להזמין מלון בחורף? אלה 7 יעדים בהם בהחלט תרצו לעשות זאת

יש משהו קוסם מאוד בחופשה חורפית באירופה. המחירים זולים יותר כי זו לא עונת השיא ואתרי התיירות פחות עמוסים. גם החורף האירופי שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים וארץ וזו בהחלט חוויה עבורנו. לא בכל יעד באירופה שווה להזמין מלון בחורף אך הנה כמה שבהחלט שווים את זה:

אמסטרדם

אמנם העיר ידועה בעיקר בזכות מסיבות פראיות ולילות מטורפים בבתי קפה (שמוכרים הכל חוץ מקפה). אבל יש בה הרבה יותר מאשר בילויים מסוג זה. אל תוותרו, כמובן על חיי הלילה המדהימים של אמסטרדם אבל השאירו כוח גם כדי לטייל בעיר. אחד הדברים הכיפיים הוא פשוט לשוטט בין התעלות ולהביט בבתים הצפים שעוגנים בהן. אל תוותרו על ביקור ב-De 9 Straatjes, אחת השכונות המוזרות ביותר בעיר, מלאה בבתי קפה מגניבים וחנויות ספרים ישנות. פסטיבל האור באמסטרדם הוא אירוע חורף שנתי שאסור לכם לפספס. אמנים ידועים מכל העולם הופכים את העיר למחזה מנצנץ שמושך אלפי מבקרים. הדרך המומלצת להנות מהפסטיבל הזה היא בשיט בנהר.

עמק הריין

עמק הריין של גרמניה נראה כאילו הוא הגעתם לסיפור אגדה. נהר הריין מתפתל בין יערות וכרמים אשר ביניהם פזורות טירות מימי הביניים. אל תתפלאו אם אחד מהדרקונים של ח'אליסי ירחף לכם פתאום מעל הראש. אחת העיירות ששווה לבקר בהן באיזור היא סנט גואר הידועה בכרמים וביקבים שלה. את תפספסו את ההזדמנות לנסות את יין הקרח המקומי המפורסם. תוכלו למצוא שם גם ספלי בירה מצוירים ביד ושעוני קוקיה מיוחדים מעץ. אם אתם באיזור שווה לכם לראות גם את טירת אלץ המדהימה ולהרגיש שחזרתם בזמן אלף שנים לפחות.

מינכן

מינכן היא שם נרדף לאוקטוברפסט בעיני רבים, אך זהו יעד נהדר כל השנה. שווקי חג המולד בעיר למשל בהחלט שווים כאשר מריאנפלאץ הוא אחד המומלצים שבהם. זה מקום נהדר להתנסות בהתמחויות המקומיות כמו נקניקיות פריכות, שטרודל תפוחים או קנודל (סוג של כופתאות). גם מחוץ לאוקטוברפסט, סביר להניח שהביקור של בבירת בוואריה יעסוק לא מעט בבירה. זה די מתבקש בהתחשב בעובדה שהאיזור אחרי על יותר ממחצית מייצור הבירה בגרמניה. אחד ממקומות החובה לבקר בהם הוא אולם הבירה המסורתי Hofbräuhaus am Platzl. מפורסמים רבים ביקרו בו לפניכם, ביניהם, מוצארט, לנין, לואי ארמסטרונג וג'ון פ. קנדי.

אינסברוק

העיר הזו כאילו נועדה כדי להזמין מלון בחורף. בבירת חבל טירול הציורית הזו יש שווקי חג מולד נהדרים והר מושלג בגובה 2637 מטר. טפסו למגדל בהרצוג-פרידריך-שטראסה כדי להנות מנוף נפלא על העיר. כאן גם נמצא גג הזהב המפורסם. הארמון הקיסרי, המכונה "הופבורג", נמצא גם הוא בסמוך. עוד מקום ששווה לבקר בו הוא Kristallwelten. המוזיאון נבנה בסמוך למפעל סברובסקי בוואטנס, ובו יצירות נדירות כמו עץ ​​קריסטל מקושט של אלכסנדר מקווין. בגן של המוזיאון תמצאו גם דמויות חמודות מהאגדות שמאירות את השלג סביבן. אם אתם פחות בעניין של תכשיטים ומחפשים איך לחמוק מהקור, נסו את השנאפס המקומי. ממגוון טעמי פירות ועד לשנאפס נקי, המוכרים המקומיים ידאגו שיהיה לכם חם מבפנים. לגבי העלייה להר, זה לא זול אבל זה שווה את זה. רכס הרי ה-Nordkette הוא חלק מפארק הטבע הגדול ביותר באוסטריה. בהחלט שווה לבקר גם אם אינכם מתכוונים לגלוש בסקי או סנובורד.

ונציה

זו ככל הנראה לא העיר הראשונה שעולה לראש כחושבים על אירופה בחורף. אבל יש משהו מזמין בונציה בתקופה הזו של השנה. בדצמבר יש הרבה פחות תיירים מאשר בקיץ. אמנם עדיין עמוס אך ברמה נסבלת הרבה יותר. שווקי חג המולד מהנים ביותר, גם אם אינם מגיעים לרמה של אלה בגרמניה למשל. יש משהו נעים בשיט גונדולה תוך כדי התכרבלות בסוודר חמים, במיוחד אם נופלים על יום יפה. ועוד דבר שבהחלט יעשה את הטיול החורפי שלכם בונציה הוא בליני. הקוקטייל הידוע, המורכב משמפניה ומיץ אפרסקים, יגרום להכל להיות נעים יותר…

לוצרן

יש משהו אפוף מסתורין בגשרי העץ העתיקים ואגמי הקריסטל של לוצרן. במיוחד לאור שמי אחר הצהריים הכהים שכן בחורף מחשיך שם מוקדם מאוד. אחד המקומות הידועים ביותר בעיר הוא Kapellbrücke, גשר העץ המקורה העתיק ביותר באירופה. אל תשכחו להסתכל למעלה כשאתם חוצים אותו! הקורות תומכות בציורים משולשים גדולים המתארים את תולדות העיר עד המאה ה-17 כשצויירו. תוכלו למצוא כאן גם מגוון מרשים של שווקי חג מולד. ביניהם שוק עבודות יד, ו-Christkindlimarkt שנמצא בתוך תחנת רכבת. Venite ב-Mühlenplatz כולל אפילו דוכנים מעשרים מדינות שונות אשר יכירו לכם פריטי חג מולד מסורתיים מרחבי העולם.

פריז

פריז היא עיר יפה ורומנטית כל השנה אך יש בה משהו מיוחד בחורף. גם ביום גשום תהנו לטייל בין האתרים הידועים ובתי הקפה המקסימים בעיר. בקרו גם במולאן רוז' המפורסם אך מומלץ להגיע רק למופע. את ארוחת הערב עדיף לאכול במקום אחר. עוד מקום ששווה לבקר בו בתקופה זו של השנה הוא בית הכלבו המפואר, גאלרי לאפייט. מעבר לאווירת חג מולד מדהימה באופן כללי, תוכלו למצוא בו את אחד מעצי האשוח המקושטים הגדולים בעולם. סביר להניח שדומים לו יש רק בהרוד'ס שבלונדון ובשדרה החמישית בניו יורק. עם זאת, אחד הדברים הכיפיים ביותר בפריז הוא להסתובב ברחובות ולאכול. אז למה לא לשלב ביניהם? ברחוב Mouffetard שברובע הלטיני תמצאו שוק אוכל צר, צפוף ונפלא. לקראת חג המולד הוא מקושט כולו באורות צבעוניים מה שלגמרי מוסיף לאווירה.

בין אם תחליטו להזמין מלון בחורף או בכל עונה אחרת, דעו שמחיר החדר עשוי לרדת לאחר ההזמנה. לכן מומלץ לעקוב אחר מחיר החדר שהזמנתם והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פרובו. פרובו יעקוב אחר מחיר החדר בעשרות אתרים עד לתאריך האחרון לביטול חינם. אם ימצא מחיר זול יותר, תקבלו על כך מיד התראה ותוכלו להזמין מחדש במחיר זול יותר ולחסוך כסף רב.

Related Post