חופשה בארץ במחיר שפוי: 5 מלונות משתלמים בישראל

אחת הסיבות העיקריות בגללה רבים נמנעים מחופשות בישראל היא המחיר. למרות שמבחר ומגוון המלונות גדל לאחרונה ורבים מהם מוצלחים ביותר לרוב הם גם יהיו יקרים מאוד. עם זאת, ביניהם ניתן למצוא כמה מציאות שבהחלט נותנות תמורה טובה למחיר שפוי. אלה לדוגמה חמישה מלונות משתלמים בישראל שכדאי לכם לשקול לחופשה הבאה שלכם:

מלון ימק"א שלוש הקשתות

מלון זה שוכן בבניין ההיסטורי של ימקא אשר בלב ירושלים. מבנה זה מזוהה ברחבי העיר בשל מגדל הפעמונים הגבוה המתנשא מעליו לגובה 46 מטר ומכיל מגוון פלאים ארכיטקטוניים ויצירות אמנות. המלון מציע למבקריו אירוח ידידותי, המשלב חווית לינה נוחה ומודרנית יחד עם קסם של עולם ישן. חזית המלון משובצת פסלים ורשומות מרתקות באנגלית, בערבית ובעברית, אשר משקפים את תפקידה ההיסטורי של ימקא כמקום מפגש ומקלט רוחני בעיר עתיקה זו. הגנים היפים והמדשאות, העצים הגבוהים ומסלולי האבן סביב המלון פתוחים להליכה ולמנוחה עבור האורחים. השטחים הציבוריים של המלון כוללים אולמות בעלי תקרות גבוהות ומעוטרות וקירות המציגים עבודות מודרניות צבעוניות של אמנים ישראלים ופלסטינים. המלון שוכן במיקום מעולה בלב ירושלים, מול מלון המלך דוד המפורסם ובמרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה. רבות מהאטרקציות המרכזיות של העיר נמצאות במרחק הליכה מהמלון.

מלון פרימה מיוזיק

מלון נושא מעוצב בסימן מוזיקה כאשר כל קומה מוקדשת לסגנון מוזיקלי אחר. במלון תוכלו להנות מבריכת שחייה, גנים מטופחים עם עצי דקל וחדרים עם נוף לים האדום. באולפן ההקלטות הייחודי של פרימה מיוזיק גם הילד שלכם יכול להפוך לכוכב נולד – ולהקליט שיר משלו בסטודיו מקצועי. תוכלו להקליט דיסק באולפן ההקלטות, ללא תוספת תשלום. מזנון ארוחת בוקר נדיב מוגש בין השעות 07:00 ל-10:30 בטרקלין ומזנון ארוחת ערב זמין בחדר האוכל. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה בלבד מחוף אלמוג וגם מרינת חוף אלמוג נמצאת בקרבת מקום עם שלל מסעדות. העיר עצמה נמצאת במרחק 5 ק"מ בלבד כאשר המלון מציע חניה פרטית ללא תשלום. ניתן גם לשכור אופניים בדלפק הקבלה.

מלון מרגוזה

מלון אורבני יפואי עם פינת פטיו נסתרת, השוכן בליבה של יפו, מספר דקות הליכה מהנמל, מיפו העתיקה ובצמוד לשוק הפשפשים. במלון חדרים מעוצבים בגדלים שונים מ-20 מ"ר ועד ל-35 מ"ר כאשר לכל חדר צמודה מרפסת הצופה על יפו העתיק. בחדר מיטות איכותיות, חדרי מקלחת עם ראש מקלחת זוגי, טלוויזיה חכמה המחוברת למערכת IP TV. אורחי המלון יכולים להנות גם מאינטרנט אלחוטי מהיר ללא חיוב בכל שטחי המלון וממקום חניה תת קרקעי על בסיס מקום פנוי. עיצוב המלון רווי תזכורות מרומזות לתפוזי Jaffa ולפרדסים הפסטורליים שהיו באתר המלון עד לפני כ-90 שנה. המלון מציע שילוב מקורי בין עיצוב מודרני-מינימליסטי ומוטיבים אוריינטליים מסורתיים.

הרברט סמואל אוקיינוס סוויטס הרצליה

מלון זה ממוקם על קו המים בין אזורי החוף והבילוי לבין קומפלקס העסקים וההיי-טק של הרצליה פיתוח. כבר מהכניסה, בלובי המעוצב כסלון ביתי, נשקף הכחול בחלון הענק אל הים. 57 החדרים והסוויטות המעוצבים והמאובזרים מציעים נוף אל הים, השקיעות והאופק. המלון מציע גם אירוח קולינרי ים תיכוני חלבי, עשיר ואיכותי, בריכה חצי אולימפית בעונה וחדר כושר מאובזר ומתקדם. בקרבת המלון תוכלו להנות מחוף הים הצמוד, מסעדות חוף ופעילויות ספורט ימי במרחק הליכה. יש גם שופינג בקניון ארנה הסמוך או בתי קפה ומסעדות על שפת המרינה היפה. בלילה הופך מתחם העסקים של הרצליה פיתוח למתחם בילויים שוקק עם מבחר מפנק של מסעדות ומקומות בילוי.

מלון סוויטות רמון

מלון מרשת מלונות סמארט הוטלס, אשר נמצא בלב ליבו של מדבר הנגב, במרחק צעדים ספורים ממכתש רמון היפהפה. האורחים נהנים ממטבח ישראלי אותנטי, בריכת שחייה חדשה ומחוממת במהלך החורף, השאלת אופניים חינמית ואינטרנט אלחוטי. במלון ניתן לקבל מידע לתייר ולהירשם לאטרקציות ופעילויות, טיולי ג'יפים, טיולי מדבר, ביקורים במאהלים בדואים, סנפלינג, ספורט אתגרי ועוד. מלון סוויטות רמון כולל 34 יחידות פאר מרווחות, ממוזגות ומאובזרות. הקרבה לשמורת הטבע היפהפייה ויעדי הטיול המרהיבים הופכים את המלון לנקודת פתיחה אידיאלית לטיולכם בנגב וביקורים באטרקציות של הדרום.

עוד לא הזמנתם מלון? מומלץ להשוות מחירים בקישור הזה

גם מי שמחפש מלונות משתלמים בישראל יכול לחסוך אפילו יותר אם יעקוב אחר מחיר ההזמנה שלו. במקרים רבים מחיר החדר שתזמינו עשוי לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ להעביר את אישור ההזמנה שלכם לפרובו. זהו שירות חינמי שעוקב אחר מחיר החדר שהזמנתם בעשרות אתרי הזמנות וספקים עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא אותו במחיר זול יותר, תקבלו התראה על כך. באותו הרגע תוכלו להזמין מחדש את החדר, לבטל את ההזמנה המקורית ולחסוך עוד יותר.

Related Post