מקומות נוספים להיות בהם בסגר: עוד אתרי נופש הכל כלול מהטובים בעולם

אחרי שסיפרנו לכם על כמה אתרי נופש הכל כלול שנחשבים לחלק מהטובים ביותר בעולם, הנה עוד חמישה מטריפים עוד יותר. סביר להניח שבכל אחד מאלה דווקא לא הייתם מתנגדים שיאריכו את הסגר

SOUTHERN OCEAN LODGE, AUSTRALIA

זהו בית ההארחה המשובח ביותר באוסטרליה, שמציע חווית טיול ייחודית ובלעדית באי קנגורו בדרום אוסטרליה. הלודג' צף על גבי צוק מבודד מעל רצועת חוף מחוספסת, וחולש על נופים שאין שני להם של האוקיאנוס הדרומי הפראי והמדבר הבתולי מסביב. האורחים נפגשים פנים אל פנים עם אריות ים, קנגורואים וקואלות במלון המכונה "גלפגוס של אוסטרליה" בשל שפע חיות הבר שלו. 21 הסוויטות המרווחות של הלודג' מעוצבות ברגישות סביבתית ומגלמות את הרמה הגבוהה ביותר של שלמות עיצובית. כל הסוויטות כוללות מיטות קינג סייז מפוארות, טרקלין שקוע, רצפות גיר בהתזת חול. בנוסף, תמצאו חדר רחצה דרמטי עם קירות זכוכית וטרסה חיצונית עם מקומות ישיבה ומיטת יום. עם הרפתקאות מודרכות וחוויות יוצאות דופן הכלולות בתעריף, כל האורחים ייהנו ממסלול סיורים חוויתי בהתאמה אישית לאטרקציות הטבעיות הייחודיות של האי.

HERMITAGE BAY, ANTIGUA

מקום זה הוא גן עדן טבעי, מקום מפלט מושלם לכל מי שרוצה לברוח מהלחצים והמתחים של חיים עמוסים. מלון הבוטיק ברמת חמישה כוכבים בבעלות פרטית ממוקם במפרץ מושלם בחוף המערבי של אנטיגואה. 27 הסוויטות הפרטיות שוכנות על חוף הים ועל צלע הגבעה בגנים טרופיים יפהפיים, בבידוד המושלם שמציעים כ-560 דונם של אדמה עבותה ולא מפותחת. בשכיבה על כיסא מטע במרפסת, תיזרקו בחזרה לעידן הקולוניאלי של אנטיגואה אך עם כל הנוחיות של מלון יוקרתי. אתר נופש אולטרה הכל כלול זה כולל את הקווים הנקיים והנוחות שנמצאים בעיצוב עכשווי. עם זאת הוא עדיין נאמן למיקומו הקריבי בכך שהוא מציע גסטרונומיה אורגנית מקומית. התוצאה היא מפלט טבעי ומתוחכם לאלה המעוניינים להירגע ולהכיר מחדש את סביבתם ואת מי שאיתם.

JADE MOUNTAIN, ST LUCIA

זהו אתר הנופש היחיד בסנט לוסיה שנהנה מהנוף האיקוני של הרי פיטי וגרוס פיטון המרחפים על הים הקריבי. המיקום הוא ללא תחרות, כשהוא מתנוסס מלכותית מעל האחוזה הפרטית של אנסה צ'סטנט. בנוסף תהנו מ-2400 דונמים טרופיים עבותים הגובלים בשני חופים קריביים רכים וחוליים עם שוניות אלמוגים בתוליות ממש מחוץ לחוף. העיצוב המרשים שלו, עם גשרים בודדים המובילים לסוויטות בריכה אינסופיות יוצאות דופן ועמודים מחוספסים עם אבנים המגיעות לכיוון השמים, הופך את JADE MOUNTAIN לאחת מחוויות הנופש המהפנטות ביותר בקריביים. כשהקיר הרביעי נעדר לחלוטין, 29 הסוויטות של ג'ייד מאונטיין (המכונות "מקדשים") הן מסגרות דמויות במה. אלה מאפשרות לאמץ את מלוא הדרן של הפסגות התאומות של סנט לוסיה, שהן אתר מורשת עולמית, והים הקריבי הנצחי. משרתי אתר הנופש, המכונים domos major, בנוסף לצוות ייעודי, מבטיחים שירות יוצא מן הכלל מסביב לשעון.

&BEYOND MNEMBA ISLAND, ZANZIBAR, TANZANIA

אם אי פעם חלמתם למצוא את עצמכם התושבים היחידים באי טרופי יפהפה, בלי הצורך לנקוף אצבע כדי להסתדר בעצמכם, זה בדיוק המקום בשבילכם. מנמבה ידועה כאחד מיעדי החוף הרומנטיים ביותר בעולם, ומציע פרטיות ואקסלוסיביות כפרית שאין דומה לה על קו החוף האפריקאי. המסתור הרומנטי והפרטי הזה הוא גן עדן עטור פרסים ממש מול החוף הצפון מזרחי של זנזיבר, שמאכלס מקסימום 20 אורחים בכל פעם. האורחים יכולים לנוח ולהירגע בבלעדיות של רצועת חוף משלהם. עשר בנדות על חוף הים מציצות אל חולות ללא רבב מצילם המנוקד של יער עצי הקזוארין ומשקיפות אל אטול מנמבה (תענוג לצוללנים). משנורקלינג, שחייה וקיאקים לעיסויים על החוף, וכלה בלעשות כלום, לאתר נופש זה יש משהו לכל אחד.

MAIA LUXURY RESORT & SPA, SEYCHELLES

האורחים חווים כל היבט של יוקרה באתר הנופש המדהים הזה שבארכיפלג המפואר של סיישל. מקום האירוח הפרטי בן 48 הדונמים, השוכן על החוף המבודד של אנס לואי המשקיף על המים החמימים של האוקיאנוס ההודי. המקום מעוצב עם שפע של היביסקוס, עשב לימון וקינמון. 30 הווילות האולטרה מפוארות יושבות בין סלעי גרניט ענקיים בגנים מלאי פרחים ותבלינים, חלקן עם נוף מרהיב לים. פינוק ובריאות הם גם המוקד בספא בסגנון באלינזי, המציע הדרכה בנושא האטה יוגה וצ'יגונג, כמו גם טיפולים משקמים המבוצעים בביתנים באוויר הפתוח. אם האורחים רוצים לעבור מעבר לשטח היפה של אתר הנופש, יש מגוון פעילויות על בסיס מים, כולל שנורקלינג ושיט בקאנו, עם צלילה ודיג בתשלום. מקום זה לא רק נמנה עם אתרי נופש הכל כלול מהטובים בעולם אלא גם נחשב אחד המלונות המובילים בעולם בכלל.

גם לאחר שתבחרו היכן להזמין מבין אתרי נופש הכל כלול אלה (או אחד כל אחד אחר) חשוב לזכור שמחיר החדר עשוי לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם אפילו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. זהו שירות חינמי שיבצע עבורכם מעקב מחירים בעשרות אתרי הזמנות וספקים. אם פרובו ימצא את אותו החדר במחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו לבצע הזמנה מחדש באותו הרגע. זה שירות שיכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות דולרים.

Related Post