יאבא'לה: עוד 5 יעדים מומלצים בחו"ל לבקר בהם במהלך ליל כל הקדושים

אמנם המלצנו לכם על כמה יעדים מומלצים בחו"ל לבקר בהם במהלך ליל כל הקדושים אך ישנם עוד רבים כאלה. לכן לא יכולנו שלא לציין עוד חמישה שווים במיוחד שכדאי לכם לבקר בהם באוקטובר הבא:

לונג ביץ', קליפורניה, ארה"ב

את אחת מחגיגות ליל כל הקדושים המפחידות ביותר ניתן למצוא בלונג ביץ', קליפורניה. כאן תוכלו לבקר במקום הרדוף ביותר בעולם, אניית השייט קווין מרי. זהו אחד המקומות המגניבים והייחודיים ביותר לחגוג בהם את ליל כל הקדושים. דארק הארבור מתחיל ב-1 באוקטובר בכל שנה, פועל לאורך כל החודש ומציע חוויות אימתניות למי שמעז לבקר. באירוע זה ישנם שישה מבוכים רדופים על ידי יותר מ-200 רוחות רפאים, רבות מהן נוצרו בהשראת הרוחות שרודפות, לפי השמועות, את הספינה. בנוסף, תוכלו להנות גם מטיולים, מפלצות נוספות, הופעות חיות, אוכל טעים ומשקאות. ראוי לציין, חוויה זו אינה מיועדת לילדים צעירים ואין להכניס תחפושות מלבד בליל כל הקדושים.

ניו יורק, ארה"ב

מצעד ליל כל הקדושים של הווילג' בניו יורק הוא אירוע חובה. במצעד ממש סוגרים את מנהטן התחתונה והוא מושך מבקרים מכל רחבי העולם. המצעד החל בשנת 1974 ובו רקדנים, תלבושות ובובות ענק באורך קילומטר. כל מי שמחופש מוזמן להשתתף באירוע זה ומי שרוצה לצפות צריך להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום בשדרה השישית. אם המצעד המדהים הזה אינו חווית ל ליל כל הקדושים מספיקה בשבילכם, אז צאו לזחילת כוכים אחרי החשיכה מתחת לקתדרלת סנט ג'ון. בנוסף, תוכלו להצטרף לטיול רפאים שבו אתם עלולים להיתקל ברוחו של אדגר אלן פו, אשר ידוע שמסתובב בווילג'. העיר גדושה במלונות, ברים ובניינים רדופים ואפילו המוזיאונים וגני החיות לוקחים חלק בחגיגה השנתית המפחידה הזו.

הוליווד, קליפורניה, ארה"ב

הביקור באולפני יוניברסל מהנה בכל יום נתון אבל לחוות את הפארק בליל כל הקדושים זה משהו שלא תרצו לפספס. הפארק ההוליוודי הופך לארץ פלאות מצמררת של זוועות הכוללת מבוכים אינטראקטיביים, מופעים ומתקנים נוספים ו"אזורי פחד" שיגרמו לכם לצרוח מאימה. חובבי סרטי אימה יאהבו את האפקטים המיוחדים המובילים ואטרקציות ראויות לצרחות. אבל אם אתם מעדיפים להימנע מפארקי השעשועים מדוע לא לפנות לאחת ממסיבות ליל כל הקדושים הגדולות בעולם? במערב הוליווד, למעלה מ-500,000 איש יוצאים לרחובות של שדרות סנטה מוניקה לקראת קרנבל ליל כל הקדושים. אירוע זה כולל הופעות חיות, דוכני אוכל, תחנות צילום, מלכה ועוד ועוד. רבים מהברים לאורך השדרה לוקחים חלק באירוע זה עם משקאות מיוחדים ומסיבות פטיו. זה אחד האירועים הגדולים ביותר של ליל כל הקדושים בכל לוס אנג'לס והחלק הכי טוב הוא שההשתתפות בו היא בחינם.

לונדון, אנגליה

גם ללונדון יש מקום של כבוד ברשימת יעדים מומלצים בחו"ל לבקר בהם במהלך ליל כל הקדושים. עם שפע של אירועי ליל כל הקדושים מדהימים המתרחשים בעיר, לא קל להחליט באילו מהם להשתתף. אם אתם מחפשים להיבהל, אין מקום טוב יותר לפנות אליו מהדאנג'ן הפופולרי, שמעניק התקפות פאניקה למבקרים מאז 1976. חוויה מיוחדת ואינטראקטיבית זו מפגישה את המבקרים פנים אל פנים עם נבלים ידועים לשמצה כמו ג'ק המרטש וסוויני טוד. שחקנים מלווים את המשתתפים דרך 14 הופעות ושלוש מתקנים אימתניים. למי שמחפש חוויה קצת פחות אינטנסיבית, טיולי הרוחות שקורים בעיר הם תמיד להיט. הצטרפו לביקור באתר ההוצאה להורג של סר וויליאם וואלאס ובחצר כנסייה ישנה שנרדפת על ידי המלכה איזבלה. תוכלו גם לצאת לסיור מודרך בעקבות המרדפים של ג'ק המרטש במזרח לונדון, שם תוכלו לשבת לבירה היכן שישבו, לכאורה חלק מקרבנותיו.

סאלם, מסצ'וסטס, ארה"ב

סאלם היא עיר חוף היסטורית הממוקמת במדינת מסצ'וסטס, ארה"ב, בה נשפטו פעם עשרים ושישה אנשים באשמת כישוף. בליל כל הקדושים העיר חוגגת מכשפות בדרכים המעניינות ביותר אך תוכלו לקבל את החוויה המלאה של ליל כל הקדושים לכל אורך חודש אוקטובר. תוכלו לצאת לסיורים מודרכים במקומות רדופים וידועים לשמצה, לצפות בשחזורים של המשפט והתלייה, זיקוקים, תהלוכות ומעגלי מכשפות. אל תוותרו על הביקור במוזיאון בית המכשפות, שהיה בעבר ביתו של השופט ג'ונתן קורווין, אחד השופטים במשפטי סאלם המפורסמים. זהו אחד הבניינים היחידים שנותרו בעיר שיש לו קשר ישיר למשפטים. בליל ליל כל הקדושים מתקיימים מופעי קסמים, נשפי מכשפות, סיאנסים, זיקוקים ועוד. עם שפע אפשרויות לינה, מסעדות וחנויות מעניינות לא יהיה חסר מה לעשות בעיר הזו.

אחרי שתבחרו באילו יעדים מומלצים בחו"ל תרצו להזמין מלון לכבוד ליל הקדושים וכמובן את המלון הרצוי, יש דבר קטן שחשוב לזכור. מחירי החדרים עשויים לרדת לאחר ביצוע ההזמנה לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני. לכן מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו עד לתאריך האחרון לביטול חינם. הדרך הנוחה והיעילה ביותר לעשות היא להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. זהו שירות חינמי שיבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות. אם פרובו ימצא עבורכם את אותו במחיר זול יותר, תקבלו על כך הודעה. באותו הרגע תוכלו לבצע הזמנה חדשה ולפנות תקציב לחגיגות מגניבות עצמן.

Related Post