מלונות מומלצים בירושלים לחופשה הבאה שלכם בארץ

כשהיצע היעדים אליהם נוכל לטוס מוגבל כל כך, אנחנו מתחילים להסתכל אחרת על הרעיון של חופשה בארץ. ואם כבר לגלות מחדש את ישראל, אין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר ירושלים. העיר הזו מרגישה קצת כמו חו"ל מצד אחד ומצד שני יש בה משהו שמרגיש, לפחות קצת, שייך לכל אחד מאיתנו. ואם כבר חופשה בעיר המופלאה הזו, הנה כמה מלונות מומלצים בירושלים שיעשו את החופשה שלכם מושלמת:

מלון ממילא

המלון, הממוקם במתחם הקניות ממילא אלרוב, נחשב לאחד ממלונות היוקרה של ירושלים. רק בנובמבר האחרון נבחר המלון על ידי מגזין "Grand Prix" כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון כולו. והמחירים, לרוב, בהתאם. המלון תוכנן על ידי האדריכל פיירו ליסוני ובו מספר מסעדות וברים עליהם מנצח השף קובי בכר. בנוסף, יש בו מתחם כושר וספא, חדרים המצויידים במסכי LCD ומצעים מכותנה מצרית. בחורף מתקיימים בבית המלון סופי שבוע קולינריים מיוחדים. במסגרתם יארח השף קובי בכר את שאול בן אדרת, את יובל בן נריה ושפים נוספים לארוחות טעימות וסדנה קולינרית. ניתן להגיע למסעדת המלון רק לארוחות עצמן.

כתובת: שלמה המלך 11

בצלאל

במרכז ירושלים, צמוד למבנה ההיסטורי של בית הספר לאמנות ולעיצוב בצלאל, הוקם מלון בוטיק שכולו מחווה לאמנות ישראלית מקורית. המלון, מרשת מלונות אטלס, מונה 37 חדרים אינטימיים שמספרים את סיפורה של האמנות המקומית, שנמצאת בכל פינה ועל כל קיר. עבודות של אמנים ומעצבים ישראלים מכל התקופות נמצאות בחללים הציבוריים ובחדרים. למרות זאת המלון אינו משדר ניכור כבמוזיאון. נהפוך הוא האווירה חמה ואינטימית והצוות מקפיד להעניק תשומת אישית לב לכל אורח. מזנון ארוחת הבוקר מייצג את הקולינריה הירושלמית התוססת בשפע מטעמים מקומיים כמו חלבה משוק מחנה יהודה.

כתובת: מסילת ישרים 1

Ibis Style

לרשת מלונות Ibis יש בתי מלון ביותר מאלפיים יעדים מרכזיים ברחבי העולם. בתחילת 2019 הוא הגיע גם ללבה הפועם של ירושלים. המלון, השוכן בתוך בניין היסטורי הסמוך לכיכר ציון, נמצא במרחק הליכה קצרצר משוק מחנה יהודה וממרכזי הבילוי והתרבות המרכזיים. תחת הסלוגן "שמים אותך במרכז", מבטיח המלון חוויה של ריחות, טעמים וצבעים לבאים בשעריו. המלון מציע מסעדה כשרה המגישה ארוחת בוקר, מבחר חדרי אירוח (חדרי משפחה, מיני סוויטות, חדרים עם מרפסות ועוד). העיצוב פנימי צעיר ורענן הודות לאיוריה של שרית עציץ המעטרים את מרחביו השונים ועוד.

כתובת: מדרחוב בן יהודה 4

מלון ענבל

זהו מלון ותיק יחסית, הממוקם קרוב לגן הפעמון. מצד אחד הוא קרוב לעמק רפאים, למושבה הגרמנית ולמתחם התחנה, ומהצד השני הוא גם לא רחוק ממרכז העיר ומהעיר העתיקה. מדובר במלון גדול בן 283 חדרים מסוגים שונים אשר מציע ספא, בריכה חיצונית ומקורה ושלוש מסעדות גורמה. המלון ידידותי לילדים ויש בו תפריטים מיוחדים שנבנו עבורם, חדרים שעוצבו במיוחד למשפחות ומרכז פעילות לילדים שפתוח בחופשים ובחגים.

כתובת: ז'בוטינסקי 3

בית קטן בבקעה

מלון בוטיק קטן וציורי, נמצא בשכונת בקעה הציורית סמוך לבתי הקפה והמסעדות שבדרך בית לחם. הוא גם קרוב לטיילת שרובר המרהיבה ולמתחם התחנה הראשונה, כך שלא חסרות באזור אופציות נעימות לטיול לילי. המלון שוכן בבניין ערבי מקושת משנת 1930. לאחר שיפוץ מוקפד הוסב המבנה למלון ובו 33 חדרים מאובזרים (כולל סוויטות). תקרות גבוהות וגווני זהב משקפים את הדרה של ירושלים ועם זאת יוצרים אווירה אינטימית ונינוחה. את ארוחת הבוקר הכשרה למהדרין אפשר לאכול בחצר הפורחת. אל תחמיצו את בור המים העתיק ששופץ, חוויה שתוסיף ממד קסום לחופשה.

כתובת: יהודה 1

וולדורף אסטוריה

אם כבר מחפשים מלונות מומלצים בירושלים, אז שווה להתפנק עד הסוף ולהתאכסן במלון זה. המלון מכיל 226 חדרים יוקרתיים ובעל עיצוב היסטורי, השואב השראה ממוטיבים יווניים-רומיים ועות'מאניים. במלון פועלים גם בריכת שחייה וספא, וכן הוא מציע מועדון כושר ואולם אירועים. מסעדת "פאלאס" המקומית מגישה ארוחות בוקר עשירות (וארוחות כשרות בצהריים), בטרסת גדן תמצאו בר טאפאס המגיש קוקטיילים ומטבח ים תיכוני וב"קינגס קורט", אף הוא במלון, תמצאו מבחר משקאות חמים וקרים. חדרי השינה רחבי ידיים ומציעים את האבזור המצופה ממלון ברמה גבוהה פלוס תוספות טכנולוגיות מפתיעות, דוגמת מערכת מולטימדיה שבאמצעותה ניתן לשלוט במיזוג האוויר, לקבל הודעות מצוות המלון ולהזמין שירות חדרים.

כתובת: גרשון אגרון 26-28

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

לא משנה באיזה מלון תזמינו מהרשימה של מלונות מומלצים בירושלים, או בכל מלון אחר, מחיר החדר עשוי לרדת לאחר ההזמנה. הדבר נכון לגבי מלונות בארץ ובחו"ל כאחד. מסיבה זו מומלץ לעקוב אחר המחיר באמצעות פרובו מרגע ההזמנה. שירות חינמי זה מבצע בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות מרגע קבלת ההזמנה עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו התראה כדי שתוכלו להזמין מחדש את אותו החדר בדיוק במחיר זול יותר ולחסוך בעלות החופשה שלכם.

Related Post