רמון

לפני הכל, המלון מתהדר בנוף פנורמי מדברי עוצר נשימה על כל מכתש רמון. אך מעבר לכך, 111 החדרים הפזורים על פני 50 דונם הם פינוק בפני עצמו. לשליש מהם קיימת בריכה פרטית כדי שתוכלו להנות מהמים ומהשקט כמו כשעמוס בבריכה הראשית. אך הבריכה הפרטית המרהיבה ביותר נמצאת בסוויטה הנשיאותית. סוויטה זו נמצאת במצוק המכתש ומצוידת בבריכת אינסוף עם הנוף הכי יפה בארץ. בנוסף לכך, מסעדת המלון מציעה מנות שף מוקפדות וטעימות והספא הוא פשוט בועה של שקט ורוגע.

סטאי – תל אביב

מלון חדש יחסית שנפתח בשנים האחרונות בכיכר השעון ביפו. מלון שוכן במבנה היסטורי מתקופת האימפריה העות'מאנית, שנבנה כבית כלא על יסודות מצודה צלבנית. תהליך השיפוץ והשחזור ערך 12 שנים והתוצאה מדהימה. קירות הכורכר העתיקים שנחשפו מקשטים רבים מהאיזורים הציבוריים כמו גם חלק מהסוויטות. הספא, שכולל גם חמאם תורכי אותנטי, נמצא בתוך מערה מהמאה ה-13. 110 החדרים, אשר מרובם נשקף נוף לים, מעוצבים בסגנון אוריינטלי מעודן. מבריכת האינסוף שבמלון תוכלו להנות מנוף פנורמי על רצועת החוף של תל אביב בשילוב עם הקולות האותנטיים של יפו. שוק הפשפשים, הנמל, המסעדות ואיזורי הבילוי של יפו נמצאים כולם במרחק הליכה קצרה מהמלון.

אלמא – זכרון יעקב

המבנה, שהיה במקור בית הבראה לעובדי ההסתדרות, נחשב לאחד משיאי היצירה הארכיטקטונית בישראל. הוא אף וזיכה את מתכננו, יעקב רכטר, בפרס ישראל לאדריכלות ב-1972. לפני מספר שנים נפתח מחדש המלון לאחר תהליך שיפוץ ושימור שהפכו אותו למלון יוקרה מרהיב. השיפוץ כלל שילוב של אלמנטים מינימליסטיים כמו בטון חשוף ונגיעות עץ אגוז לצד ריהוט מודרני ויצירות אמנות רבות. המבנה שוכן על רכס הכרמל ומשתרע על פני 113 דונם של שטח פתוח וחורש טבעי.

נורמן – תל אביב

מלון בוטיק יוקרתי בעל עיצוב מוקפד ויוצא דופן. 50 החדרים היוקרתיים והסוויטות נחלקים בין שני מבנים איקוניים מתקופת הזוהר של תל אביב שעברו שיקום ושימור מדוקדקים במשך שש שנים. השיפוץ כלל שחזור ציורי קיר וריצוף מקורי, בניית אטריום שקוף, ותוספת בריכת שחייה ודק שיזוף על הגג. בכל אזורי המלון הוצבו יצירות מקוריות של אמנים ישראליים, המשתלבות היטב בהידור המאופק נוסח שנות ה-20. המלון כולו מוקף בגינה פורחת שבה משובצות פינות ישיבה נעימות, והוא נמצא במרחק הליכה משדרות רוטשילד ושוק הכרמל.

האפנדי – עכו

המלון, פרי חזונו של אורי ירמיאס ממסעדת אורי בורי המיתולוגית, הוא תוצר של עבודת שימור ושחזור מורכבת שארכה כשמונה שנים. העבודה כללה חיבור של שני מבנים עתיקים המשקיפים אל הים וחומות העיר העתיקה. המבנים מכילים בתוכם מאות שנים של היסטוריה, מחמאם טורקי בן 400 שנה עד מרתף מהתקופה הצלבנית שהפך לבר יין אינטימי. במהלך הבנייה הוטסו לארץ במיוחד אמנים מאיטליה כדי לשחזר ציור קיר של העיר איסטנבול מ-1878. הציור הוכן במיוחד לכבוד פתיחתה של תחנת הרכבת של האוריינט אקספרס בעכו. מלון זה הוא פנינה אדריכלית מיוחדת במינה.

לאחר הזמנת מלונות יוקרה בישראל מחיר החדר עשוי לרדת, בדיוק כמו עם מלונות בחו"ל. לכן לאחר ההזמנה רצוי לעקוב אחר מחירה למקרה שיימצא מחיר זול יותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות השירות החינמי פרובו. המערכת של פרובו מבצעת מעקב מחירים להזמנה שלכם בעשרות אתרי הזמנות וספקים. אם יימצא מחיר זול יותר תקבלו התראה ובאותו הרגע תוכלו להזמין מחדש ולבטל את ההזמנה המקורית. שיטה זו יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בחופשה הבאה שלכם. 

Related Post