עוד יעדים מומלצים לחופשת ספא בהם תמצאו את המעיינות החמים המרהיבים בעולם

Hot Springs Cove Tofino

הימים הקרירים נמשכים ואיתם החשק שלנו לטבול במים חמים וטבעיים. כבר המלצנו לכם על כמה יעדים מומלצים לחופשת ספא בהם תמצאו כמה מהמעיינות החמים מיוחדים ומרהיבים. עם זאת, ישנם עוד כמה ברחבי העולם ששווה שתכירו:

Hot Springs Cove – קולומביה הבריטית, קנדה

גם אתם נמנים עם האסכולה שטוענת שמעיינות חמים הם דבר שצריך להרוויח ביושר? אם כן, צאו צפונה למפרץ הוט ספרינגס הממוקם בהרי הפארק המחוזי מקווינה, טבוע בלב הטבע הטהור. יש לטייל במשך חצי שעה דרך יער צפוף כדי למצוא את המעיינות החמים האינטימיים. כל בריכה קטנה מופרדת באופן טבעי על ידי תצורות צפחה כהות והיא מלאה במים צלולים המבעבעים מעל הסלעים. צופו אל מול הנוף של Clayoquot Sound הצפוני וצפו בבעלי חיים כמו לווייתנים, דובים שחורים, כלבי ים, אריות ים, פאפינים, לוטרות ים ונשרים קירחים.

חממת מעיין, ירדן

והנה אופציה שנמצאת ממש קרוב אלינו. מבחן האיכות של כל מעיין חם הוא האם המקומיים הולכים אליו. כאן, בחממת מעיין, תמצאו מקומיים ותיירים כאחד, משרים את מכאוביהם ודאגותיהם בבריכות הנגישות ממגוון מסלולים. אל תצפו לשלט שפשוט יצביע על המקום אך לאחר טיפוס קליל תבינו איך להגיע אל ההפתעה הזו בלב הנוף המדברי החם. מעיינות אלה מכילים מינרלים כמו נתרן, סידן, כלוריד, ראדון, מימן גופרתי ופחמן דו חמצני ויכולים עד לטמפרטורה של 62 מעלות צלזיוס. גולת הכותרת של המעיינות, הממוקמים בין מדבה לים המלח, הוא שלל המפלים הגבוהים המחוממים הנשפכים לבריכות. המעיין מחומם על ידי מים חמים המגיעים מראש ההר הבזלתי.

Cascate del Mulino – איטליה

עם אווירה מסבירת פנים ונינוחה, למעיינות קסקט דל מולינו יש מספיק מקום לכולם, עם חניה בשפע והכל בחינם. בנוסף, אין להם כל כך הרבה חוקים ומנהגים כמו במעיינות המסורתיים והם מקום נהדר לבקר בו בכל עונות השנה. הבריכות המדורגות האלה מתחממות ככל שתשבו גבוה יותר ונשפכות במורד עם מים כחולים ערפיליים וקסומים. המפלים שופעים באופן טבעי גופרית ומינרלים אחרים הנחשבים לבעלי תכונות מרפאות מחלות מאז התקופה הרומית. הם ממוקמים ממש מחוץ לכפר סטורניה, מוקפים באדמה טוסקנית פסטורלית. לא רחוק משם, אותם מים מבעבעים לבריכות מעשה ידי אדם בספא Terme di Saturnia המפואר, שם תוכלו לראות את הפלנקטונים התרמיים המיקרוסקופיים שוחים במים. למען האמת, המעיינות הטבעיים הפתוחים לקהל הרבה עדיפים בהרבה, בלי קשר ליצורים הקטנטנים.

Travertine Hot Springs – קליפורניה, ארה"ב

לאורך כביש ג'ק סוייר המשובש ב-California State Park נמצא שביל עפר המוביל לאחד המעיינות החמים האייקוניים ביותר במדינה. טרוורטין הוא יעד פופולרי למטיילי כבישים והרפתקנים בודדים, מכיוון שקל להגיע אליו ולרוב מגיעים אליו מטיילים ידידותיים המחפשים הרפתקאות ומקום להירגע בו. סביר להניח שתכירו חבר חדש לבלניולוגיה, כזה שמתרגל רחצה במעיינות טבעיים. בריכה גיאותרמית זו, המוקפת בשום דבר מלבד הרים ושמש, נקראת על שם אבן הגיר המופקדת על ידי מעיינות מינרליים חמים. היו בטוחים שתצאו מהמים עם זרימת דם טובה יותר ונפש שלווה וחייכנית.

אחרי שתבחרו באילו יעדים מומלצים לחופשת ספא תרצו להשרות במים חמים את מכאובי הגוף והנפש, סביר להניח שתרצו לבחור גם מלון מפנק. לא משנה באיזה מלון תבחרו להזמין, ההמלצה שלנו היא להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו גם לאחר ההזמנה. במקרים רבים תגלו שהמחיר עשוי לרדת וחבל יהיה לפספס זאת. לכן אנחנו ממליצים לכם להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. שירות חינמי זה יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך הודעה כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר מחדש. כך תוכלו להנות לא רק מחופשה מפנקת אלא גם ממחיר שעושה נעים יותר בכיס.

Related Post