הזמנת מלון בדוברובניק? הנה כמה דברים שווים שיש לעשות באזור

ישנן סיבות רבות בגללן דוברובניק, "פנינת הים האדריאטי" הפכה ליעד פופולרי גם עבורנו הישראלים. היא מלאה בתרבות, היסטוריה עתיקה, טבע, חופים יפים ומטבח נהדר. עכשיו כשהיא הפכה לאחד מהיעדים המעטים אליהם נוכל לטוס בקרוב ללא חובת בידוד, כדאי לכם לשקול בחום הזמנת מלון בדוברובניק. יש הרבה מאוד מה לעשות בעיר הנפלאה הזאת. הנה רק חלק מהם:

חומות העיר העתיקה

כמובן שהאטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בדוברובניק היא חומות העיר, ולא בכדי. מכאן ניתן לראות את הנופים הטובים ביותר של העיר העתיקה והים האדריאטי. חומות העיר פתוחות למבקרים כל השנה ולוקח כשעה וחצי להשלמת הסיבוב המלא. מומלץ לבקר בשעות הבוקר או בשעות אחר הצהריים המאוחרות. שימו לב שבעונת השיא עשוי להיות עמוס מאוד בחומות. אין צורך להגיע עם מדריך אך אם תרצו ללמוד קצת יותר על ההיסטוריה שלהן זה בהחלט מומלץ.

הרחובות הצדדיים של סטארי גראד (העיר העתיקה)

כמובן, סיור בעיר העתיקה יעזור לתת קצת הקשר היסטורי של ההיסטוריה המורכבת והמרתקת של העיר הזו. עם זאת, מומלץ להקדיש זמן לשוטטות ואפילו קצת ללכת לאיבוד ברחביה. טפסו במדרגות המרוצפות וגלו את האזורים השקטים יותר בעיר. תמיד אפשר לגלות עוד פינות נסתרות ומעניינות. רק שימו לב שאתם מכבדים את הפרטיות כי אנשים באמת גרים שם.

האנשים של רחוב סטראדון

אחד הדברים הכיפיים הוא לשבת לכוס קפה ולצפות באנשים החולפים ברחוב הראשי שחוצה את העיר העתיקה. תוכלו לצפות במיטב המקומיים שיש לעיר להציע וגם בלא מעט תיירים מעניינים.

טיול לפסגת הר סרד

לראות את דוברובניק מפסגת הר סרד זה חובה. ניתן לעלות רק ברגל מכיוון שהרכבל לא עובד. הפסגה משקיפה על כל העיר ועל הים האדריאטי. לעתים קרובות ניתן לראות סוסים ועזים מסתובבים שם. בפסגה נמצאת גם מסעדה פנורמית שהיא מקום מושלם לארוחת ערב או דרינק. למי שמתעניין בהיסטוריית המלחמה של המולדת, מומלץ לבקר גם במוזיאון המלחמה באיזור.

החופים בעיר

בדוברובניק יש אינספור חופים, חלקם מתוירים יותר מאחרים. חוף באנג'ה הוא הפופולרי ביותר, אבל יש כל כך הרבה אחרים שתיירים רבים אפילו לא יודעים עליהם. אין צורך לדאוג משום כריש או דגים מסוכנים בים, פרט לקיפודי ים. זו הסיבה בגללה מומלץ לנעול נעלי מים או סנדלים בזמן השחייה באזורים הסלעיים. כמו כן, היזהרו בזמן קפיצות מצוקים. אזורים רבים נראים בטוחים אך בסופו של דבר התיירים נפגעים מסלעים נסתרים מהעין. חופים מומלצים הם Pasjaca, Dance ו-Sveti Javoc.

קיאקים ושנורקלים בים האדריאטי

קיאקים הם דרך נהדרת לחוות את מה שיש לנוף הים להציע ולחשוף את האזורים הנסתרים של דוברובניק. הים האדריאטי בעל צבע הטורקיז המשגע הוא גם מקום מזמין מאוד לחקור את החיים מתחת לפני המים.

רחוב אובאלה בלפד

לפד הוא למעשה אחד האזורים הנהדרים יותר בדוברובניק, ולעתים קרובות הוא מציע שילוב בין מקומיים לתיירים. רחוב אובאלה הוא מקום פופולרי להליכה בו יש מסעדות, חנויות, מוזיקה חיה וחופים. איזור זה נמצא בערך 20 דקות הליכה מחוץ לעיר העתיקה.

שיט בסירה לקבטט

קבטט הוא כפר יפה באיזור ששווה לבקר בו והוא יפה לא פחות מדוברובניק, אך הוא יותר ציורי ושליו. מדובר על נסיעה של כ-30 דקות מהעיר העתיקה. ניתן גם לקחת סירה מהעיר העתיקה, או מנמלים רבים אחרים באזור זופה, כמו סרבנו, מליני ופלט.

עוד דבר שחשוב לדעת לאחר הזמנת מלון בדוברובניק הוא שלא משנה כמה תשוו ותבדקו לאחר ההזמנה המחיר עשוי לרדת לאחר מכן. לכן מומלץ מאוד לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם באמצעות פרובו. מדובר בשירות ללא עלות שעוקב אחר המחיר בעשרות אתרי הזמנות וספקים עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא מחיר זול יותר תקבלו התראה כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולבטל את ההזמנה המקורית. טריק קטן שחוסך הרבה מאוד כסף.

Related Post