10 מלונות יוקרה בניו יורק שהיינו מתים להיות בהם עכשיו

אמנם לא נוכל לטוס לניו יורק בקרוב ולמען האמת לאור המצב שם כיום זה גם לא מאוד מומלץ. עם זאת, "העיר שלעולם לא ישנה" לא נחה גם בחלומות שלנו לבקר בה. ואם כבר הביקור נותר בדמיון שלנו אז למה לא לחלום בגדול? קבלו כמה מלונות יוקרה בניו יורק שיעשו לכם חשק לעלות על טיסה לשם ברגע זה ובכל מחיר:

The Mark

עם עיצוב עדין ושירות מעולה, The Mark שומר את האורחים בשיא היוקרה. אמבטיות טבילה משיש גדולות במיוחד מגיעות כסטנדרט בכל החדרים המרווחים. בקומת הקרקע נמצאת מסעדת The Mark Restaurant by Jean Georges. השף המפורסם, ז'אן ז'ורז' וונגריכטה, יארוז עבורכם ארוחת צהריים אישית לפיקניק מהודר בסנטרל פארק הסמוך. כמובן שתוכלו להגיע לשם בסטייל על אחד מזוגות האופניים שעוצבו במיוחד עבור המלון.

Lotte New York Palace

מלון קלאסי זה, שיושב באחד האזורים הפופולאריים ביותר בעיר לבקר בהם, הגיע לרמה חדשה של מצוינות לאחר שיפוץ בשנת 2015. הפינוק מגיע בכל הצורות: מהלובי המפואר ועד לנוף המרהיב בחדר של קתדרלת סנט פטריק. קופצים להצגה בברודווי? בקשו מהקונסיירז' לארגן נהג פרטי כדי שתוכלו להגיע ל"דרך הלבנה הגדולה" בסטייל.

Baccarat Hotel and Residences New York

ה-Baccarat מקבל את השפעתו מפריז ולא ממנהטן. ברגע שתיכנסו לתוך הלובי השופע, תהיו בהלם מאוספי האמנות יוצאי הדופן, הקישוטים בקריסטל בקרט, קירות המשי המעוטרים והתחכום הכללי. ה"פזרנות" נמשכת בסוויטות: האורחים יכולים להזמין בקבוקי שמפניה בלחיצת כפתור אחת וליהנות מארוחות שחיתות מהסלון של פול לברק. השלימו את השהות שלכם עם ביקור ב- Spa De La Mer לטיפול פנים בן 90 דקות של "נזיד הפלא". עם טיפול זה תוכלו להיכנס באופן רשמי למצב נירוונה.

Mandarin Oriental New York

עם נוף שאין דומה לו של כיכר קולומבוס וסנטרל פארק, המנדרין אוריינטל שומר על האורחים במוקד העניינים. מלבד הנוף מהרצפה עד התקרה של הפארק, נהר ההדסון וקו הרקיע האייקוני, החדרים כוללים עיצוב אלגנטי וגישה לספקטרום מלא של מתקני חמישה כוכבים. הקפידו להזמין מקום ב- The Aviary NYC, בר קוקטיילים גחמני אך נגיש המיובא משיקגו.

The NoMad Hotel

המלון שוכן בבניין מדהים מבית Beaux-Arts ומשלב רגישות מודרנית עם קסם אדריכלי היסטורי. עץ כהה, כסאות קטיפה בצבע אדום קברנה וספרייה עם גרם מדרגות לולייני גחמני מוסיפים פאר ללובי, בעוד שבחדרים יש כשרון פריזאי. הקפידו לבקר בבר לכמה מהקוקטיילים הטובים בעיר וסעדו במסעדה בניהולו של השף דניאל הום.

Lowell Hotel

מלון לואל, השוכן ברחוב נעים ומעוטר עצים באפר איסט סייד המהולל, מציע נוחות ורוגע מאין כמוהם. 74 חדרי האירוח והסוויטות מזכירים דירות נעימות המצוידות בספות מרופדות, קמינים, מדפי ספרים מצוידים ומרפסות פרטיות. במהלך הסתיו והחורף, נצלו את חבילת האש המאפשרת לזוגות להתכרבל עם בקבוק יין לצד בולי עץ תפוח פנסילבניה הבוערים באח.

Andaz 5th Avenue

כל חדרי האירוח בסגנון לופט במלון זה כוללים חלונות גבוהים מהרצפה עד התקרה ורבים מהם כוללים גם מרפסות מעוצבות וחללים חיצוניים פרטיים. בקרבת המלון תוכלו למצוא את הספרייה הציבורית בניו יורק, השדרה החמישית ופארק בראיינט. לאחר יום ארוך בו תהנו מכל אלה, המעסים של NOMI Beauty, שיעניקו לכם עיסוי שוודי, עמוק או ממוקד בנוחות בחדר שלכם. לאחר מכן תוכלו לרדת לבר המגיש קוקטיילים בעבודת יד ותפריט אוכל מענג.

The Plaza

אבזור מודרני משלים את העיצוב השופע והקסם של העולם הישן של מלון איקוני זה בבסיס סנטרל פארק. כאן, כל הנוצץ הוא זהב – תרתי משמע. מרגליים וכיסאות ומסגרות מראה לחדרי הרחצה של כל חדרי האירוח והסוויטות, כל אלה מצופים בזהב 24 קראט. לגמו קוקטייל קבלת פנים בטרקלין רוז קלאב, בבר השמפניה הצמוד ללובי או בפאלם קורט לחוויה מפוארת עוד יותר.

The Iroquois New York

הסגנון האירופי המפואר של הלובי הוא שהופך מלון זה למקום מפלט מפואר משנות השלושים. בלובי השיש יש אווירת מסתורין המוטעמת בשעוני סבא עתיקים, פריטי עץ כהים וקלאסיקות ספרותיות בכריכות עור. תוכלו לטעום מאכלים צרפתיים במסעדת Triomphe של המלון לפני שאתם מתחילים את הלילה על כיסא קטיפה בפינה חשוכה של Lantern's Keep, בר קוקטיילים אינטימי.

The Pierre

מלון אלגנטי זה נפתח בשנת 1930 בגבול המזרחי של סנטרל פארק, ומהווה נקודת ציון יוקרתית במשך כמעט מאה שנה. גם לאחר שיפוץ של 100 מיליון דולר, אשר עדכן את חדרי האירוח עם חדרי אמבטיה משיש טורקי והביא ללובי אמנות דרום אסייתית, הקסם הניו יורקי הישן נותר ללא עוררין.

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

גם כשמזמינים מלונות יוקרה בניו יורק המחירים עשויים לרדת לאחר ההזמנה. לכן, כמו בהזמנת חדר בכל מלון אחר, מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם. הדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות השירות החינמי פרובו. המערכת של פרובו תבצע עבורכם מעקבי מחירים בעשרות אתרי הזמנות ומלונות. אם יימצא עבורכם מחיר זול יותר, תקבלו מפרובו הודעה על כך. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו החדר מחדש במחיר זול יותר ולחסוך בעלות החופשה שלכם בניו יורק.

Related Post