7 מסעדות מומלצות במיוחד שאתם חייבים לנסות בזמן נופש בדובאי

החלום לבקר בדובאי, יעד שווה ויוצא דופן במיוחד, הולך ונהיה מוחשי יותר. כבר החלו להימכר טיסות והרעיון של נופש שם כבר מדגדג לנו בקצות האצבעות. מכיוון שהעיר דובאי היא מקום אליו באים להנות מהחיים הטובים, יש לה המון מה להציע גם בתחום הקולינרי. יש בה כל כך הרבה מסעדות ברמה גבוהה שיהיה לכם קשה לבחור לאן ללכת קודם. לכן ריכזנו עבורכם שבע מסעדות מומלצות במיוחד שתהיה חייבים לנסות לפחות חלק מהן במהלך נופש בדובאי:

Nathan Outlaw at Al Mahara

מסעדה זו מביאה לעיר את הגישה הנינוחה והמפנקת שלה לפירות ים כאחד המקומות הטובים ביותר לאכול בדובאי. המסעדה לא מתחת למים, וגם 'הצוללת' שלוקחת אותך לשם ממש. עם זאת, זוהי חוויה יוצאת דופן וייחודית בסעודה בתוך האקווריום העצום שמגדיר את הסצינה האווירה במקום. מנות השף הבריטי בעל כוכב מישלן מדגישות את כוחה של הפשטות בעוד שטעמי המרכיבים המשובחים מדברים בעד עצמם. האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים ייחודיים באחד משולחנות הפטיו שבחוץ.

Eauzone

האווירה ב-Eauzone רגועה במהלך היום, ומשקפת את הקצב האיטי של ה-One&Only Royal Mirage והים העצלן שמעבר. אולם לאחר השקיעה המקום הזה מתייפייף לכדי מסעדה מלוטשת ומעודנת. העיצוב ממוקם בצורה יפה סביב הבריכה, ומעניק רושם שהוא צף על המים השקופים. שביל מפותל מעל הבריכה מוביל למסעדה בה יש בר מסוגנן ודק מפואר וזוהר לצד הבריכה.

La Petite Maison

עוד מסעדה שמומלץ לנסות בזמן נופש בדובאי, אשר ממוקמת במרכז הפיננסי הבינלאומי המפואר של דובאי. סגנון הבישול של המסעדה, המגישה מנות ים תיכוניות, שייך ל"גנואה הישנה". נעשה כאן שימוש נדיב בתוצרת מקומית, בעיקר ארטישוק, קישואים, לימונים, זיתים, עגבניות, פלפלים ופטריות. אלה משתלבים היטב עם פירות ים, בשר ופסטה טרייה כדי לייצר סגנון קליל ובריא.

Al Hadheerah

מסעדת הדגל של Bab Al Shams Desert Resort & Spa נמצאת במרחק של 60 דקות נסיעה מנמל התעופה של דובאי. אתר הנופש מוסתר בין דיונות חול, ומעניק תפאורה של נווה מדבר מבודד לחוויה של אוכל משובח מתחת לכוכבים. 14 תחנות בישול חיות מספקות מאכלים אותנטיים מהמזרח התיכון, בעוד האורחים נהנים מבידור חי. מוזיאון המורשת האמירית ממוקם בקרבת מקום בכדי לקבל מנה נוספת של תרבות.

Zheng He’s

שפים עטורי פרסים ב-Zheng He מתגאים ביצירת מנות שמשלבות הגשה מערבית מודרנית עם טעמים סיניים מסורתיים. התפאורה מוסיפה לפיוז'ן הזה, על ה"רציף" של תעלה השוזרת את עצמה באתר הנופש Madinet Jumeirah. יש בה אווירה של פשטות עתיקה תוך שמירה על נופים של בורג' אל ערב והמפרץ שמעבר. נסו את מנת הדגל Fortune Beggar Chicken מבין המנות הסיניות המעולות המוצעות בתפריט.

Nobu Dubai

נובו, הממוקם במלון אטלנטיס, משלב בין סגנון יפני חדשני להשפעות ערביות, תוך שהוא שומר על קלאסיקות של נובו. דוגמה לכך היא מנת בקלה שחורה צרובה אגדית המוגשת עם רוטב מיסו מתוק, או סריול צהוב זנב ומעליו פרוסות דקות של חלפניו. את התפריט משלים סושי בר וסביבה מסוגננת, הכוללת אזורים פרטיים למפגשים אינטימיים יותר. קיימים שיעורי בישול המאפשרים לאורחים ללמוד את הסודות שמאחורי רשת המסעדות הזו המפורסמת ברחבי העולם. הרשת נוצרה על ידי השף הנודע נובו מצוהיסה כדי להגדיר מחדש את המטבח היפני.

Thiptara

מסעדה זו, שממוקמת במלון Palace Downtown Dubai, מציעה מאכלים תאילנדיים מופתיים עם דגש על מאכלי ים בסגנון בנגקוק. פירוש שמה של מסעדה אלגנטית זו הוא 'קסם המים', שכן היא משקיפה על מזרקת דובאי, מה שהופך אותה לאחת המסעדות הרומנטיות ביותר בדובאי. השף של טיפטרה יצר תפריט שמהווה מחווה למסורות הקולינריות התאילנדיות. צפו למגוון של מנות טריות וטעימות המכסות ספקטרום של מתכוני הדגל של המדינה. נסו מנות מסורתיות עם תה קר תאילנדי או קוניאק מהמבחר המשובח של המסעדה.

את המסעדה נשאיר לכם לבחור כשתגיעו לשם, את המלון בו תשהו במהלך נופש בדובאי, סביר להניח שתבחרו מראש. ברוח התקופה, מומלץ כמובן להזמין עם אפשרות ביטול בחינם. עוד סיבה שבגללה אנחנו ממליצים לעשות זאת היא שמחירי החדרים עשויים לרדת במקרים רבים לאחר ביצוע ההזמנה. בשל כך, כדאי לכם להמשיך ולעקוב אחר מחיר החדר שתזמינו עד לתאריך האחרון לביטול חינם באמצעות פרובו. שירות חינמי זה יבצע עבורכם בדיקות מחיר בעשרות אתרי הזמנות ויתריע כאשר יימצא מחיר זול יותר. באותו הרגע תוכלו להזמין את אותו החדר מחדש ולחסוך כסף שיישאר לכם עבור עוד ארוחות שוות ומפנקות.

Related Post