עפים עם הדמיון – והפעם: מקומות מומלצים בלונדון לתה אחר הצהריים אנגלי

הימים האחרונים גורמים לנו להרגיש לפעמים כאילו נפלנו דרך מחילת הארנב של עליזה בארץ הפלאות. ומיד לאחר מכן עולה בנו חשק עז למסיבת תה. ואם כבר תה, למה לא לדמיין שאנחנו שותים אותו כמו אנגלים אמיתיים? תארו לכם שהייתם עכשיו בחופשה באנגליה. אנחנו בטוחים שאתם מכירים לא מעט מקומות מומלצים בלונדון. עם זאת, לא כולם מקדישים זמן להתחברות למנהג הכל כך אנגלי הזה. לונדון מלאה במקומות מטריפים להגיע אליהם למסיבת תה והנה כמה מהמיוחדים שבהם:

Mad Hatter’s Afternoon Tea at Sanderson London

הקדישו את אחר הצהריים לנפילה כיפית במחילת הארנב. קראו תפריטים החבויים בתוך ספרי וינטאג' ואכלו קינוחים מענגים שנועדו להיראות כמו מאכלים מאליס בארץ הפלאות. מבחר התה המותאם אישית מוצג בבקבוקי בושם יפהפיים וקוביות סוכר מרובעות לחלוטין מוסתרות בתיבות נגינה. מדובר במקום פופולרי למדי אז הזמינו מקום מראש!

High Chai Tea At LaLit

הידעת שללונדון יש יותר מסעדות הודיות מאשר פאבים? יש כ-9000 מסעדות הודיות, אך רק 6000 פאבים, כך שהקארי בריטי ממש כמו דגים וצ'יפס! תה אחר הצהריים הודי מסורתי הוא הדרך המושלמת לחוות את התערובת של שתי התרבויות. התפריט מציע צ'אי מסאלה, סמוסות, לחמניות קתי ועוד תחת התקרה הכחולה המהממת של אולם האוכל ההיסטורי "בלוצ'י". נסו את ה- son papdi, קוביה קטנה ואוורירית שנמסה בפה עם טעם מתוק של הל.

Gillray’s Bar

אחרי טיסה ארוכה, ג'ין וטוניק עם נוף נשמע כמו אחר צהריים מרגיע. והבר של גילריי מציע 100 סוגים שונים של ג'ין והנופים הטובים ביותר בתמזה בשילוב שירות תה אחר הצהריים הייחודי – ג'ין וטוניק כפי יכולתך. גם אם לא תשתו המון, לבלות אחר צהריים נינוח עם קוקטייל בריטי קלאסי, ולהשקיף על מבנים איקוניים כמו בתי הפרלמנט, ביג בן ועין לונדון תוך כדי כירסום כריכי תה וסקונס נשמע פשוט מענג. ויש כמובן גם תה! הבר של גילריי מציע ג'ין וטוניק ללא הגבלה עם תה אחר הצהריים בין השעות 13:00 – 16:00, בכל יום. אין צורך להזמין מקומות, אך מומלץ…

OXO Tower Restaurant & Brasserie

לבראסרי הגג של OXO Tower יש את אחת הנופים הטובים ביותר של לונדון. ארוחות הצהריים והערב שלהם מציעות מנות מעוצבות ואמנותיות, אך תה אחר הצהריים בסגנון מודרני שלהם הוא אפילו יותר פינוק. OXO מציע מבחר נהדר של תה מ-Tregonthan, המטע היחיד שמגדל תה על אדמת אנגליה.

The Shard

את הנופים הטובים ביותר בלונדון, אין ספק שתראו במגדל השארד. ויש שם מספר אפשרויות שונות לתה! יש תה אחר הצהריים לונדוני מודרני באובליקס בקומה 32, עם נוף לתמזה ומסע קולינרי בעיר עם מרכיבים מכל רחבי העיר, כולל תבליני צ'אי משוק בריק ליין המפורסם וחלת דבש מהדבורים המקומיות בהארו. קצת יותר למעלה, בקומה ה-35, תוכלו להנות מתה אחר הצהריים ב-TING במלון שנגרי-לה עם נוף מדהים של קו הרקיע של לונדון (מומלץ להזמין מקום מראש). אבל לחוויה ייחודית יותר (ובמחיר שווה לכל כיס!) מומלץ מאוד לשוטט בשוק בורו הסמוך כדי לטעום את כל הקינוחים והעוגות של הסוחרים הרבים בו. ממקרונים, לשוקולדים בעבודת יד, לפשטידות חזיר, ולעוגות אפויות טריות, יש את כל מה שצריך כדי לצאת למסע תה טעים אחר הצהריים, כולל גם כמה מוכרי תה. קנו תה בכוס לקחת ודגמו את כל הפינוקים שיצודו את עיניכם. לאחר מכן סיימו את אחר הצהריים בהליכה לשארד והתענגו על כוס שמפניה בזמן הצפייה בשקיעה.

Kensington Palace

הדרך הטובה ביותר לחוות תה אחר הצהריים באופן המסורתי ביותר, היא בארמון כמובן. כן, יש סוד קטן בארמון קנסינגטון. ממש לידו נמצאת חממה אשר הוסבה למסעדה בשם האורנג'רי, שם תוכלו ללכת לתה אחר הצהריים. המקום נבנה בשנת 1704 על ידי המלכה אן במטרה להגן על עצי ההדרים שלה בחורף, ומכאן השם. התקרות הגבוהות והקירות הלבנים המקוריים משקפים את אור אחר הצהריים הנכנס דרך החלונות בצורה מושלמת, ויוצרים אווירה המתאימה לבני מלוכה.

אנחנו מקווים שתוכלו לבקר בהקדם באחד מהמקומות האלה ובעוד מקומות מומלצים בלונדון שבטח שמעתם עליהם. כשזה יקרה סביר להניח שתזמינו גם חדר במלון. כשזה יקרה, אל תשכחו להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. זהו שירות חינמי שעוקב אחר מחיר החדר שהזמנתם עד לתאריך האחרון לביטול חינם בעשרות אתרי הזמנות. אם פרובו ימצא מחיר זול יותר, מה שקורה באחוז נכבד מהפעמים, תקבלו על כך התראה. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ויישאר לכם יותר כסף לתה ונשנושים.

Related Post