דווקא עכשיו החלום נגיש מאי פעם: 5 אתרי נופש מומלצים בסיישל

בעוד אפילו מעט היעדים שהיו פתוחים לישראלים כמו יוון הולכים ונסגרים בפנינו, עומד כעת להיפתח יעד חדש ונחשק מאוד. איי סיישל כללו את ישראל ברשימת המדינות הירוקות מה שיאפשר לנו לטוס לשם ללא חובת בידוד. בנוסף, השמועה אומרת שהטיסות לשם הולכות להיות זולות יותר מאי פעם. אז רגע לפני שאתם מתחילים לארוז, ריכזנו עבורכם כמה אתרי נופש מומלצים בסיישל ששווה לכם לשקול:

HILTON SEYCHELLES LABRIZ RESORT & SPA

האורחים מגיעים במסוק או בשייט ציורי למלון עטור הפרסים הזה, אשר מוקף בשמורת טבע טרופית ובאוקיאנוס ההודי. זהו אתר הנופש היחיד באי המלכותי סילואט, שיותר מ-90% ממנו מוגנים על ידי ממשלת סיישל. אי זה, שהיה פעם היה ביתם של שודדי ים ואחוזות מטעים, מאוכלס כיום בחופים לבנים וטהורים, הרים ויערות גשם בתוליים. תוכלו לחקור את המיסטיקה של האי החל מסיורי טבע מודרכים ועד רכיבה על אופניים, דיג, שייט וצלילת חמישה כוכבים. יחידות האירוח כוללות וילות פרטיות, כל אחת עם טרסת גן או בריכה משלה. הספא ממוקם על כלונסאות מעל סלעים וג'ונגל.

CONSTANCE EPHELIA, MAHE ISLAND

אתר נופש זה שוכן על החוף הצפון מערבי של האי מאהה ומשקיף על הפארק הימי הלאומי פורט לאונאי. מקום זה הוא אוצר של ממש עבור אלה שאוהבים לחקור חופים כמו גם חובבי צלילה ושנורקלינג. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של יחידות אירוח עכשוויות ואלגנטיות, החל מסוויטות ג'וניור מפוארות וכלה בוילות סופר דלוקס על צלע ההר. אתר הנופש גדול מאוד ונרחב ביחס לסטנדרטים של סיישל, עם לא פחות מחמש מסעדות וחמישה חופים במקום. תוכלו לפנק את עצמכם במגוון רחב של טיפולים ב-Spa Village, לשמור על פעילות בחדר הכושר המאובזר או לאתגר את עצמכם למשחק טניס, סקווש או אפילו כדורעף חופים.

CONSTANCE LEMURIA, PRASLIN ISLAND

אתר נופש זה שוכן על החוף הצפוני-מערבי של האי פרסלין, כאשר האוקיאנוס גולש בעדינות לחופי שלושת חופי החול הלבן המושלמים שלו, ומוקף בצמחייה שופעת ונדירה. הוא ממוקם בלב חוויה מפוארת של סיישל. כחבר במלונות המובילים בעולם, מקומות הלינה בו נעים בין סוויטות אלגנטיות ומבודדות עם נוף לאוקיאנוס וכלה בוילות מלכותיות. אתר הנופש, שנפתח בסוף 1999, ושופץ לחלוטין בשנת 2016, חובק גישה מודרנית לעיצוב, המשלבת במיומנות יוקרה ונוחות בהרמוניה עם היופי הטבעי של הסביבה שנשמר בקפידה.

RAFFLES SEYCHELLES

מלון זה שוכן בלב גן העדן המקורי, האי פרסלין, וכולל 86 וילות מפוארות מבחינה ארכיטקטונית, כולן עם בריכות פרטיות וביתנים חיצוניים. מבריכות אלה תוכלו לספוג נופים עוצרי נשימה של האוקיאנוס בגוון אופל, חופים לבנים וגבעות ירוקות ושופעות. מלון מפואר זה משופע ברוח סיישלית וברמת השירות המסורתית כראוי לרשת זו. בריכת המלון המפוארת היא מהגדולות בשטח האוקיאנוס ההודי. תוכלו לעשות פה הכל: לשחות, להשתזף, לשנרקל, להפליג, לשוט בקיאק, ללכת, או פשוט לא לעשות כלום.

BANYAN TREE SEYCHELLES

מלון זה, הממוקם על קו החוף הדרומי-מערבי הציורי של האי מאהה, מחזיק כנראה בפיסת הנדל"ן הנחשקת ביותר עלי אדמות. באתר הנופש יש 60 וילות מעולות בסגנון קריאולי (חלקן עם נוף מדהים) הממוקמות מעל או לאורך החוף הבתולי של מפרץ אינטנדנס. האחרון הוא סהר מרשים של חול לבן ורך, מגובה בגבעות המכוסות יער גשם עבות. כל הווילות מגיעות עם בריכה פרטית, מעוצבות באהבה בעיצוב עכשווי וקולוניאלי, ומעוררות מידות שוות של נוחות וחושניות. הספא הוא חוויה שלווה, המשלבת נופים שאין שני להם עם טיפולים מרגיעים בהשפעת אסיה.

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

אחרי שתבחרו אילו אתרי נופש מומלצים בסיישל קוסמים לכם יותר ותזמינו חופשה באחד מהם, אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו. במקרים הרבים המחיר עשוי לרדת וחבל יהיה לפספס זאת. לכן אנחנו ממליצים להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו למעקב. זהו שירות חינמי לגמרי שיבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות עד לתאריך האחרון לביטול חינם. ברגע שפרובו ימצא את החדר שהזמנתם במחיר זול יותר תקבלו הודעה על כך כדי שתוכלו להזמינו מיד מחדש ולהוזיל את מחיר החופשה החלומית שלכם.

Related Post