5 מלונות מומלצים באילת למגוון סוגים של חופשות מפנקות

הקיץ הזה נכפה על רוב מי שרוצה לצאת לנופש להישאר בארץ. הדבר גרם לרבים לשקול מחדש את אילת, בירת ערי הנופש של ישראל. זה נכון שבאוגוסט ובחגים היא עשויה להיות אינטנסיבית מדי לרבים מאיתנו, במיוחד השנה. עם זאת, מחוץ לתקופות עמוסות אלה, לאילת עדיין יש את הקסם שלה. אחת הסיבות היא שבעיר הזו יש כמה מהמלונות הטובים ביותר בארץ. אלה כמה מלונות מומלצים באילת לחופשה הבאה שלכם, רומנטית, משפחתית או כל אפשרות אחרת:  

ישרוטל אגמים

חדרי "על המים" במלון זה הם התגלמות הנופש הרומנטי. במרחק צעדים ספורים, מבלי לצאת מפתח החדר, אפשר לשכשך רגליים במים כמו בתאילנד ובמלדיבים. מהבריכה המרכזית מתפצלים אגמים קטנים עם מפרצונים ויובלים, שיוצרים תחושת פרטיות רומנטית בסגנון גן עדן טרופי. כל מרפסת מאובזרת בספת הירגעות זוגית ומוסתרת בצמחיה. חלק מחדרי המלון עברו לאחרונה שיפוץ יסודי. גוונים בהירים וחומרים טבעיים, חפצי נוי דקורטיביים ותאורה תואמת, מייצרים את תחושת הנופש האולטימטיבית, כשהבריכה נפרשת כשטיח כחול בחוץ. מתוך כוונה למצב את ישרוטל אגמים כמקום בילוי אטרקטיבי לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ, נפתח בחלל שצמוד ללובי ג'אספר 08. זהו אח צעיר לג'אספר ג'ונס, בר תל אביבי ותיק ומוערך. עיצוב עכשווי בשחור-לבן, פינות ישיבה פרטיות, קוקטיילים מקוריים וקלאסיים ומנות בר קטנות ובועטות מוגשים באווירה צעירה ותוססת על רקע מוזיקה עדכנית. ממש לבלות באילת ולהרגיש בתל אביב (או ניו יורק).

הרודס ויטליס

זהו המלון הרומנטי ביותר באילת, ולו בשל העובדה שהכניסה למלון מותרת רק מגיל 18. השימוש בטלפונים ניידים אסור בשטחים הציבוריים של המלון, מה שמבטיח שהשקט והשלווה נשמרים. במלון, שהוא למעשה אגף הספא של מלון הרודס פאלאס, יש 50 חדרים בלבד, מה שתורם לאינטימיות במלון. החדרים נוחים, מרווחים ומאובזרים כולם בשתי טלוויזיות עם מסך שטוח, ג'קוזי בחדר האמבטיה ומרפסת שיזוף שמשקיפה לים. האורחים זכאים לפינוקים קטנים כמו הסעה למלון ברכב שממתין לאורחים בשדה התעופה, עיתון יומי וכניסה לטרקלין העסקים. גולת הכותרת במלון הזה היא הספא שמספק הנאה רבה גם למי שאינו נמנה על חובבי הטיפולים. יש בו מבחר של מתקני ספא שאין בשום מלון אחר בארץ. תוכלו להנות מבריכת מפלי מים עם מפלים חמים וקרים שנופלים מגובה שלושה מטרים ומעניקים עיסוי נפלא וממכר לשכמות. בנוסף יש גם ג'קוזי בגודל של בריכת שחייה, סאונה רטובה ויבשה, ובריכת שחייה יפהפייה שחלקה מקורה בכיפה עגולה וחלקה פתוחה ומשקיפה למפרץ אילת.

אריאה

זהו מלון חמשת הכוכבים הראשון של רשת אסטרל, בה משתדלים להקדיש תשומת לב שווה לילדים ולהורים. שתי אוכלוסיות אלה תופסות את המושג "נופש" בצורה שונה. כשמחפשים מלונות מומלצים באילת לחופשה משפחתית, בהחלט שווה לשקול מלון זה.  246 סוויטות ממתינות למשפחות, מתוכן 50 סוויטות גדולות במיוחד עם שני חדרי שינה, סלון מרווח ושני חדרי אמבטיה ושירותים. חלק מהסוויטות מאובזרות בג'קוזי, כולל סוויטת ירח דבש זוגית מפנקת. מחוץ לסוויטות המפנקות תוכלו להנות מבריכת שחיה גדולה וצלולה, בריכת פעוטות וחוף הים הסמוך. ילדים שמחפשים בילוי ממוזג יותר יוכלו להנות בג'ימבורי, לוחות פעילות ומשחקי יצירה, עמדות משחקי מחשב, קריוקי ועוד. ההורים שנותרו לבד מוזמנים לנצל את זמן השקט לטיפול בספא.

דן אילת

מלון דן אילת הוא אחד המלונות הטובים, המפנקים והיוקרתיים בישראל. סוד ההצלחה שלו הוא בכך שהוא מתאים לכולם, גם לזוגות בחופשה רומנטית וגם למשפחות. המלון הוא גן עדן לילדים, אבל מצליח לשמור על אווירה רגועה ושלווה ומציע המון פינוקים שקוסמים גם לזוגות. השירות אדיב ומקצועי, השטחים הציבוריים מרשימים, החדרים נעימים, מרווחים ומשקיפים למפרץ אילת. ארוחת הבוקר נחשבת לאחת הטובות בארץ ומציעה שפע ומגוון יוצאי דופן, ונראה שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך. במלון יש שלושה מועדונים מעוצבים ומושקעים שמיועדים לפעוטות, לילדים ולנוער. הם מציעים ג'ימבורי, משחקים, פעילויות יצירה, מחשבים עם משחקי מגע, קונסולות משחק ועוד. בריכת המלון יפהפייה, עם מערה ומפלי מים וגם שתי אטרקציות לילדים: מגלשת מים ומערבולת. סביב הבריכה יש עצי דקל, שמשיות ומיטות שיזוף. יש גם בריכה נוספת, שקטה, שלידה לא מתקיימות הפעלות, בריכת ילדים, וג'קוזי חיצוני גדול. בחוף הים הצמוד נהנים האורחים ממיטות שיזוף ושמשיות.

הרברט סמואל הריף אילת

רוב המלונות החדשים באילת בנויים מצדו השני של הכביש המוביל לגבול. מלון זה הוא מהבודדים שנמצאים ממש על קו המים, ללא אף גורם מפריע. המלון ששופץ והצטרף למותג "הרברט סמואל" נמצא סמוך לשמורת ריף האלמוגים, וככזה הוא נהנה משקט ונוף כחול מקצה לקצה. 79 חדרים וסוויטות, שמחלקם יש יציאה ישירה לבריכה פרטית, מיועדים למקסם את תחושת החופשה. מיטת קינג סייז, אמבטיה מפוארת ומאובזרת, פינת ישיבה פרטית ומרפסת שפונה לים יוצרים בועה של רוגע במרחק קצר ונוח מהעיר. אם כבר מחליטים לצאת מהחדר, יש בסביבה הקרובה מספיק אטרקציות. בריכת השחייה של המלון מוקפת במיטות שיזוף ושמשיות ופעילה כל השנה. בנוסף תמצאו מתחם ספא, חדר כושר, פינת מחשבים, אופניים להשאלה ומועדון ילדים בתקופת הקיץ. בתחום הספורט הימי המלון מציע גישה קלה לגלישת רוח, קייאקים, סקי מים, מועדוני צלילה וכמובן שנורקלינג בשמורת ריף האלמוגים.

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

עוד דבר שכדאי לדעת כשמחפשים מלונות מומלצים באילת נוגע לרגע שאחרי הזמנת חדר במלון. במקרים רבים מחירי החדרים יורדים לאחר ביצוע ההזמנה, לא משנה כמה תשוו ותבדקו לפני. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר ההזמנה שלכם עד למועד האחרון לביטול חינם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו שעושה זאת עבורכם בעשרות אתרי הזמנות וספקים כל הזמן. ברגע שימצא מחיר זול יותר, תקבלו התראה מפרובו. באותו הרגע תוכלו להזמין מחדש ולחסוך במחיר החופשה שלכם.

Related Post