מקומות מומלצים לחופשה – 7 יעדים נוספים שנמנים בין המקומות המרגיעים בעולם

אחרי שריכזנו עבורכם כמה מהיעדים המרגיעים בעולם לכבוד השנה החדשה, עוד לא נפל עלינו הרוגע. לכן מצאנו עוד כמה מקומות מומלצים לחופשה שהם מרגיעים במיוחד, כל אחד בדרכו. אחלו לעצמכם להגיע לאחד מהמקומות האלה בשנה הקרובה:

גאלה, סרי לנקה

העיר גאלה שבחוף הדרום-מערבי של סרי לנקה מושלמת עבור מטיילים המחפשים קצת יוקרה ורוגע. אחד האתרים ההיסטוריים השמורים ביותר באסיה, מבצר גאלה הקולוניאלי, הוקם בזמן בו שלטו ההולנדים בעיר, לאחר שכבשו אותה מהפורטוגלים ב-1640. ב-150 השנים לאחר מכן עסקו ההולנדים רבות בביצור ופיתוח העיר. עבודתם ניכרת עד היום בדמות וילות קולוניאליות נמוכות. ברבות מהן שוכנים כיום בוטיקים נחמדים, מה שהופך את העיר ליעד נפלא לקניות וטיולים נינוחים.

נה טראנג, ווייטנאם

לנה טראנג יש אישיות מפוצלת.  מצד אחד, היא אחת מעיירות המסיבות התוססות והמפורסמות ביותר בווייטנאם. מצד שני, יש לה את הקסמים הנסתרים שלה, החופים האטרקטיביים והקרבה ליעדים מרתקים כמו Hội An ו-Ho Chi Minh. כל אלה הופכים אותה למקום בלתי צפוי לחופשה מרגיעה.

בגאן, מיאנמר

מי שמחפש הרפתקאות מרוחקות לצד אווירה נינוחה כדאי שיוסיף את בגאן לרשימת היעדים המרגיעים ביותר שלו. יתכן מאוד שתכירו את העיר הזו במיאנמר מהתמונות האיקוניות של כדורים פורחים צפים בעדינות מעל פגודות ומקדשים עתיקים מעוטרים בזהב. אחת האטרקציות המרהיבות בעיר היא טיסות בכדור פורח בהן ניתן לצפות בנוף סוריאליסטי. ממעוף הציפור ניתן להשקיף אל האזור הכפרי הירוק המפולפל בסטופות ופסגות ערפיליות ומשוננות למרחוק.

מיקונוס, יוון

עבור רבים, מנוחה פירושה לחתוך מלחצי חיי היומיום, להתמכר לאוכל מהשורה הראשונה ופשוט לכייף. מיקונוס מציע חופי גרניט נפלאים ועיירת נמל יפהפייה ומסנוורת שמושכת אליה מבקרים רבים מדי שנה. לצד חנויות מעצבים פנטסטיות וחיי לילה תוססים מכל כיוון, האי מציע גם כמה ממקומות הלינה המפוארים ביותר באיי יוון. עם זאת, מיקונוס הוא גם יעד בו תוכלו להירגע לחלוטין. בחופים הבתוליים בצפון האי, אגיוס סוסטיס ופנורמוס, תוכלו להתענג על שקט ושלווה אידיליים. בעיירה מיקונוס, מוזיאון הפולקלור והמוזיאון הארכיאולוגי, בקצוות שונים של הרציף, מלאים בחפצים מרתקים. בנוסף, תוכלו לבלות שעות בשיטוט במבוך הרחובות הצרים של העיירה המרופדים בבוטיקים, מסעדות וכנסיות זעירות.

מפל נאצ'י, יפן

מפל נאצ'י הנהדר ביפן הוא מראה מרהיב לעין. המפל, שמסתתר ביער נאצ'י הבראשיתי, מתנשא לגובה 133 מטר. אל המקום מגיעים מטיילים ומאמינים כאחד, אשר פוקדים את מקדש סייגנטו-ג'י הבודהיסטי. מקדש שליו ומהודר זה הוקם במיוחד לצורך סגידה למלכות הטבע. הפגודה התלת קומתית של אתר המורשת העולמית של אונסק"ו זה משתלבת היטב עם המפל ויוצרת את אחד היעדים המרגיעים בעולם.

בריטאני, צרפת

אם אתם רוצים לחוות צד אחר של צרפת, חבל בריטאני צריך להיות בראש מסלול הנסיעה שלכם. העיירות החמודות בשילוב קו החוף האפי מהווים שילוב משכר. כאן, התרבות הקלטית חיה וקיימת בתוך נופי ים סלעיים, כבישים מתפתלים צרים ואזור כפרי ירוק. כאשר אתם מתכננים את הטיול המרגיע הבא שלכם, דאגו לחקור את "חוף הגרניט הוורוד" של בריטאני. באופן טבעי, הוא נקרא כך בשל סלעיו המרתקים בגוון ורוד.

מנדוסה, ארגנטינה

אחת מבירות היין הגדולות בעולם, פרובינציית היין מנדוזה שבמערב מרכז ארגנטינה היא חובה לחובבי הז'אנר. רק 90 דקות טיסה מהבירה בואנוס איירס ויש הרבה ממה ליהנות כאן מלבד מלבק. האיזור שוכן למרגלות רכס הרי האנדים ומציע יקבים מדהימים מבחינה ארכיטקטונית, כמו DiamAndes ו-Zuccardi בעמק Uco ו-Lagarde ב-Luján de Cuyo. אלה מגישים ארוחות צהריים מדהימות לצד היין המתאים. תוכלו ליהנות מהן בגנים מכוסי עלים המשקיפים על כרמים מוריקים, תוך כדי ספיגת הנופים מרהיבים שמסביב.

לא משנה אילו מקומות מומלצים לחופשה מרגיעים אתכם, יש דבר אחד שחשוב לדעת לגבי הזמנת המלון שלכם. מחיר החדר עשוי לרדת לא פעם לאחר ההזמנה. מסיבה זו מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות השירות החינמי של פרובו. פרובו יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות, אם ימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה. באותו הרגע תוכלו להזמין מחדש את אותו החדר לחופשה מרגיעה עוד יותר.

Related Post