עוד לא בחרתם את המקום המושלם בשבילכם? הנה עוד 5 מלונות מומלצים בסיישל

עוד לא נרגענו מכך שדווקא איי סיישל הם היעד אליו נוכל לטוס ממש בקרוב. כבר המלצנו לכם על כמה אתרי נופש מופלאים ששווה לכם להזמין חופשה רק בשבילם. עםזאת, יש עוד המון רבים וטובים ששווה להכיר. לכן הנה עוד חמישה מלונות מומלצים בסיישל שיגרמו לכם להזיל ריר:

FOUR SEASONS RESORT SEYCHELLES

אתר נופש זה שוכן בלב גן עדן אבוד, ומציע לאורחיו חווית מלון מפוארת ללא תחרות בסביבת ג'ונגל טבעית. הווילות של אתר הנופש, שכוללות בריכת מים פרטית ושוכנות על צלע גבעה בג'ונגל, תאתגר את המושג גן עדן עבורכם. חוף בעל החול הרך כאבקה נמצא במרחק הליכה קצר משם, מבושם בדרך על ידי עצי קינמון ופלומריה. בנוסף לספורט הימי הממכר, יש בריכת שחייה מקסימה להירגע בה עם ארוחות לצד הבריכה וכיבוד זמין. הספא הוא תענוג לכל, ממוקם בראש הגבעה ומשקיף על Petite Anse המרהיב, כאשר גם מבוגרים וגם ילדים מוזמנים.

MAIA LUXURY RESORT & SPA

מקום אירוח פרטי זה בן 48 דונם שוכן על חוף אנס לואי המבודד. הוא משקיף על מימי האוקיאנוס ההודי החמים, ומעוצב עם היביסקוס, למון גראס וקינמון שופעים. עם עשר וילות מול הים ו-20 וילות פנורמיות, הכוללות בריכות פרטיות, וצוות עובדים של 230 איש, אתר הנופש מבטיח שירות ברמה יוצאת דופן. פינוק ובריאות הם גם המוקד בספא בסגנון באלינזי זה. הוא מציע הדרכה בנושא האטה יוגה וצ'יגונג, כמו גם טיפולים משקמים המבוצעים בביתנים באוויר הפתוח. אתר הנופש שייך נמנה בין המלונות המובילים של העולם.

SIX SENSES ZIL PASYON

מלון זה ממוקם על האי Félicité, אחד האיים היפים והבלתי מושחתים ביותר בסיישל. עם סלעי גרניט מסיביים המצויים בקו החוף ומקשטים חופים מושלמים, היופי הדרמטי של האי הוא שהופך אותו למפלט המושלם באי הפרטי. נאמן למורשת Six Senses של יצירת חוויות אירוח יוצאות דופן במקומות בעלי יופי מדהים, אתר הנופש תופס רק שליש מסך השטח של האי – השאר נותר ליופי של הטבע וחיות הבר. אתר הנופש כולל 28 וילות עם בריכה עם חדר שינה אחד וזוג וילות עם שני חדרי שינה עם בריכה בתוספת 17 בתי מגורים פרטיים. המקום מציע שש מסעדות וברים באי, מתקני ספורט ופנאי, שלושה חופים חוליים בתוליים וספא פנומנלי.

FREGATE ISLAND PRIVATE

האי הזה הוא גן עדן מבודד, 4 מעלות דרומית לקו המשווה ו-65 ק"מ מהאי הראשי של סיישל מאהה. כאן תגלה את אידיליית החלומות הנמלטת שלך בתוך מותרות ורוגע. בסביבה הטבעית שמפותחית ברגישות, חיים צבי אלדברה ענקיים שמשוטטים חופשי, צבי ים ושפע של ציפורים נדירות ואקזוטיות, המטופלים כולם בתכנית שימור שאפתנית. בלב עולם החי, לצד הים, שוכנות 16 וילות מעוצבות מעץ בלאו, כל אחת עם בריכה פרטית ורכב באגי חופים משלה. את פני האורחים מקבל המשרת האישי שלהם שדואג לכל רצון ונוחות אפשריים. באי שבעה חופים מדהימים.

NORTH ISLAND

זהו המסתור האקסלוסיבי ביותר בעולם והמלון הטוב ביותר שאי פעם תהיו בו. באי היפהפה הזה יש רק 11 וילות מעוצבות בעבודת יד המשקיפות על החולות הבתוליים-לבנים והטורקיז של השמורה האקולוגית איל דו נורד. כל הוילות, שהוקמו מעל הקרקע כדי לתפוס את הרוחות הקרירות באוקיאנוס ההודי, נפתחות לגינה הפרטית ולחוף. בריכות מים עמוקים ומקלחות חיצוניות מספקות את נגיעות הסיום למקדש הפרטי שלכם. אזור הטרקלין והאוכל של האי, ספא בריאות וחדר כושר, ספרייה ומרכז צלילה ובריכת שחייה עם שפת זרמים, בנויים כולם למחשוף גרניט. שימו לב לברוטוס, צב האי בן 160 שנה. אתר הנופש היה התפאורה לירח דבש של הנסיך וויליאם והדוכסית מקיימברידג' בשנת 2011.

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

ואחרי שתבחרו אילו מלונות מומלצים בסיישל עושים לכם חשק לרוץ ולהזמין יותר מכל, זכרו ששווה לכם להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר עד לתאריך האחרון לביטול חינם. פשוט העבירו את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. השירות החינמי שיכול לחסוך עבורכם כסף רב, יבצע עבורכם מעקב מחירים בעשרות אתרי הזמנות. ברגע שיימצא מחיר זול יותר תקבלו על כך התראה כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולהוזיל את עלות החופשה המפנקת שלכם.

Related Post