עוד מקומות מומלצים לטיול בחו"ל: אתרי מורשת עולמית נוספים שאתם חייבים לטייל בהם

כבר המלצנו לכם על כמה אתרי מורשת עולמית שהם מקומות מומלצים לטיול בחו"ל שאתם פשוט חייבים לבקר בהם מתישהו. עם זאת, כשיש כל כך הרבה מהם, היינו פשוט חייבים לספר לכם על עוד כמה אתרים מופלאים שאנחנו ממליצים לכם להכניס לרשימת המשאלות שלכם:

מעון וורצבורג, גרמניה

במשך מאות שנים, רבים מנתיבי הסחר החשובים באירופה חצו דרך קטע בצפון בוואריה שנקרא פרנקוניה. הסחר עדיין חשוב לאזור מכיוון שחברות בינלאומיות חשובות רבות מבוססות כאן והסחר הזה הביא עושר. בית המלוכה המלכותי בוורצבורג הוא אחד מארמונות המלוכה המעודנים ביותר באירופה כולה. מכיוון שוורצבורג הייתה מעוז נאצי במהלך מלחמת העולם השנייה, נגרם לארמון (ולעיירה עצמה) נזק רב במהלך המלחמה. מאז הוא שוחזר בקפידה וחזר לתפארתו הקודמת. וורצבורג ידועה גם כנקודת ההתחלה המסורתית של הדרך הרומנטית – מסלול סיור של 410 ק"מ שמבקר בעיירות היפות ביותר בגרמניה.

המרכז ההיסטורי של ריגה, לטביה

ריגה היא שילוב נפלא של ישן וחדש. בכל רגע, 700 שנות אדריכלות והיסטוריה נפרשות בכל פינה. עם השווקים ההומים שלה, שטחים פתוחים מרעננים וקטעי היסטוריה בכל מקום שתסתכלו, ריגה היא חביבה על המבקרים במזרח אירופה. מרכז העיר ריגה ידוע בסגנונות האדריכלות הרנסנסיים הגותיים-הולנדיים והארט נובו. אחד הריכוזים הצפופים ביותר של ארט נובו בעולם נמצא כאן.

האזורים המוגנים של מחוז קייפ פלורל, דרום פריקה

הפארק הלאומי הר השולחן מתנשא מעל קייפטאון, דרום אפריקה ומציע נוף יפהפה. עם זאת, הפארק הלאומי של הר השולחן משתרע על שטח של 220 קמ"ר של חצי האי קייפ. רוב הכף נופל האזורים המוגנים של מחוז קייפ פלורל, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. למרות שטחה הזעיר, כאן חיים למעלה מ -20% מכל המגוון הביולוגי של הצומח באפריקה. הדרך הטובה ביותר לחוות את המגוון הביולוגי הזה היא לנסוע בחצי האי קייפ עד לקייפ פוינט.

קוטנה הורה, צ'כיה

הכפר קוטנה הורה בצ'כיה היה אחת העיירות החשובות באירופה משנת 1260 ועד 1800. אחד ממכרות הכסף הגדולים והמשגשגים באירופה אותר כאן. סחר הכסף הפך את קוטנה הורה לעיירה מאוד מאוד עשירה והיא הייתה בולטת כמעט כמו פראג. כיום, לקוטנה הורה יש תחושה של כפר מנומנמם. כנסיית ברברה הקדושה היא כנסייה גותית מאסיבית מהמאה ה-14 מגיעה עם תמיכות דואות שאפילו נוטרדאם בפריס תקנא בהן חלונות הויטראז'ים הם מהיפים והמסובכים בעולם. הזכוכית צבועה בקפידה ביד במקום להשתמש בזכוכית צבעונית. רוב המבקרים בקוטנה הורה מגיעים לביקור ב- Sedlec Ossuary (או כנסיית העצמות קוטנה הורה) שמלאה בעצמותיהם של למעלה מ- 70,000 קורבנות מגיפה שסודרו בעיצובים מורכבים.

סוללת הענק וחוף הסוללה, בריטניה

בחוף אנטרים של צפון אירלנד הגבעות הופכות בולטות יותר. הגבעות חודרות לים ויוצרות צוקי ים משוננים ונופים עוצרי נשימה. זוהי ככל הנראה אחת מרצועות החוף היפות בעולם. חוף אנטרים ידוע כחוף הסוללה (Causeway Coast) בגלל סוללת הענק סדרה של מעל 40,000 עמודי בזלת. ההתהוות המוזרה הפכה לדמות מרכזית במיתולוגיה הגאלית.

ואם כבר ציינו כמה מקומות מומלצים לטיול בחו"ל נציין גם טיפ שחשוב שתכירו כשתגיעו לטייל בהם, או בכל מקום אחר, והוא נוגע להזמנות למלונות. לא משנה כמה תשוו ותבדקו את מחיר החדר לפני שתזמינו אותו, המחיר עשוי לרדת לאחר ביצוע ההזמנה. זה קורה בלא מעט מהפעמים ולכן מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר עד התאריך האחרון לביטול חינם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו שמבצע עבורכם מעקבי מחירים בעשרות אתרי הזמנות. ברגע ששירות חינמי זה ימצא עבורכם מחיר זול יותר, תקבלו על כך הודעה. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולחסוך כסף רב.

Related Post