כבר הסתיו עכשיו? עוד 6 יעדים מומלצים לטיול בחו"ל שבהם הסתיו כעת במלוא תפארתו

כבר סיפרנו לכם על 6 יעדים מומלצים לטיול בחו"ל שהיינו רוצים להיות בהם כרגע לו היינו יכולים. מקומות בהם ניתן לחוות סתיו אמיתי בזמן שפה עוד לגמרי מרגישים קיץ. אם לא התחברתם לאף אחד מהם, הנה עוד כמה מקומות שזו תקופה נהדרת להיות בהם כעת ואנחנו יכולים רק לכתוב עליהם בערגה:

הר פוג'י, יפן

הסתיו בהתגלמותו הוא שילוב של עלים אדומים מרשימים ומים כחולים ושלווים באופן גורף סביב הר פוג'י ביפן. יופי טבעי זה נחגג במהלך פסטיבל שנתי, פסטיבל עלי הסתיו פוג'יקוואגוצ'יקו, החוגג את גוון האדום הארד של עצי הדובדבן והמייפל המכסים את האזור. תחת העצים המוארים באור בהיר תוכלו למצוא דוכני אוכל נפלאים מה שהופך את הלילה למרגלות ההר לרומנטי במיוחד. הימלטו מהערפל שמרחף מעל אגם קוואגוצ'יקו, ועובר דרך אורני קרמאצו צהובים בדרככם במורדות הר פוג'י. הניגוד המושלם בין סלע וולקני כהה, אורנים צהובים ופסגה מושלגת נראה כמו גלויה אך הוא אמיתי לחלוטין.

ליסבון, פורטוגל

אחד היתרונות של נסיעה מחוץ לעונה הוא המחירים הנמוכים יותר. אם אתם מחפשים יעדים מומלצים לטיול בחו"ל בזול, התקופה המשתלמת ביותר להגיע לליסבון, היא אחרי שהתיירים של הקיץ ארזו וחזרו הביתה. השמש עדיין גבוהה בשמיים, הטמפרטורה נעימה (לרוב לא יותר מ-25 מעלות צלזיוס) ובתי מלון והמסעדות מציעים תעריפים נוחים. הישארו במרכז וחקרו את ההיסטוריה והארכיטקטורה בנות אלף השנים מבלי להצטופף בין המוני התיירים.

לודז', פולין

בעודכם משוטטים על מדרכת העלים הכתומים הבהירים בפארק סטארומייז'סקי, גלו את צבעי הסתיו בלודז'. בנוף העירוני, מפעלים עשויים לבנים אדומות וחזיתות בסגנון ארט נובו מסתירים כתמים של אמנות רחוב שהופכים את העיר לגלריה לאמנות באוויר הפתוח. ברחוב פיוטרקובסקה, על בנייניו הצבעוניים, המוארים בלילה, תוכלו להיתקל בסטודנטים שאפתניים לקולנוע שהולכים בעקבות הבוגר רומן פולנסקי. בנוסף, לודז' אוחזת במוניטין של חיי לילה סוערים למדי. בחודשים האחרונים של הקיץ תוכלו עדיין לתפוס הופעה טובה ב Manufaktura, מפעלי טקסטיל מהמאה ה-19 שהוסבו למתחם הופעות. תוכלו לקפוץ לכוס של לאגר הבית בבירהל כדי להימלט מלילות הסתיו הצוננים שמתחילים להופיע בתקופה זו של השנה.

פטגוניה, ארגנטינה

אם תרצו לעקוף את החורף לחלוטין, זכרו שספטמבר עד נובמבר הוא תקופת האביב בחצי הכדור הדרומי. זה גם הזמן שבו הטבע פורח, בעלי החיים הביישנים ביותר יוצאים ממחבואם והצפייה בלווייתנים נמצאת בשיאה במישורים הפראיים, סחופי הרוחות והפסגות המשוננות של פטגוניה הארגנטינאית. רכיבה על סוסים, קיאקים ורכיבה על אופני הרים הם רק דוגמה לפעילויות הרבות המוצעות למטייל ההרפתקני ואוהב הטבע באיזור זה. בנוסף, הנופים מרהיבים, כשהתורמוס הסגול הפורח שומר על הר טרונדור. הדרך הקלה ביותר להגיע לאיזור זה היא לטוס לפונטה ארנס, צ'ילה ולעבור את הגבול או למצוא טיסת המשך מבואנוס איירס.

איסלנד

כדי לקבל בברכה את כניסת הטבע לתרדמת חורף ולקדם את הימים המושלגים, תגלו שאיסלנד היא כולה מרחבים, אוויר צח וחופש בחודשים שלפני החורף. עם מחירים נמוכים יותר ופחות קהל, שכירת רכב היא דרך נהדרת לחקור את האי. קטפו אוכמניות בר, צפו בכלבי ים המשתרעים על חופי החול השחור של ויק או התחממו בבריכות חמות טבעיות. תוכלו גם להצטרף לחקלאים ומשפחותיהם המטיילים במעלה העמקים הנידחים בכדי לאסוף את הכבשים והסוסים שלהם לפני החורף. השמים האפורים צובעים באור לבן את מישורי הוולקן הכתומים כשמטיילים במפלים הכפריים, הרי הגעש והקרחונים. כדי לתפוס את הזוהר הצפוני הראשון של העונה, המתינו עד נובמבר כשהלילות ארוכים וחשוכים יותר. אם אתם נשארים בבירה, רייקיאוויק, שימו לב למופעים בפסטיבל Iceland Airwaves שמתרחש בנובמבר. פסטיבל אינטימי ושובב זה מציג מוסיקה חדשה של כשרונות מקומיים וגם של להקות בינלאומיות.

מרקט הרטמנסדורף, אוסטריה

השדות קצורים והשמש תלויה נמוך מעל מרקט הרטמנסדורף, במדינת שטיריה האוסטרית. החורף מגיע, אבל כמה חודשים של אקלים סתיו נעים עדיין נותר לפני שהכפר נבלע בשלג. כל הדרכים מובילות למגדל בן 36 המטרים של הכנסייה המרכזית, שבולט במיוחד כאשר העצים מתחילים לאבד את העלים שלהם. עם אוכלוסייה של כ-3,000 איש בלבד, הימלטו מהערים הסואנות ותהנו מהשקט שתוכלו למצוא רק בכפרים מוקפים בטבע. התעוררו לחדר נעים בחוות פירות מקומית, ימי הסתיו הראשונים הם הזמן המושלם להשתתפות בקציר תפוחים ואגסים וליהנות בשלוותץ חיק הטבע.

אנחנו מקווים שעוד לפני הסתיו הבא, החיפוש אחר יעדים מומלצים לטיול בחו"ל יהפוך עבורכם לממשי יותר. לכשתעשו זאת, הקפידו לעקוב אחר מחיר חדר המלון שתזמינו לכם לאחר ההזמנה. במקרים הרבה המחיר עשוי לרדת לאחר ההזמנה גם אם תשוו ותבדקו היטב לפני. לכן מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו שיעשה זאת עבורכם. פרובו מבצע בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות מרגע קבלת ההזמנה שלכם עד לתאריך האחרון ביטול חינם. ברגע שיימצא מחיר זול יותר לחדר שלכם, תוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולבטל את ההזמנה המקורית. זהו שירות חינמי לגמרי שיכול לחסוך עבורכם כסף רב.

Related Post