ממשיכים בעקבות אמילי: עוד המלצות למקומות בפריז שרוב הסיכויים שלא הכרתם

אחרי שהסדרה "אמילי בפריז" עשתה לנו חשק לבקר שוב בעיר האורות כבר חלקנו איתכם כמה המלצות למקומות בפריז שאני מאמינים שלא הכרתם וכדאי לכם להכיר. עם זאת, עיר כזו עמוסה בכל כך הרבה פנינים נסתרות שלא יכולנו שלא לחלוק איתכם עוד כמה:

חנות נוחה לאביזרים אירוטיים

Doll House היא חנות אירוטית לא טיפוסית. מטרתם היא לספק לכם סביבה נוחה בה תוכלו למצוא משהו שיעורר את חושיכם ויסייע לכם ליהנות יותר מחייכם האינטימיים. הנשים המנהלות את העסק מאז 2005 מספקות ייעוץ בצורה פשוטה, והן מומחיות אמיתיות בכל מה שקשור לחיזוק חיי הזוגיות שלכם. Doll House מתמחים בהלבשה תחתונה מקורית מאוד ויש להם מגוון רחב של צעצועי מין שמוצג בחלק נסתר בחנות שלהם.

אל תשפטו חנות ספרים לפי ה"כריכה" שלה

La Mouette Rieuse היא חנות ספרים לא טיפוסית שמציעה מגוון מעניין של ספרים וגאדג'טים. החנות משתרעת על פני שלוש קומות ויש בה חלקים שונים. ליד הכניסה אפשר למצוא כל סוג של מדריך לפריז: פריז לאוהבים, פריז למכורים לאופנה, פריז לאנשים אלטרנטיביים, פריז לאנשים ספורטיביים … כל מה שתרצו. חלק זה מציג גם מגוון של מוצרי נייר ומכשירי כתיבה ייחודיים ששווה להציץ בהם. בנוסף, תמצאו מדור עם ספרי אמנות יפהפיים שבדרך כלל הם גם במחירים מוזלים. זה מקום נהדר למצוא מתנות קטנות, בדרך כלל עם מסר. בקומה העליונה יש חלל גלריה קטן שבו מוצגות יצירות אמנות ובסוף קומת הקרקע אפשר לשתות תה או קפה או להתמכר לחטיפים מתוקים או מלוחים.

חממות יפהפיות שהכניסה אליהן בחינם

בגן היפה של Serres d'Auteuil, הפתוח לציבור ללא תשלום, יש חמש חממות יפות שמציעות את האפשרות לגלות את הצמחייה של אזורים שונים בעולם: מקסיקו, יער האמזונס, יפן ואזור סהל. אלה החממות הגדולות האחרונות שנבנו בצרפת במאה ה-19. בסך הכל יש בגן יותר מ -6,000 מיני צמחים. בין הצמחים המקוריים ביותר בחממות ניתן למנות את עץ הקרמל, ציפורי גן עדן ולילך מהודו. זהו מקום ששווה לציין במסגרת המלצות למקומות בפריז

בר הפינג פונג המוביל של פריז

החלל הגדול הזה שוכן במבנה שהיה פעם מוסך (ומספרה!). כיום, תמצאו בו את Gossima הכולל 10 שולחנות פינג פונג הפרוסים על פני שני מפלסים. השולחנות הם כמובן האטרקציה העיקרית, אך יש גם בר מקסים שמגיש נשנושים וקוקטיילים במחיר סביר, ואזורים נוחים בהם ניתן להירגע בזמן ההמתנה לשולחן. בערבים בסופי שבוע הבר הופך לדיסקו פינג פונג, עם די ג'ייז שמגישים סטים חיים בזמן שאתם עובדים על ההגשות שלכם. שווה לבקר בימי ראשון אחר הצהריים, אז תוכלו לחוות את השילוב האלוהי בין בראנץ' לפינג פונג.

חוויית אוכל צרפתית

החורף הוא העונה המושלמת לאוכל ביתי. אוכל כזה ברמה של כוכבי מישלן תוכלו למצוא ב-Chez Mamy. אל תשכחו להשאיר מקום לקינוח. כמו כן, הבעלים של המסעדה הוא כמו כדור אנרגיה, והתחושה הזו מועברת לבית הקפה-ביסטרו שלו. המקום מעניק חוויית אכילה חמה, מקסימה ואף פעם לא משעממת. ב-Chez Mamy, תקבלו את הכנסת האורחים הצרפתית הזו במלוא תפארתה אם תאכלו שם מאוחר, נגיד ב-23:00. אבל יש גם צד שני לאנרגיה הזו. הגיעו למקום מוקדם בבוקר והביטו איך הטרסה תופסת את קרני השמש של הבוקר, וממש זוהרת עם התסיסה של היום. סביב המטבח הפתוח תמצאו מגוון שולחנות צפופים למדי בגדלים שונים, מה שמקנה אווירה אינטימית. התפריט הוא עונתי עם ומנות ייחודיות כמו טונה מי-קויט (טונה צרובה בסגנון תאילנדי עם שומשום) ופוט-או-פו (קדירת בקר במיטבה).

קולנוע ובר היסטורי

Le Louxor הוא בניין ארט דקו מפורסם (עם מה שמכונה וריאציות ניאו-מצריות) שהכיל בית קולנוע מאז שנות העשרים. לאחר שהפך בשנות השמונים למועדון גייז כושל, הוא נותר סגור במשך שנים רבות והציע את הנוף העצוב של בניין מפואר אך נטוש. לאחרונה הוא שוחזר ונפתח מחדש בשנת 2013 כקולנוע, אשר מציע 3 חדרי הקרנה שונים. אחד מהם ממוקם בחדר ההיסטורי (בשם יוסף חאהין) המעוטר בשפע בדוגמאות מצריות. הסרטים מוצגים ב-VO (כלומר שפת מקור, עם כתוביות בצרפתית ולא מדובבים) ויש מגוון רחב של סרטים בתכנית, אך רק כמה סרטים מסחריים.

אנחנו לא יודעים המלצות למקומות בפריז יעשו לכם חשק להזמין בה חדר במלון אבל דבר אחד אנחנו כן יודעים. אחרי שתזמינו את החדר, המשיכו לעקוב אחר המחיר שלו אפילו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. במקרים רבים תופתעו לגלות שהמחיר עשוי לרדת, גם תבצעו השוואה מעמיקה לפני ההזמנה. לכן מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם למעקב של פרובו. שירות חינמי זה יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות מובילים. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך התראה כדי שתוכלו להזמין מיד את אותו החדר מחדש ולחסוך כסף רב.

Related Post