סדרות ותכניות בנטפליקס שיקלו על הדחף שלכם לתכנן טיול בחו"ל (או יחמירו אותו)

רוב הטיולים בחו"ל נחלקים לשני סוגים בכל הנוגע ליחס שלהם ליום כיפור. חלק יתמסרו לתחושת ההתכנסות שהיום הזה מביא איתו ויישארו בבית או בסביבתו. אחרים יעשה הכל כדי לא להיות בארץ ביום הזה ואף ינצלו את המחירים המעט זולים יותר בשל הביקוש הנמוך יותר יחסית לחגים. השנה, בין אם תרצו או לא, רובכם תהיו חלק מהסוג הראשון. ואם כבר תישארו בבית עם הטלוויזיה, למה לא לראות תכניות וסדרות שיקלו על החשק לתכנן טיול בחו"ל. יכול להיות שעבור חלקכם זה רק יעשה את ההפך אבל סביר להניח שתהנו מהצפייה בכל זאת. חפשו את אלה בנטפליקס:

Departures

החברים סקוט, ג'סטין ואנדרה מחליטים שהם צריכים שינוי בחייהם ולכן הם לוקחים שנה חופש כדי לטייל. למרבה הנוחות, סקוט ואנדרה ניהלו חברת הפקות וידאו, אז הם החליטו לצלם את המסע שלהם ובסופו של דבר להפוך אותו לסדרה הזו. תוסיפו את ג'סטין, החבר המטופש והמבדר, ויש לכם את המתכון לתכנית ששווה צפייה.

I’ll Have What Phil’s Having

פיל רוזנטל היה הכותב של תוכנית הטלוויזיה האמריקאית "כולם אוהבים את ריימונד" ולפי השמועות הוא סוג של רוברט בחיים האמיתיים. התכנית עוקבת אחר פיל ברחבי העולם כשהוא מגלה מטבחים חדשים ומביא את הצופים לכמה מהמועדפים עליו. הוא מגושם באופן מצחיק ונוגע ללב וכל כך מתרגש מכל מה שהוא עושה.

No Reservations

אנתוני בורדיין הוא אדם ישר, גס, אינפורמטיבי ומשעשע. הוא אמנם שיתף בהזדמנויות רבות שלא נתנו לו לעשות כל מה שרצה לעשות בתכנית שלו, אך היא עדיין מהנה מאוד. הוא נסע לכמה מקומות מדהימים וסיפר סיפורים נפלאים באמצעות אוכל. התובנות השנונות שלו תמיד מאירות עיניים.

Parts Unknown

עוד תכנית נהדרת עם אנתוני בורדיין, והפעם הוא עלה לשלב הבא. הוא לא רק מבקר במדינות שרוב האנשים אינם מגיעים אליהם אלא גם מספר את סיפוריהם באופן כמעט עיתונאי. הם עדיין מטופלים בסגנון של בורדיין עם הרבה אוכל ואלכוהול, אך עומק הניתוח שהוא מספק גדול בהרבה ממה שהיה ב-No Reservations.

A Cook Abroad

לתוכנית זו ישנם בסך הכל שישה פרקים, וסביר להניח שתראו את כולם בבינג' אחד מהיר. כל פרק עוקב אחר שף למדינה אחרת, לרוב, מדינה שלשף ההוא יש קשר אליה. הם נוסעים ברחבי הארץ לאזורים רבים ושונים ומנסים לחוות את המטבח של אותו מקום.

House Hunters International

עוד תכנית נהדרת מבית היוצר של HGTV שתגרום לכם לרצות לתכנן טיול בחו"ל. זה לא רק מצוד אחר בתים במקומות אקזוטיים כמו מונגוליה או גרינלנד. זוהי דרך מהנה ללמוד קצת היסטוריה ומידע על מקומות שלא תמיד נמצאים בראש של הרשימה שלנו.

Wild China

סין היא מדינה מרתקת ומדהימה אך היא גם יכולה להיות מקום מאתגר לבקר בו. עם זאת, הצפייה בתכנית הזו רק תגרום לכם לרצות להוסיף את סין לרשימת היעדים שלכם עוד יותר. סדרה תיעודית זו בת שישה פרקים כולל צילומים מדהימים ומגיעה לכמה מקומות ייחודיים ומרוחקים בסין.

Girl Eat World

לקימיני פאתר יש כנראה את העבודה הכי מגניבה בעולם. היא נוסעת למקומות שונים בעולם, נפגשת עם בלוגרי אוכל מהערים בהן היא נמצאת ואוכלת במקומות המועדפים עליהם. זוהי דרך מהנה לראות כמה שווקים מגניבים וללמוד על המטבח של כל עיר בה היא מבקרת.

Long Way Round and Long Way Down

החברים יואן מקגרגור וצ'רלי בורמן מתמודדים עם שני נסיעות דרכים ארוכות בטירוף על אופנועים. בשנת 2004 הם נסעו מלונדון לניו יורק ב-Long Way Round ומאוחר יותר נסעו מסקוטלנד לדרום אפריקה ב-Long Way Down. אומרים שהעיקר הוא הדרך ולא היעד. עבור מקגרגור ובורמן זה יותר מסתם ביטוי קליט, זו מהות הטיול שלהם. על ידי הקפדה על נסיעה יבשתית, הם חוצים מרחקים גדולים, מתגברים על מכשולים מאתגרים.

Cooked

מייקל פולן הוא הכוכב בסדרה זו שמפיחה חיים בספרו בעל אותו שם ובוחנת את תולדות המזון דרך ארבעת היסודות הטבעיים – אש, מים, אוויר ואדמה. כדי להבין איפה התחיל האוכל שלנו, הם נוסעים למדינות שונות, כולל הודו, אוסטרליה ומרוקו. בתכנית מכסים מרכיבים שונים, שיטות בישול ומתעמקים בהיסטוריה מהיכן מגיעים כמה מהמאכלים האהובים עלינו וכיצד אנו מבשלים ואוכלים אותם היום.

וכשתגיעו סוף סוף לרגע בו תוכלו באמת לתכנן טיול בחו"ל, אל תשכחו דבר חשוב לגבי הזמנת מלונות: במקרים רבים מחירי החדרים יורדים לאחר ביצוע ההזמנה. לכן מיד לאחר שמזמינים חדר במלון, מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. שירות חינמי זה יעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם פרובו ימצא אותו במחיר זול יותר תקבלו על כך התראה. באותו הרגע תוכלו להזמין באמצעות אשף ההזמנות של פרובו את החדר מחדש ולחסוך כסף רב.

Related Post